eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE MODERNIZACJI WYSTAWY STAŁEJ Z DZIEJÓW KATOWIC

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-05

Katowice: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE MODERNIZACJI WYSTAWY STAŁEJ Z DZIEJÓW KATOWIC
Numer ogłoszenia: 190446 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157702 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Katowic, ul. Szafranka 9, 40-025 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2562134, faks 032 2562134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE MODERNIZACJI WYSTAWY STAŁEJ Z DZIEJÓW KATOWIC.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 14. Przedmiot zamówienia: 14.1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji wystawy stałej Z dziejów Katowic obejmującej 4 sale ekspozycyjne (rzut pomieszczeń zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ). 14.2. Zamówienie należy zrealizować w dwóch etapach: 14.2.1. I etap - do 1.12.2014 r. 14.2.2. II etap - do 9.09.2015 r. 14.3. Zakres I etapu zamówienia obejmuje 14.3.1. Opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej na podstawie Koncepcji Projektu, stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ obejmującej a projekt instalacji audiowizualnej b projekt oświetlenia ekspozycyjnego c projekty scenografii i aranżacji wszystkich elementów składowych wystawy wraz z rysunkami technicznymi i konstrukcyjnymi d projekty aplikacji interaktywnych e scenariusze filmów i słuchowisk f rysunki techniczne gablot g projekty plansz i grafik wielkoformatowych. 14.3.2. Zakup elementów oświetlenia a doświetlacze LED 30W - lampy stanowiące oświetlenie podstawowe (niescenograficzne) dla całej wystawy (12 sztuk) b oświetlenie LED do kolorowego podświetlenia elementów scenografii wiejskiej chaty w Sali A (paski ledowe z zasilaczem i sterownikiem) c przewody i puszki elektryczne dla całej wystawy d elementy instalacji elektrycznej przeciwporażeniowej i sterującej (szafki elektryczne i bezpieczniki) e szynoprzewody - na potrzeby instalacji podsufitowego oświetlenia scenograficznego dla całej wystawy. 14.3.3. Wykonanie instalacji elektrycznej dla całej wystawy - zawieszenie szynoprzewodów, ułożenie tras kablowych, instalacja zabezpieczeń przeciwporażeniowych. 14.3.4. Wykonanie i dostawa aplikacji multimedialnych, animacji filmowej oraz słuchowiska na podstawie szczegółowych scenariuszy i projektów zatwierdzonych przez Zamawiającego. Opracowania do aplikacji multimedialnych zostaną dostarczone przez Zamawiającego, tj. a aplikacja Pradzieje - sala A b aplikacja Wieś feudalna- sala A c aplikacja Dawne zawody - sala B d aplikacja Herb miasta Katowice - sala B e aplikacja Rodzina Giesche - sala C f aplikacja Śląscy arystokraci - sala C g aplikacja Rodzina Wincklerów i Tiele - Wincklerów - sala C h aplikacja przeznaczona na stół dotykowy Industrializacja Katowic - sala C i aplikacja Przynależność administracyjna - sala D j słuchowiska - odgłosy tła zgodne z tematem narracji w salach A,B, C, D, k mapping - Pory roku - sala A. 14.3.5. Zamawiający zatwierdzi przedłożone przez wykonawcę scenariusze i projekty wykonawcze w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. W przypadku wniesienia uwag przez Zamawiającego do dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest je uwzględnić w terminie 14 dni. Termin do zatwierdzenia zmienionych scenariuszy lub projektów wykonawczych biegnie na nowo od daty otrzymania przez Zamawiającego zmienionej dokumentacji i wynosi 7 dni. 14.3.6. Scenariusze i projekty wykonawcze należy przedłożyć w formie papierowej w ilości 3 egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej. 14.3.7. Zakup sprzętu multimedialnego W ramach postępowania Wykonawca dostarczy i zainstaluje w szczególności następujący sprzęt multimedialny 1. głośniki dwudrożne w obudowie - 20 sztuk (do odtwarzania słuchowisk w standardzie 5.1 - sala A, B, C, D) 2. głośniki niskotonowe w obudowie - 4 sztuki (do odtwarzania słuchowisk w standardzie 5.1 do sal A, B, C, D) 3. odtwarzacze cyfrowe - 8 sztuk (do odtwarzania filmów w standardzie Full HD 1080i, 5.1 w obrębie całej wystawy) 4. sześciokanałowe wzmacniacze cyfrowe - 4 sztuki (do odgrywania dźwięku w standardzie 5.1 w obrębie całej wystawy). 14.3.8. Parametry techniczne urządzeń określonych w pkt 14.3.7. SIWZ zostały określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 14.3.9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć komplet pozostałych elementów wyposażenia zapewniających prawidłową funkcjonalność przedmiotu zamówienia, a które wynikać będą z przyjętych przez niego rozwiązań projektowych w projekcie instalacji audiowizualnej. W szczególności w etapie 1 wykonawca powinien dostarczyć a kable sygnałowe i zasilające (do zasilenia urządzeń energią elektryczną oraz okablowania sygnałowego do transmisji treści audiowizualnych i teletechnicznych oraz do sterowania urządzeniami na potrzeby całej wystawy) zgodnie z projektem instalacji audiowizualnej b oprogramowanie na potrzeby zintegrowanego sterowania urządzeniami całej wystawy - zgodnie z projektem instalacji audiowizualnej c czujki ruchu, przyciski i czujniki, piloty zdalnego sterowania, urządzenia sterujące sekwencyjnym uruchamianiem treści dla całej wystawy - zgodnie z projektem instalacji audiowizualnej. 14.3.10. Przed przystąpieniem do wykonania instalacji elektrycznych i strukturalnych należy wykonać prace montażowe i scenograficzne. Instalacje należy zaprojektować i poprowadzić w sposób niewidoczny w efekcie końcowym. 14.3.11. Wykonanie, dostawa i montaż, na podstawie projektów wykonawczych, w szczególności scenografii i aranżacji, zatwierdzonych przez Zamawiającego, elementów konstrukcji - uzbrojenia i przygotowania sal pod montaż docelowej scenografii, w tym a montaż niezbędnych wzmocnień i konstrukcji, b montaż ścianek konstrukcyjnych i działowych, wykonanych np. z płyt kartonowo gipsowych, płyt kompozytowych, lub kompozytów drewnopochodnych, itp., c przygotowanie istniejących ścian i sufitów pod montaż scenografii, np. wykonanie konstrukcji, malowanie farbą kryjącą, farbą projekcyjną, itp. 14.3.12. Wykonanie i dostawa 10 sztuk gablot do prezentacji eksponatów wymagających zabezpieczenia. 14.4. Zakres II etapu zamówienia obejmuje: 1.Wykonanie tłumaczeń a tłumaczenia na język angielski treści materiałów multimedialnych b tłumaczenia na język angielski wszystkich tekstów (skrótów) do wydruków wielkoformatowych i podpisów pod eksponaty - objętość do 25 stron maszynopisu c tłumaczenia na język migowy (wraz z odpowiednią prezentacją) materiałów filmowych: Walenty Roździeński, Sesja rady miasta. 14.4.1. Zakup, instalację oraz kalibrację oświetlenia: a reflektory stanowiące oświetlenie scenograficzne dla całej wystawy - 84 sztuki (reflektory w rozmiarze PAR16 ze skrzydełkami) b źródła światła do reflektorów scenograficznych dla całej wystawy - 84 sztuki (źródła światła białe LED). 14.4.2. Wykonanie, dostawa i montaż animacji filmowych i filmów na podstawie szczegółowych scenariuszy i projektów zatwierdzonych przez Zamawiającego, w tym: a) Widowisko - Pejzaż wiejski- sala A b) Animacja - Wytop żelaza w kuźnicy - sala B c) Film - Walenty Roździeński - sala B d) Mapping - Ożywienie litografii Ernesta Knippla - sala C e) Film - Sesja rady miasta - sala D. 14.4.3. Aplikacje i filmy określone w pkt 14.4.3. SIWZ należy wykonać w sposób pozwalający na płynne odtwarzanie na dostarczonym sprzęcie (bez tzw. klatkowania). Wykonawca wraz z dostawą dokona stosownej kalibracji materiałów multimedialnych w tym zakresie. 14.4.4. Zakup sprzętu multimedialnego W ramach postępowania Wykonawca dostarczy i zainstaluje w szczególności następujący sprzęt multimedialny: 1. projektory multimedialne wraz z uchwytami - 8 szt. 2. ekrany dotykowe z komputerami sterującymi aplikacją - 8 szt. 3. stół dotykowy z komputerem sterującym aplikacją - 1 szt. 14.4.5. Parametry techniczne urządzeń określonych w pkt 14.4.5. SIWZ zostały określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 14.4.6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć komplet pozostałych elementów wyposażenia zapewniających prawidłową funkcjonalność przedmiotu zamówienia, jeśli wynika to z przyjętych przez niego rozwiązań projektowych w projekcie instalacji audiowizualnej. 14.4.7. Wykonanie, dostawa i montaż na podstawie szczegółowych projektów wykonawczych zatwierdzonych przez Zamawiającego elementów scenografii i aranżacji wnętrz, w tym: a) posadzek scenograficznych b) makiet c) grafik wielkoformatowych. 14.4.8. Wymagania dotyczące scenografii zostały opisane w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Należy uwzględnić i dopasować się do wytycznych dotyczących dopuszczalnego obciążenia sal wystawowych Muzeum Historii Katowic, określonych szczegółowo w Załączniku Nr 3 do SIWZ - Opinia techniczna na temat nośności istniejących stropów ceramicznych w budynku przy ulicy Ks. J. Szafranka 9 w Katowicach. 14.4.9. Przeprowadzenie testów zainstalowanych urządzeń, sprzętu i systemu sterowania 14.4.10. Druk materiałów promocyjnych przygotowanych przez Zamawiającego: a) folder A4, gr. 300- 5 000 szt. b) zaproszenie A4, gr. 300- 500 szt. c) plakat A1 - 490 szt. d) plakat A3- 100 szt. e) citylight A1 - 10 szt. 14.4.11. Opracowanie i dostarczenie instrukcji w języku polskim w zakresie bieżącej konserwacji urządzeń, sprzętu, oprogramowania i systemu sterowania. 14.5. Wykonawca udzieli 12-miesięcznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni również serwis gwarancyjny dla wykonanego zamówienia przez okres trwania gwarancji. 14.6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Ks. J. Szafranka 9 w Katowicach w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Działu Historii Muzeum Historii Katowic P. Joanną Tofilską tel. 32 256 18 10 wew.122. 14.7. Zaproponowanie usługi o innych cechach niż określone w niniejszej SIWZ, będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3-4 ustawy Pzp oraz art. 87 ust.1 ustawy Pzp.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.00.00 - Produkcja filmów kinowych i wideo oraz podobne usługi 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe 79.93.10.00 - Usługi dekoracji wnętrz 79.93.20.00 - Usługi projektowania wnętrz 79.93.30.00 - Usługi towarzyszące usługom projektowym 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy 92.31.20.00 - Usługi artystyczne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 79.95.60.00 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 92.31.22.10 - Usługi świadczone przez autorów 92.31.00.00 - Usługi tworzenia dzieł artystycznych i literackich oraz przekładu 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 32.35.30.00 - Nagrania dźwiękowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Adventure Sławomir Mazan, Jarema Szandar Spółka Jawna ,ul. Kochanowskiego 16/12 , 40 - 035 Katowice, ul. Kochanowskiego 16/12, 40-035 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 653000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 640127,00

  • Oferta z najniższą ceną: 640127,00 / Oferta z najwyższą ceną: 686000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.