eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylin-Borzymy › Remont dróg dojazdowych do pól w m. Kobylin Pogorzałki, odcinek I - od km 0+000,00 do km 0+436,50, odcinek II - od km 0+000,00 do km 1+446,94

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-29

Kobylin-Borzymy: Remont dróg dojazdowych do pól w m. Kobylin Pogorzałki, odcinek I - od km 0+000,00 do km 0+436,50, odcinek II - od km 0+000,00 do km 1+446,94
Numer ogłoszenia: 190437 - 2016; data zamieszczenia: 29.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156925 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylin-Borzymy, ul. Główna 11, 18-204 Kobylin-Borzymy, woj. podlaskie, tel. 086 2743003, 2743026, faks 086 2743003.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg dojazdowych do pól w m. Kobylin Pogorzałki, odcinek I - od km 0+000,00 do km 0+436,50, odcinek II - od km 0+000,00 do km 1+446,94.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Remoncie dróg dojazdowych do pól w m. Kobylin Pogorzałki w skład której wchodzą: - remont nawierzchni dróg, - remont nawierzchni na istniejących zjazdach, - remont istniejących rowów drogowych, - remont urządzeń odwadniających. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w: - Dokumentacji projektowej (stanowiących Załączniki Nr 1a do SIWZ) - Przedmiarach robót (stanowiących Załączniki Nr 1b do SIWZ) - Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) (stanowiących Załączniki Nr 1c do SIWZ) 3. Zamawiający informuje, że rozliczenie inwestycji nastąpi kosztorysami powykonawczymi - proszę wycenić ilości określone w przedmiarach robót - kosztorysie ofertowym. 4. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5. Koszt inwentaryzacji robót ponosi Wykonawca. Inwentaryzację należy sporządzić na papierze w 3 egz. pokolorowanych i zarejestrowanych w Starostwie Powiatowym w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15A, do przekazania Zamawiającemu. 6. W przypadku odmiennych postanowień w niniejszej SIWZ w stosunku do dokumentacji technicznej, przedmiarów, czy STWiOR, należy uważać zapisy niniejszej SIWZ za nadrzędne. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia zawarty w opisie przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru na okres 1 roku, - 12 miesięcy. 10. Zamawiający informuje że trwa postępowanie w sprawie uzyskania zgłoszenia budowlanego. 11. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wysokości do 20 % zamówienia podstawowego, jako uzupełnienie zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego. 12. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do warunków umowy polegających na wykonaniu robót zamiennych lub nie przewidzianych w dokumentacji projektowej łącznie ze zmianą wartości umowy. 13. Termin płatności 30 dni po dokonanym odbiorze i dostarczeniu faktury..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Kółek Rolniczych ul. Zastawie I/22, ul. Zastawie I/22, 16-070 Choroszcz, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214810,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 225510,62

  • Oferta z najniższą ceną: 225510,62 / Oferta z najwyższą ceną: 624268,36

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.