Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-27
Frysztak: Dowóz uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Frysztak w roku szkolnym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 190524 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Frysztak , ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel. 017 27777110 w. 302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.frysztak.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Frysztak w roku szkolnym 2015/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych polegających na dowozie i odwozie uczniów na podstawie biletów miesięcznych do szkół i przedszkoli na terenie gminy Frysztak w roku szkolnym 2015/2016 autobusami osobowymi przystosowanymi do przewozu uczniów. Dowóz prowadzony będzie na następujących trasach: TRASA 1. GOGOŁÓW ŁAZY - HUTA GOGOŁOWSKA -ZESPÓŁ SZKÓŁ W STĘPINIE (przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum).Długość trasy- ok. 10 km. Liczba dzieci do przewozu- 34 uczniów. Dowóz w godz. 7.00 - 7.55 i odwóz 2 kursy w godz. od 11.00 -15.00. Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1km -10 km - 34 osób. TRASA 2. CIESZYNA -PUŁANKI - Frysztak (przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum). Długość trasy - ok. 7 km. Liczba dzieci do przewozu-47 uczniów. Dowóz w godz. 7.00-7.55 oraz odwóz 2 kursy (1 kurs Pułanki od godz. 11.30 do 13.30, 1 kurs Cieszyna od godz. 14.00 do 15.30). Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1 km -10 km - 25 osób (Cieszyna). Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 22 osób (Pułanki). TRASA 3. GOGOŁÓW - GLINIK GÓRNY -GLINIK ŚREDNI - FRYSZTAK (przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum, SOSzW). Długość trasy- ok. 8 km. Liczba dzieci do przewozu - 67 uczniów.Dowóz w godz. 7.00-7.55 oraz odwóz 2 kursy (1 kurs Glinik Średni od godz. 11.30 do 13.30, 1 kurs Glinik Górny, Gogołów) w godz. 14.30 do 15.30. Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1km -10 km - 23 osoby (Glinik Górny). Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 41 osób (Glinik Średni). Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 1 osoba (uczeń niepełnosprawny) (Glinik Średni). Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1-10 km - 1 osoba (uczeń niepełnosprawny) (Glinik Górny). Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1-10 km - 1 osoba (uczeń niepełnosprawny) (Gogołów). TRASA 4. CIESZYNA (osiedle Krzywdy) - SZKOŁA PODSTAWOWA W CIESZYNIE. Długość trasy- ok. 3 km. Liczba dzieci do przewozu - 13 uczniów. Dowóz w godz. 7.10-7.55 oraz 1 odwóz w godz. 11.00 do 14.00. Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 13 osób. TRASA 5. CHYTRÓWKA (góra)- ZESPÓŁ SZKÓŁ W STĘPINIE (przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum). Długość trasy- ok. 5,5 km. Liczba dzieci do przewozu- 63 uczniów. Dowóz w godz. 7.10 - 7.55 i odwóz 2 kursy od 11.00 -15.00. Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1 km -10 km -42 osób (Stępina- Chytrówka). Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km -21 osób (Cieszyna, Stępina Schron). TRASA 6. WIDACZ, TWIERDZA - FRYSZTAK (PRZEDSZKOLE, SZKOŁA PODSTAWOWA, GIMNAZJUM). Długość trasy - ok. 4 km. Liczba dzieci do przewozu- około 53 uczniów. Dowóz w godz. 7.10 - 7.55 i odwóz 2 kursy w godz. od 11.00 -15.00. Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1 km-10 km - 37 osoby (Widacz). Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 15 osób (Twierdza szkoła). Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 1 osoba (uczeń niepełnosprawny) (Twierdza). TRASA 7. KOBYLE (ZADWORZE) - FRYSZTAK. Kobyle (Zadworze) - Kobyle (szkoła) - Frysztak (przedszkole, szkoła podstawowa, SOSzW). Długość trasy- ok. 3,5 km. Liczba dzieci do przewozu- około 15 uczniów. Dowóz w godz. 7.15 - 7.55 i 1 odwóz w godz. od 11.00 -13.00. Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 10 osób (szkoła). Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1 km -10 km - 1 osoba (Zadworze). Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1km -10 km - 4 osoby (uczniowie niepełnosprawni -Zadworze). TRASA 8. KOBYLE (KAMIENIOŁOM) - FRYSZTAK. Kobyle (kamieniłom) - Kobyle (wieś) - Frysztak (przedszkole, szkoła podstawowa). Długość trasy- ok. 4 km. Liczba dzieci do przewozu- około 11 uczniów. Dowóz w godz. 7.15 - 7.55 i 1 odwóz w godz. od 11.00 -13.00. Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 7 osób (wieś). Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1km -10 km - 4 osób (kamieniołom). TRASA 9. Gogołów (Piaski) - Zespół Szkół w Gogołowie. Długość trasy- ok. 3 km. Liczba dzieci do przewozu- ok. 12 uczniów. Dowóz do szkoły na godz. 7.00-7.10 oraz 1 odwóz w godz.14.00 - 14.30. Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 11 osób. Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 1 osoba (uczniowie niepełnosprawni). TRASA 10. Glinik Górny (Bajorki) - Gogołów (kościół) - Zespół Szkół w Gogołowie. Długość trasy - ok. 4 km. Liczba dzieci do przewozu-16 uczniów. Dowóz do szkoły na godz. 7.00-7.10 oraz 1 odwóz w godz. 14.00-14.30. Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 13 osób (Gogołów kościół, Glinik Górny szkoła). Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1 km -10 km - 3 osoby (Glinik Górny Bajorki)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna: posiadanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001 r o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 r po. 1414 z póź. zm.) -(W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek musi być spełniony osobno przez każdego z Wykonawców).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule - spełnia/niespełna.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie (W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek może być spełniony łącznie).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule - spełnia/niespełna.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna: dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym min.: 3 sprawne technicznie autobusy (busy), w tym: 1 autobus o możliwości przewozu osób w ilości co najmniej 63 (miejsca siedzące i stojące), 1 autobus o możliwości przewozu osób w ilości co najmniej 67 (miejsca siedzące i stojące), 1 autobus (bus) co najmniej 19 miejsc siedzących - (W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek może być spełniony łącznie).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule - spełnia/niespełna.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie. -(W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek może być spełniony łącznie).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule - spełnia/niespełna.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna: jeżeli Wykonawca posiada opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 140.000,00 zł (sto czterdzieści tysięcy PLN) - (W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek może być spełniony łącznie). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule - spełnia/niespełna.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zakresy usług, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 2.Dowód wniesienia wadium. 3) Pełnomicnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)Zaistnienie okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy. 2)Gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji umowy. 3)Zaistnienie siły wyższej - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy. 4)Zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. 5) Nastąpi zmiana stawki VAT - Jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania usługi po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.frysztak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Frysztak, ul. ks. Wojciecha Bajera 20, 38-130 Frysztak.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Frysztak, ul. ks. Wojciecha Bajera 20, 38-130 Frysztak, pok.8 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi w Warszawie"
- Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala w Pilchowicach: transport sanitarny - zespół specjalistyczny
- Uzupełniający transport sadzonek, substratów oraz nasion z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2024-2025
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- PRZEWOŻENIE (DOWOŻENIE I ODWOŻENIE) UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WSCHOWA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 oraz USŁUGA W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU W OKRESIE LIPIEC - SIERPIEŃ 2024r
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.