Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-20
Płock: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej im. Bł. Arc. J. A. Nowowiejskiego w Brwilnie
Numer ogłoszenia: 19037 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej im. Bł. Arc. J. A. Nowowiejskiego w Brwilnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakres usługi obejmuje : a. nadzór merytoryczny nad przygotowaniem materiałów przetargowych na zadanie pn. Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej im. Bł. Arc. J. A. Nowowiejskiego, związanych z wyłonieniem wykonawcy (w tym aktualizację kosztorysów inwestorskich) wraz z uczestnictwem w pracach komisji przetargowej, stosownie do ustawy Prawo Zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. z późniejszymi zmianami, b. przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia oraz harmonogramu rzeczowego robót do SIWZ w wersji papierowej i elektronicznej - w 2egzemplarzach, c. sprawdzenie i zaopiniowanie dokumentów przetargowych wymagających wiedzy specjalistycznej w zakresie spraw budowlanych (w tym wykazu wykonanych robót budowlanych, harmonogramu rzeczowo - finansowego robót, kosztorysów ofertowych, uprawnień w wymaganych specjalnościach, d. kontrolę jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, e. kontrolę zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową, f. kontrolę ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem elementu lub przedmiotu umowy, w zakresie terminowości i ich wykonywania. g. kontrolę prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, h. kontrolę prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności, mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania, kontrolę zgodności przebiegu robót z harmonogramem rzeczowo - finansowym robót, i. przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, j. sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie, k. kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, l. potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu, ł. uczestniczenie w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, m. uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, n. dojazd i pobyt na plac budowy według potrzeb, nie mniej niż raz w tygodniu oraz w szczególnie uzasadnionych wypadkach na każde telefoniczne wezwanie zamawiającego, w okresie gwarancji i rękojmi minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy, o. informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót. p. merytoryczny udział w przygotowywaniu wniosku o płatność z zachowaniem zasad i dokumentów obowiązujących w umowie na dofinansowanie projektu Rozbudowa DomuPomocy Społecznej im. Bł. Arc. J. A. Nowowiejskiego w Brwilnie, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach priorytetu VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego. Działanie 7.3 Infrastruktura służąca pomocy społecznej RPO Województwa Mazowieckiego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usługi stanowiące przedmiot zamówienia co najmniej po 2 zadania obejmujące pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji budowlanych (kubaturowych o pow. co najmniej 3 500 m3 ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa Domu Pomocy społecznej im. Bł. Arc. J. A. Nowowiejskiego w Brwilnie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, w szczególności: - osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń energetycznych, - osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoby, o których mowa wyżej muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. - osoby posiadające uprawnienia lub kwalifikacje niezbędne do realizacji zadań w zakresie spraw p. poż. sanitarno-epidemiologicznych oraz współpracy z konserwatorem zabytków,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę, która będzie uwzględniać istotne postanowienia umowy- załącznik nr 7 do SIWZ. Do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy kodeksu cywilnego i przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Umowy w sprawach zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza dokonania w załącznikach do SWIZ, następujących zmian: - osób określonych w załączniku nr 5 do SWIZ, pod warunkiem, że posiadać będą takie same uprawnienia lub kwalifikacje - wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, - terminu wykonania przedmiotu inwestycji, w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Bł. Arc. J. A Nowowiejskiego
09 - 400 Płock.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2012 godzina 10:00, miejsce: DPS im. BŁ. Arc. J. A. Nowowiejskiego w Brwilnie - biuro w budynku głównym..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający podpisał umowę o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM ). Priorytet VII - Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego. Działanie 7.3 Infrastruktura służąca pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Remont loggii i balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Płocku przy Al. Jana Pawła II 33, 41, 41A, 49, 51 oraz przy ul. Czwartaków 20 i przy ul. Szarych Szeregów 4.
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
- Zakup wyposażenia w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizowanych robót budowlanych dla zadania pn. "Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie - etap II".
- ,,Aleja Platanowa dla Płocka - budżet obywatelski''
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego - etap II
- Wykonanie nadzoru inwestorskiego w związku z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej przy budowie stalowej Platformy treningowej przy ul. Dębogórskiej, w ramach inwestycji POSRM
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja Teatru Polskiego we Wrocławiu Scena Główna
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.