eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › sukcesywne dostawy odczynników do obróbki automatycznej, odczynników chemicznych, laboratoryjnych , błon rejestracyjnych, szybkich zestawów diagnostycznych z podziałem na 7 pakietów.ZP/PN/25/09/EZPL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-15

Wrocław: sukcesywne dostawy odczynników do obróbki automatycznej, odczynników chemicznych, laboratoryjnych , błon rejestracyjnych, szybkich zestawów diagnostycznych z podziałem na 7 pakietów.ZP/PN/25/09/EZPL
Numer ogłoszenia: 190400 - 2009; data zamieszczenia: 15.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, faks 071 3689584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl FAX 071 368 9583

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy odczynników do obróbki automatycznej, odczynników chemicznych, laboratoryjnych , błon rejestracyjnych, szybkich zestawów diagnostycznych z podziałem na 7 pakietów.ZP/PN/25/09/EZPL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników chemicznych, błon rentgenowskich, szybkich zestawów diagnostycznych z podziałem na 7 pakietów. PAKIET NR I 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do obróbki automatycznej. Szczegółowy zakres i przedmiot dostawy opisany jest dodatkowo w załączniku Nr 1 - do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ. PAKIET NR II 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa błon Rtg zgodnie z zał. Nr 2. tury. PAKIET NR III 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników chemicznych zgodnie z zał 3. PAKIET NR IV 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy parafiny extra zgodnie z zał. 4 Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP oraz spełniać wymogi Ustawy z dnia 20.04.2004 r. O wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r., Nr 93, poz. 896 ze zmianami). PAKIET NR V 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy Hematoksyliny wg Mayera FLUKA nr 51275 zgodnie z zał. 5 PAKIET NR VI 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy szybkich zestawów diagnostycznych zgodnie z zał. Nr 6 Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP oraz spełniać wymogi Ustawy z dnia 20.04.2004 r. O wyrobach medycznych(Dz.U. z 2004 r., Nr 93, poz. 896 ze zmianami). PAKIET NR VII 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ściereczek absorbujących wycieki formalinowe DCO zgodnie z zał. Nr 7.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 32.35.40.00 - Produkty z kliszy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 8.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości łącznie 5 705 zł (pięć tysięcy siedemset pięć zł). Wadium na poszczególne pakiety wynosi: 8.1.1. Pakiet Nr 1: 592 zł 8.1.2. Pakiet Nr 2: 217 zł 8.1.3. Pakiet Nr 3: 4000 zł 8.1. 4 Pakiet Nr 4: 300 .zł 8.1. 5 Pakiet Nr 5: 428.zł 8.1.6 Pakiet Nr 6 : 67 zł 8.1.7Pakiet Nr 7: 101 .zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz. 605 ze zm.), Zamawiający żąda: 6.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 6.1.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 12 do SIWZ. 6.1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.1.4. aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 6.4.1 pkt. 6.1.2, 6.1.3 i 6.1.4.- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6.4.2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.4.1 lit. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.4.1. lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.4.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6.4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.DCO.COM.PL.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PL. HIRSZFELDA 12 WROCŁAW ,POKOJ 312, BUDYNEK H ODPŁATNIE 30 ZŁ + KOSZTY PRZESYŁKI.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 09:00, miejsce: PL. HIRSZFELDA 12 WROCŁAW ,POKOJ 312, BUDYNEK H.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: odczynniki do obróbki automatycznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZGODNIE Z ZAŁ. NR 1 DO siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Błony rtg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: ODCZYNNIKI CHEMICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZGODNIE Z ZAŁ. NR 3 DO SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 04 NAZWA: dostawy parafiny extra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z zał. nr 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 05 NAZWA: dostawy Hematoksylina wg Mayera FLUKA nr 51 275.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z zał. nr 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 07 NAZWA: szybkie zestawy diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z zał. nr 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 07 NAZWA: dostawy ściereczek absorbujących wycieki formaliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z zał. nr 7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.