eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nekla › Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Nekla w 2008 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-29

Nekla: Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Nekla w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 19040 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nekla, ul. Dworcowa 10, 62-330 Nekla, woj. wielkopolskie, tel. 061 4386011, fax 061 4386490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nekla.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.nekla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Nekla w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Nekla w roku 2008 zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST) oraz Specyfikacją Istatnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: a)część pierwsza - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno asfaltową, b)część druga - remont cząstkowy nawierzchni poprzez powierzchniowe utrwalanie przy użyciu grysów i emulsji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru całości lub poszczególnych części zamówienia. Możliwe jest składanie ofert częściowych. Dokładny zakres zamówienia określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O ubieganie się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy p.z.p., 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p., 3.Akceptują treść i warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia bez zastrzeżeń, 4.Dysponują osobami lub podmiotami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia: minimum 3 pracowników bezpośrednio do wykonania robót, minimum 1 pracownik, posiadający uprawnienia budowlane i należący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, minimum 1 pracownik posiadający zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, wydanym przez odpowiednią Komendę Wojewódzką Policji, 5.Dysponują sprzętem opisanym w punkcie 3 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz przedstawią oświadczenie o możliwości korzystania z wytwórni stacjonarnej. 6.Wykażą wykonanie 2 robót w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana przez Komisję Przetargową. Komisja oceni, czy wykonawca spełnia lub nie spełnia podane wyżej warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Oferty sporządzonej wg załącznika B, w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 9 SIWZ, każdy Wykonawca przystępujący do postępowania winien złożyć następujące dokumenty w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oraz oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Dokument potwierdzający uprawnienia osób podpisujących ofertę; 3.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 4.Oświadczenie, że: a. spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., b. nie zalega z podatkami na rzecz Urzędu Skarbowego, c. nie zalega ze składkami do ZUS lub KRUS, d. nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., e. zapoznał się ze SIWZ i akceptuje ją bez zastrzeżeń, f. zapoznał się z proponowanym wzorem umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń, g. uważa się za związanego z ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert, h. zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od otrzymania informacji o wygranym przetargu, 5.Wykaz osób i podmiotów (sporządzony wg załącznika C), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 6.Uprawnienia budowlane; 7.Zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa; 8.Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, wydanym przez odpowiednią Komendę Wojewódzką Policji; 9.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń / sprzętu (sporządzony wg załącznika D), jakimi dysponuje Wykonawca; 10.Dokument potwierdzający możliwość korzystania z wytwórni stacjonarnej; 11.Wykaz wykonania 2 robót w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nekla.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Nekla ul. Dworcowa 10 62-330 Nekla.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Nekla - Sekretariat ul. Dworcowa 10 62-330 Nekla.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część pierwsza - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno asfaltową: na głębokość do 4 cm; każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni poprzez powierzchniowe utrwalanie przy użyciu grysów i emulsji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część druga - Remont cząstkowy nawierzchni poprzez powierzchniowe utrwalanie przy użyciu grysów i emulsji: wyboje o głębokości do 1,5 cm, dodatkowo za każde 0,5 cm ponad 1,5 cm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.