eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Remont instalacji C.O. w budynku Wydziału Automatyki, Informatyki i Elektroniki. Oznaczenie sprawy OZ/B/104/OB/08.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Gliwice: Remont instalacji C.O. w budynku Wydziału Automatyki, Informatyki i Elektroniki. Oznaczenie sprawy OZ/B/104/OB/08.
Numer ogłoszenia: 190367 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji C.O. w budynku Wydziału Automatyki, Informatyki i Elektroniki. Oznaczenie sprawy OZ/B/104/OB/08..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem instalacji C.O. w podziale na dwa zadania: ZADANIE 1 - remont sieci c.o. w kanałach - I etap. Remont obejmuje sieć rozdzielczą c.o. w kanałach, demontaż starych poziomów instalacji c.o., montaż nowych wraz z podejściami pod piony oraz roboty budowlane towarzyszące. Termin wykonania: do 4 tygodni (do 28 dni) od dnia podpisania umowy - roboty instalacyjne; do 5 tygodni (do 35 dni) od dnia podpisania umowy - roboty budowlane towarzyszące. ZADANIE 2 - remont układu uzupełnienia i stabilizacji ciśnienia w instalacji c.o. Remont obejmuje demontaż starego układu stabilizacji ciśnienia, dostawę i montaż nowego układu składającego się z jednostki sterującej z pompą i dwóch zbiorników z przeponą oraz uruchomienie układu. Przykładowy typ układu: DHA Variomat (lub inny o równoważnych parametrach). Termin wykonania: do 4 tygodni (do 28 dni) od dnia podpisania umowy. (stawka VAT - 22%) (CPV Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Instalowanie centralnego ogrzewania) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, których zbilansowana wartośc w 2008r. przekracza wartość 206.000 euro. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.000,00 zł w tym na: - ZADANIE 1 - 2.000,00 zł - ZADANIE 2 - 1.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postepowaniu, jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - Prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 3.Dotyczy wyłącznie ZADANIA 1: Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia tj. wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dotyczących montażu instalacji C.O. o wartości ok. 100.000,00 zł brutto - każda. 4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach sanitarnej lub instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji i urządzeń oraz wpisanymi do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Warunki przedmiotowe (warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 5. Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, terminu realizacji itd. 6.Wycena przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie określonych warunków i wymagań ( z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1.1. Oświadczenie 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Dot. ZADANIA 1: Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania. 3.2. Dot. ZADANIA 1:Dokument potwierdzający należyte wykonanie - robót wymienionych w powyższym wykazie. 4.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4.2. Kopie uprawnień budowlanych. 4.3. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 6.1. Oferta Cenowa. 7.1. Kosztorys ofertowy (szczegółowy lub uproszczony) wraz z zestawieniem materiałów oraz z cenami jednostkowymi wraz z narzutami dla każdej pozycji przedmiaru.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 509, 510..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 510..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający przewiduje częściowe płatności za wykonane i odebrane elementy robót. Podstawą zapłaty będą protokoły odbioru podpisane przez Zamawiającego oraz faktury VAT. Płatności częściowe będą obejmowały ok. 80% wartości brutto całego zamówienia, pozostała część należności (tj. ok. 20%) będzie płatna po dokonaniu odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. 2. Faktura zapłacona zostanie z konta Zamawiającego do 30 dni od dnia jej złożenia, na konto Wykonawcy podane na fakturze. 3. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie, 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - remont sieci c.o. w kanałach - I etap.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje sieć rozdzielczą c.o. w kanałach, demontaż starych poziomów instalacji c.o., montaż nowych wraz z podejściami pod piony oraz roboty budowlane towarzyszące. Termin wykonania: do 4 tygodni (do 28 dni) od dnia podpisania umowy - roboty instalacyjne, do 5 tygodni (do 35 dni) od dnia podpisania umowy - roboty budowlane towarzyszące. (stawka VAT - 22%) (CPV 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - remont układu uzupełnienia i stabilizacji ciśnienia w instalacji c.o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje demontaż starego układu stabilizacji ciśnienia, dostawę i montaż nowego układu składającego się z jednostki sterującej z pompą i dwóch zbiorników z przeponą oraz uruchomienie układu. Przykładowy typ układu: DHA Variomat (lub inny o równoważnych parametrach). (stawka VAT - 22%) (CPV 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania) Termin wykonania: do 4 tygodni (do 28 dni) od dnia podpisania umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.