eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Budowa chodnika przy drodze powiatowej 3325Z w Stramnicy - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-27

Kołobrzeg: Budowa chodnika przy drodze powiatowej 3325Z w Stramnicy - etap II
Numer ogłoszenia: 190528 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90447 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3528810, faks 94 3528810.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy drodze powiatowej 3325Z w Stramnicy - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Budowa chodnika przy drodze powiatowej 3325Z w Stramnicy. W dokumentacji projektowej niniejszy odcinek oznaczony jest jako etap II. Etap II - od km 0+360,00 do końca projektowanego chodnika w miejscowości Stramnica na wysokości budynku nr 22 (dawna szkoła). Podział inwestycji na etapy zaznaczony jest na planie sytuacyjnym projektu wykonawczego. Szczegółowe określenie zakresu prac zawarte jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, SIWZ, informacjach dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Zamawiający załącza do udostępnionej dokumentacji przedmiar robót zastrzegając, że w związku z zastosowaniem wynagrodzenia ryczałtowego ma on jedynie charakter informacyjny i pomocniczy. 1. Zakres prac: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (opis wykonania przedmiotu zamówienia), z którym powinien zapoznać się Wykonawca, dla rzetelnej wyceny zadania przedstawiony został w dokumentacji projektowej na którą składają się: -projekt budowlany; -projekt wykonawczy; -Szczegółowa Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót; -przedmiar robót (mający jedynie charakter informacyjny i pomocniczy). 2. Zakres robót obejmuje m. in.: -budowę chodnika w tym: -rozbiórkę elementów dróg; -roboty ziemne; -roboty krawężnikowe, obrzeża; -nawierzchnię chodników, zjazdów; -uzupełnienie nawierzchni; -roboty wykończeniowe (zieleń); -regulację armatury uzbrojenia; -wykonanie ścieków pochodnikowych. 3.Podstawa prawno - techniczna wykonywanego zadania: -załącznik nr 11 - Decyzja nr AB/430/2015 zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę, znak AB.6740.407.2015.ŁD z dnia 15.06.2015 r. 4.Projekty i opracowania objęte przedmiotem zamówienia: W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać m. in. następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień: -projekt tymczasowej organizacji ruchu; -plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; -harmonogram robót określający planowaną kolejność wykonywania robót, terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót w rozbiciu tygodniowym, Wykonawca zobowiązany jest do comiesięcznej aktualizacji harmonogramu polegającej na przedstawieniu faktycznego zaawansowania oraz terminów wykonywania poszczególnych prac i przekazywania Zmawiającemu do 5-go dnia każdego miesiąca. -dokumentację powykonawczą sporządzoną w 5 egzemplarzach, zawierającą w szczególności: -dokumentację budowy z naniesionymi nieistotnymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót zatwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru wraz z geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi; -dokumentację budowy z naniesionymi istotnymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót zatwierdzonymi przez Projektanta oraz Inspektora Nadzoru (Przedstawiciela Zamawiającego) wraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi; -protokoły z prób, sprawozdań, pomiarów, badań (w razie konieczności); -atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości lub inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie; -geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno - kartograficzną (mapa zasadnicza obejmująca cały zakres robót oraz zmiany, skala mapy 1:500 w kolorze, w 5 egzemplarzach). Geodezja powykonawcza winna być wykonana w formie tradycyjnej na papierze zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz w formie elektronicznej. Dokumentację należy przedłożyć w formie map - 5 egzemplarzy i elektronicznej. Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe do wszystkich dokumentów dostarczanych w ramach realizacji umowy, będących utworami w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych na następujących polach eksploatacji: -używanie, -zwielokrotnianie, -kopiowanie, -modyfikacje. 5.Obowiązki Wykonawcy m in.: 1)Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przebiegających w sąsiedztwie przekazanego placu budowy, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia robót budowlanych. 2)Przed przystąpieniem do robót wykonawca winien zawiadomić użytkowników infrastruktury o terminie rozpoczęcia robót. 3)Tymczasowe zajęcie terenów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych Wykonawca uzgodni we własnym zakresie i na swój koszt powiadamiając Inspektora Nadzoru (Przedstawiciela Zamawiającego). 4)Przygotowania i zatwierdzenia na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót oraz wykonania oznakowania w trakcie prowadzenia robót. 5)Zorganizowania biura budowy, w którym przechowywany będzie dziennik budowy, dokumentacja budowy oraz organizowane rady budowy. 6)Zamontowania tablicy informacyjnej budowy zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy- Prawo budowlane. 7)W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania oraz zapewniać warunki bezpieczeństwa, a także utrzymywać porządek. 8)Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy oraz ewentualnej naprawy nawierzchni sąsiadujących jezdni - uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac. 9)W ramach ceny ofertowej Wykonawca uwzględni wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6.Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1)Zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, ponoszenie kosztów zużycia niezbędnych mediów oraz likwidacja zaplecza i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 2)Zapewnienie ochrony mienia na terenie budowy i ochrony p. poż. 3)Zapewnienie bezpieczeństwa właścicielom posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy. 4)Zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5)Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej. 6)Przeprowadzenie wymaganych badań laboratoryjnych w pełnym zakresie. 7)Przeprowadzenie wymaganych prób, pomiarów i sprawdzeń. 8)Zgłaszanie inspektorom nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających. 9)Wykonie na swój koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem. 10)Ścisła współpraca z Zamawiającym oraz Nadzorem Inwestorskim. 7.Uwaga: 1)Przedmiotowe zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, należytą starannością, aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i standardami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, zasadami sztuki budowlane, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 2)Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdyby dokumentacja projektowa wskazywała znaki towarowe lub pochodzenie materiałów i urządzeń należy traktować takie znaki lub pochodzenie jako informację o standardzie jakościowym lub technologicznym wymaganym przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia innych producentów pod warunkiem zapewnienia paramentów nie gorszych niż określone w dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania (dopuszcza się wyroby równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji). 3)Zmiana stawki podatku VAT nie będzie stanowić podstawy do zmiany wysokości wynagrodzenia brutto. 4)Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie cenowej wszystkie okoliczności i warunki wynikające z Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 5)Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania stanowią własność Zmawiającego. Pozyskane materiały powinny być wykorzystane w ramach prowadzonej inwestycji lub odtransportowane na plac składowy Zamawiającego na adres: ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg. 6) Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót wymagające wywozu np. gruz, urobek ziemny, materiał z karczowania i wycinki drzew i krzewów itp. będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest Wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) Jako wytwarzający odpady Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: -Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2013.1232 z późn. zm.) -Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) 7)Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenia jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Transportowe i Roboty Drogowe Zdzisław Drewkowski, ul. Grudziądzka 9a, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 294721,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159917,22

  • Oferta z najniższą ceną: 159917,22 / Oferta z najwyższą ceną: 224697,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.