eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Kanalizacja Górnej Raby

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-28

Bochnia: Kanalizacja Górnej Raby
Numer ogłoszenia: 190527 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bochnia , ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6123361 w. 26, faks 014 6119922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kanalizacja Górnej Raby.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kolektory PCV O 250 - 972,2 mb; PCV O 200 - 4.397,80 mb; PCV O 160 - 615,40 mb; 2.Przykanaliki O 160 - 1602,00 mb/89szt; 3.Przepompownie ścieków łącznie z zasilaniem energetycznym, sterowaniem i sygnalizacja - 3 kpl UWAGA!! Zakres zamówienia obejmuje tylko przepompownie P1, P4, P5. Z przedmiaru robót elektrycznych należy wyłączyć przepompownie P2 i P3. 4. Rurociągi tłoczne PE O 160 mb 1137,40; PE O 110 mb 996,40. Szczegółowy zakres określa przedmiar robót UWAGA! Zakres zamówienia obejmuje tylko przepompownie P1, P4, P5. Z przedmiaru robót elektrycznych należy wyłączyć przepompownie P2 i P3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100), w terminie do 17.11.2009. r. do godz. 9.30, w formie dopuszczonej przez art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy Rzemiosła o/Nowy Wiśnicz Filia Bochnia 27 8589 0006 0260 0110 0001 0004 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy Uwaga: Kasa zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w gotówce

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się podmioty, które: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności gospodarczej lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. -udokumentują dysponowanie środkami finansowymi wysokości wartości niniejszego zamówienia -udokumentują ze wykonali roboty odpowiadające zakresem przedmiotowi zamówienia Wykonawcy wykluczeni z udziału w przetargu. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ust. 1 i 2 i nie spełniających warunków art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655). Wykonawca składa Oświadczenie o prawie do ubiegania się o zamówienie publiczne, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawców którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą ,lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofert. Wykonawców którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania. Wykonawców którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 1.Poświadczenie o statusie prawnym wykonawcy (aktualny odpis z właściwego rejestru, stwierdzający stan prawny firmy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a dla gospodarstw pomocniczych i zakładów budżetowych - zaświadczenie o statusie prawnym jednostki i osobach upoważnionych do zaciągania zobowiązań, wydanych przez jednostkę nadrzędną) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z poświadczenia powinno wynikać, że wykonawca świadczy usługi budowlane lub realizuje roboty budowlane. Przedsiębiorcy spółki cywilnej załączają ponadto umowę spółki. Jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę/osoby ujawnione w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Kserokopia (poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) uprawnień budowlanych zatrudnionego pracownika, uprawniające go do kierowania robotami instalacyjnymi i elektrycznymi w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia z kserokopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do samorządu zawodowego, oraz dokumenty stwierdzające ze osoby które będą wykonywać zamówienia posiadają uprawnienia. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z potwierdzeniem wykonania takiej roboty budowlanej 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 200.000,00 zł. Jeżeli ubezpieczenie jest w innej walucie niż PLN, to Zamawiający przeliczy ją po kursie NBP, ogłoszonym w dniu poprzedzającym dzień otwarcia ofert. 6. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich elementów zamówienia, ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (patrz pkt 1 i 3). 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 9. informacja banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 26 32-700 Bochnia, pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 26 32-700 Bochnia, pok. nr 11 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.