eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej Nr 6 w Kutnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Kutno: Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej Nr 6 w Kutnie
Numer ogłoszenia: 190538 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kutno, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2531225, 2531100, fax 024 2542836.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bip-jst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej Nr 6 w Kutnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na Wymianie stolarki okiennej w Szkole Podstawowej Nr 6 w Kutnie. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2 2. Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku 3. Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo- wapiennej pasami o szerokości do 30 cm 4. Montaż okna o powierzchni ponad 1,5 m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCV 5. Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo- wapiennej na ościeżach o szerokości do 25 cm 6. Gładzie gipsowe jednowarstwowe, grubości 3 mm, wykonywane ręcznie na ościeżach na podłożu z tynku 7. Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni 8. Przecieranie istniejących tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych kat. III na ścianach, loggiach i balkonach 9. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25 cm 10. Docieplenie ścian zewnętrznych budynków typu CERESIT - przyklejenie z mechanicznym zamocowaniem pasków styropianu o grubości 14 cm pod parapetami zewnętrznymi o wysokości 10 cm 11. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 13 km

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych; 2. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w ilości co najmniej 2 (dwie) o wartości minimum 20 000 PLN brutto (dwadzieścia tysięcy złotych) każda oraz przedstawią dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 4. dysponują minimum jedną osobą, uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców, stosując formułę spełnia - nie spełnia. 2. Wykonawcy samodzielnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego: 2.1. Zamawiający uzna warunek pkt 1. ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 2.2. Zamawiający uzna warunek pkt 2. lit. a) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.3. Zamawiający uzna warunek pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - pracownikami lub wykaże w ofercie osoby, z którymi współpracuje na podstawie zawartych umów cywilnoprawnych. 2.4. Niezależnie od ilości złożonych ofert częściowych, Zamawiający uzna warunek pkt 3. w związku z pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w ilości co najmniej 2 (dwie) o wartości minimum 20 000 PLN brutto (dwadzieścia tysięcy złotych) każda oraz przedstawią dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.5. Zamawiający uzna warunek pkt 4. w związku z pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum, spółka cywilna): 3.1. Każdy z uczestników oferty wspólnej musi udokumentować, że samodzielnie spełnia warunki: 1) nie podlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu (warunek z pkt 1. ogłoszenia); 2) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek z pkt 2. lit. a) ogłoszenia). 3.2. Zamawiający uzna warunek pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pracownikami lub osobami, z którymi współpracują na podstawie zawartych umów cywilnoprawnych). 3.3. Niezależnie od ilości złożonych ofert częściowych, Zamawiający uzna warunek pkt 3. w związku z pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w ilości co najmniej 2 (dwie) o wartości minimum 20 000 PLN brutto (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) każda oraz przedstawią dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.4. Zamawiający uzna warunek pkt 4. w związku z pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony, jeżeli co najmniej jeden uczestnik oferty wspólnej wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Uwaga: Zamiar Wykonawcy polegający na realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy nie wypełnia dyspozycji przepisu art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie jest wspólnym ubieganiem się o udzielenie zamówienia w rozumieniu tego przepisu. Złożenie zatem wspólnych oświadczeń i dokumentów Wykonawcy i podwykonawcy nie potwierdzi spełniania warunków określonych przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej, Wykonawca składa dokument określony w ppkt 1) na wszystkich wspólników spółki cywilnej. Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych) dokument, o którym mowa w ppkt 1) musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć: 1) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, takie jak: a. zaświadczenie o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; b. aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa. 2) wykaz osób (w tym: kierownika budowy, ewentualnie kierowników robót, pracowników fizycznych) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do siwz (Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia); 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: wartości, daty i miejsca wykonania robót budowlanych, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do siwz (Doświadczenie Wykonawcy); 4) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych) dokumenty, o których mowa w ppkt 2) i 3) mogą złożyć wspólnie (np. na jednym formularzu). Natomiast dokumenty wskazane w ppkt 1) i 4) składają oddzielnie uczestnicy oferty wspólnej, z zastrzeżeniem, że Zamawiający dokona oceny spełniania warunku doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - łącznie. Ponadto: 3. oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do siwz); w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych składają wszyscy uczestnicy podmiotu poprzez złożenie przez każdego z Wykonawców oddzielnie na odrębnych formularzach oświadczenia podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania takiego Wykonawcy; 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1. ppkt 1) ogłoszenia - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4. ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 6. ogłoszenia stosuje się odpowiednio. 6. Dokument, o którym mowa w pkt 4. ogłoszenia powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bip-jst.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Wykonawcy mogą uzyskać osobiście w pokoju nr 217 w Urzędzie Miasta Kutno lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za jej udostępnienie wynosi 13,00 PLN..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kutno, Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, pok. 201 - Kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.