eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wdrożenie platformy zintegrowanych usług publicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-05

Olsztyn: Wdrożenie platformy zintegrowanych usług publicznych
Numer ogłoszenia: 190421 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5273111 wew. , 325, faks 89 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie platformy zintegrowanych usług publicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: 1) Cześć I : Usługi Partnera Technologicznego SOA / ESB 2) Część II: Opracowanie i wdrożenie Portalu e-deklaracje 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia na Cześć I : Usługi Partnera Technologicznego SOA / ESB zawarty jest w OPZ stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, na część II: Opracowanie i wdrożenie Portalu e-deklaracje zawarty jest w OPZ stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.22.00-9, 72.22.23.00-0, 72.26.80.00-1, 72.22.41.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium na: - Część I - wadium wysokości 10.000,00 zł. - Część II - wadium wysokości 1.000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. Nr 42, poz. 275). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokument ten powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w swej treści: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia), 3)kwotę zobowiązania, 4)termin ważności gwarancji, 5)zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6)zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek: Urzędu Miasta Olsztyna Bank Handlowy SA nr 38103012180000000090401092 przed upływem terminu składania ofert podając w treści przelewu nazwę postępowania i swój NIP. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Kasa Urzędu Miasta wadium nie przyjmuje. 5.Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale (poza ofertą) w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyna (pok. 402) w terminie przewidzianym na składanie ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - dla części I: a) jedną usługą o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto, polegającą na wdrożeniu rozwiązania do obsługi i wymiany dokumentów elektronicznych np. obiegu spraw i procesów lub dostarczeniu rozwiązania do integracji systemów informatycznych na potrzeby wymiany dokumentów elektronicznych, przy czym do implementacji tych rozwiązań zastosowano: szynę usług (ESB), usługi sieciowe jako metodę integracji oraz system zarządzania relacyjną bazą danych do przechowywania dokumentów i / lub komunikatów szyny usług ESB; b) jedną usługą polegającą na wdrożeniu rozwiązania do obsługi i wymiany dokumentów elektronicznych poprzez integrację tego rozwiązania z platformą ePUAP, włącznie z obsługą podpisu kwalifikowanego i / lub profilu zaufanego; c) jedną usługą polegającą na przeprowadzeniu analizy przedwdrożeniowej w zakresie analizy procesów / procedur funkcjonujących w organizacji i wspieranych przez system informatyczny, której wyniki zebrano w dokumentacji projektowej w zakresie opisu / modelu procesów / procedur, w tym propozycji ich zmiany w zakresie organizacyjnym i technicznym dla, co najmniej 2 procesów dokonując opisu w formie diagramów / schematów języka UML lub SysML; d) jedną usługą polegającą na wytworzeniu lub modernizacji lub integracji systemów informatycznych dla, co najmniej 300 jednoczesnych użytkowników wewnętrznych, włącznie z zapewnieniem co najmniej 12 miesięcznej usługi serwisu i wsparcia technicznego tak opracowanego rozwiązania w ramach udzielonej gwarancji i rękojmi. - dla części II: a) jedną usługą polegającą na opracowaniu i wdrożeniu rozwiązania - systemu informatycznego do obsługi i wymiany dokumentów elektronicznych, bazującego o mechanizmy uwierzytelniania oraz podpis elektroniczny; b) jedną usługą polegającą na opracowaniu projektu technicznego lub specyfikacji technicznej dotyczącej zastosowania oprogramowania szyny usług (ESB); w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Zamawiający wymaga, aby każda z usług głównych, którą Wykonawca wykaże na dowód spełnienia wymaganego doświadczenia stanowiła odrębne zamówienie. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę Wykazu usług, zawierającego informacje niezbędne do oceny spełnienia przedmiotowego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie: dla cześci I: a) co najmniej jedną (1) osobą w roli Kierownika Projektu, przy czym osoba ta musi posiadać następujące kompetencje: - zdobyta wiedza i praktyczne umiejętności z zakresu zarządzania projektami potwierdzone certyfikatem PRINCE2 Fundation lub innym certyfikatem równoważnym; - zrealizowanie w roli Kierownika Projektu co najmniej 1 projektu informatycznego, na kwotę minimum 300 000,00 złotych brutto; b) co najmniej jedną (1) osobą w roli Architekta Systemów Informatycznych, która musi posiadać następujące kompetencje:- zdobyta wiedza z zakresu projektowania i budowy architektury systemów poparta certyfikatem poświadczającym kompetencje i doświadczenia w tworzeniu architektur złożonych przez certyfikat TOGAF (The Open Group Architecture Framework) lub inny certyfikat równoważny;- zrealizowanie w roli Architekta Systemów Informatycznych co najmniej 1 projektu informatycznego związanego z integracją systemów lub budową rozwiązania w architekturze SOA;c) co najmniej jedną (1) osobą - ekspert ds. bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, która musi posiadać następujące kompetencje:- zdobyta wiedza i umiejętności z zakresu analizy i wdrożenia bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych potwierdzone posiadaniem certyfikatu CISA Certified Information Systems Auditor akredytowanym przez ISACA lub inny certyfikat równoważny; d) co najmniej jedną (1) osobą - ekspert ds. testów systemów teleinformatycznych, która musi posiadać następujące kompetencje:- zdobyta wiedza i umiejętności z zakresu testowania systemów teleinformatycznych potwierdzone posiadaniem certyfikatu: ISTQB Certyfikowany Tester Poziomu Podstawowego (ISTQB Certified Tester Foundation Level) lub innym równoważnym; Zamawiający nie dopuszcza, aby osoba wskazana do realizacji zamówienia pełniła więcej niż jedną funkcję. Od tej reguły jest wyłączona osoba Kierownika Projektu, który może łączyć funkcję zarządczą z działalnością wykonawczą w zespole. Dla ww. certyfikatów Zamawiający określa następujące zasady równoważności: 1) dot. a) - dla certyfikatu PRINCE2 Fundation - Zamawiający uzna za równoważny certyfikat:- PMP Project Management Fundation ; 2) dot. b) - dla certyfikatu TOGAF - Zamawiający uzna za równoważny certyfikat: - ITArchitect Open Group wydany przez instytucję akredytowaną przez The Open Group; - IBM Certified Infrastructure Systems Architect; - Microsoft Certified Architect; - Sun Certified Enterprise Architect; 3) dot. c) - dla certyfikatu CISA Certified Information Systems Auditor - Zamawiający uzna za równoważny certyfikat:- CIA - Certified Internal Auditor;- audytora BS 7799;- audytora systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy bezpieczeństwa ISO27001; 4) dot. d) - dla certyfikatu: ISTQB Certified Tester Foundation Level - Zamawiający uzna za równoważny certyfikat:- ISEB Fundation Level Certificated; dla części II Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia przez ww. osoby, określonych wymogów dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zawierającym informacje niezbędne do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania potencjałem kadrowym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający nie stawia warunku w celu zweryfikowania rzetelności i efektywności Wykonawcy.Za główną usługę Zamawiający uzna usługę dla części I: a) jedną usługą o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto, polegającą na wdrożeniu rozwiązania do obsługi i wymiany dokumentów elektronicznych np. obiegu spraw i procesów lub dostarczeniu rozwiązania do integracji systemów informatycznych na potrzeby wymiany dokumentów elektronicznych, przy czym do implementacji tych rozwiązań zastosowano: szynę usług (ESB), usługi sieciowe jako metodę integracji oraz system zarządzania relacyjną bazą danych do przechowywania dokumentów i / lub komunikatów szyny usług ESB; b) jedną usługą polegającą na wdrożeniu rozwiązania do obsługi i wymiany dokumentów elektronicznych poprzez integrację tego rozwiązania z platformą ePUAP, włącznie z obsługą podpisu kwalifikowanego i / lub profilu zaufanego; c) jedną usługą polegającą na przeprowadzeniu analizy przedwdrożeniowej w zakresie analizy procesów / procedur funkcjonujących w organizacji i wspieranych przez system informatyczny, której wyniki zebrano w dokumentacji projektowej w zakresie opisu / modelu procesów / procedur, w tym propozycji ich zmiany w zakresie organizacyjnym i technicznym dla, co najmniej 2 procesów dokonując opisu w formie diagramów / schematów języka UML lub SysML; d) jedną usługą polegającą na wytworzeniu lub modernizacji lub integracji systemów informatycznych dla, co najmniej 300 jednoczesnych użytkowników wewnętrznych, włącznie z zapewnieniem co najmniej 12 miesięcznej usługi serwisu i wsparcia technicznego tak opracowanego rozwiązania w ramach udzielonej gwarancji i rękojmi. - dla części II: a) jedną usługą polegającą na opracowaniu i wdrożeniu rozwiązania - systemu informatycznego do obsługi i wymiany dokumentów elektronicznych, bazującego o mechanizmy uwierzytelniania oraz podpis elektroniczny; b) jedną usługą polegającą na opracowaniu projektu technicznego lub specyfikacji technicznej dotyczącej zastosowania oprogramowania szyny usług (ESB); w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Zamawiający wymaga, aby każda z usług głównych, którą Wykonawca wykaże na dowód spełnienia wymaganego doświadczenia stanowiła odrębne zamówienie. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę Wykazu usług, zawierającego informacje niezbędne do oceny spełnienia przedmiotowego warunku;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2)W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru należy złożyć pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: Część I 1) zmiany terminu realizacji Umowy - tj. przedłużenia terminu zakończenia prac o okres trwania przyczyn oraz okres związany z usunięciem skutków zaistniałych przyczyn, z powodu których wystąpi zagrożenie dotrzymania terminu zakończenia prac, w następujących w przypadku: a) wstrzymania prac przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy stron Umowy; b) wystąpienia przyczyn niezależnych od Stron Umowy związanych z procedurami lub postępowaniami prowadzonymi przez stosowne organy administracji publicznej; c) wystąpienia siły wyższej; 2) zmiany sposobu realizacji zamówienia - w przypadku: a) wprowadzenia niezbędnych zmian do zespołu wykonawcy tj. osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia deklarowanych przez Wykonawcę w Ofercie, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a wykonawca ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty, będzie zmuszony do zmiany tych osób; Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego wskazując przyczynę zmiany oraz osobę zastępującą i przedstawiając jej kwalifikacje co najmniej równe kwalifikacjom wymaganym przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzącym do zawarcia Umowy. Zmiana osób, o których mowa powyżej wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego i nie wymaga zmiany Umowy. Przerwa w wykonywaniu Umowy wynikająca z braku personelu Wykonawcy będzie traktowana jako przyczyna leżąca po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do przedłużenia terminu zakończenia prac; b) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, przy czym w takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; c) wprowadzenia podwykonawcy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert zaoferował samodzielne wykonanie przedmiotu zamówienia; d) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Umowy. Część II 1) zmiany terminu realizacji Umowy - tj. przedłużenia terminu zakończenia prac o okres trwania przyczyn oraz okres związany z usunięciem skutków zaistniałych przyczyn, z powodu których wystąpi zagrożenie dotrzymania terminu zakończenia prac, w następujących w przypadku: a) wstrzymania prac przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy stron Umowy; b) wystąpienia przyczyn niezależnych od Stron Umowy związanych z procedurami lub postępowaniami prowadzonymi przez stosowne organy administracji publicznej; c) wystąpienia siły wyższej; 2) zmiany sposobu realizacji zamówienia - w przypadku: a) wprowadzenia niezbędnych zmian do zespołu wykonawcy tj. osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia deklarowanych przez Wykonawcę w Ofercie, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a wykonawca ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty, będzie zmuszony do zmiany tych osób; Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego wskazując przyczynę zmiany oraz osobę zastępującą i przedstawiając jej kwalifikacje co najmniej równe kwalifikacjom wymaganym przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzącym do zawarcia Umowy. Zmiana osób, o których mowa powyżej wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego i nie wymaga zmiany Umowy. Przerwa w wykonywaniu Umowy wynikająca z braku personelu Wykonawcy będzie traktowana jako przyczyna leżąca po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do przedłużenia terminu zakończenia prac; b) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, przy czym w takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; c) wprowadzenia podwykonawcy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert zaoferował samodzielne wykonanie przedmiotu zamówienia; d) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Umowy. 2.W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej i odebranej części umowy. 3.Zawarta umowa będzie jawna i będzie udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Olsztyna

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Olsztyna - Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402, 10-101 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Olsztyna - Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402, 10-101 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie planowane jest do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej Wdrożenie platformy zintegrowanych usług publicznych Oś Priorytetowa7 - Infrastruktura Społeczeństwa Informacyjnego RPO Warmia i Mazury na lata 2007-2013 2.Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 17.09.2014 r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Olsztyna, Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, pok. 402; 3. Znak sprawy ZP.271.1.72.2014.b, 4.Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają oni lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy P.z.p., tj. odwołanie i skarga do sądu, w okolicznościach określonych w rozdziale XV SIWZ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi Partnera Technologicznego SOA / ESB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia na Cześć I : Usługi Partnera Technologicznego SOA / ESB zawarty jest w OPZ stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.22.00-9, 72.22.23.00-0, 72.26.80.00-1, 72.22.41.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie i wdrożenie Portalu e-deklaracje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia na część II: Opracowanie i wdrożenie Portalu e-deklaracje zawarty jest w OPZ stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.22.00-9, 72.22.23.00-0, 72.26.80.00-1, 72.22.41.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.