eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › odnowienie powłok malarskich oraz naprawa posadzek w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni, ul. Władysława IV 2/4. II.1.2) Rodzaj zamówieniaroboty budowlane

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Gdynia: odnowienie powłok malarskich oraz naprawa posadzek w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni, ul. Władysława IV 2/4. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 190536 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni, ul. Władysława IV 2/4, 81-353 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6902200, fax 058 6902300.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowienie powłok malarskich oraz naprawa posadzek w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni, ul. Władysława IV 2/4. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: odnowienie powłok malarskich oraz naprawa posadzek w pomieszczeniach biurowych na kondygnacji III PIĘTRO wraz z korytarzem oraz odnowienie powłok malarskich na klatce schodowej w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni, ul. Władysława IV 2/4.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, jakich będzie żądać od Wykonawców w pkt 6 niniejszej specyfikacji.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony, podpisany i opieczętowany druk formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisuje Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy), b) wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia Wykonawcy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji, zgodny z art. 24 ust. 1 Ustawy (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk składa i podpisuje osobno każdy z Wykonawców), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarcza każdy z Wykonawców; dokumenty potwierdza - za zgodność z oryginałem - Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy). W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczących każdego ze wspólników osobno. Jeżeli wspólnikami są różne podmioty, np. osoby fizyczne, osoby prawne oraz osobowe spółki prawa handlowego, to należy złożyć odpowiednio w/w dokumenty. d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców; dokumenty potwierdza - za zgodność z oryginałem - Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy). W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczących każdego ze wspólników osobno. Jeżeli wspólnikami są różne podmioty, np. osoby fizyczne, osoby prawne oraz osobowe spółki prawa handlowego, to należy złożyć odpowiednio w/w dokumenty. e) oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika i wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa zgodnie z pkt. 10 niniejszej specyfikacji (włącznie z podpisem podmiotu uprawionego na podstawie pełnomocnictwa, jeżeli jest on jednym z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ponadto - Pełnomocnictwo - w szczególności powinno wskazywać, czy dotyczy: - reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, - tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 141 Ustawy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku spółek osobowych (w tym cywilnych) należy dołączyć umowę spółki, zawierającą informację o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz. f) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony na druku stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisuje Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy), g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców). Dokumenty potwierdza - za zgodność z oryginałem - pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gdansk.pl - zakładka - urzędy skarbowe; zakładka - przetargi

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni, ul. Władysława IV 2/4, 81-353 Gdynia, pokój nr 413.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni, ul. Władysława IV 2/4, 81-353 Gdynia, pokój nr 406.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.