eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki-Zdrój › Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-29

Duszniki-Zdrój: Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Numer ogłoszenia: 190357 - 2016; data zamieszczenia: 29.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166071 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Duszniki Zdrój, ul. Rynek 6, 57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 869 76 60, faks 74 866 90 25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn. Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju - Etap I i Etap II (zakres inwestycyjny przedsięwzięcia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 3. Zadania w ramach obowiązków Koordynatora będą obejmować w szczególności, lecz nie ograniczając się tylko do nich, następujące czynności: 1) monitoring postępu prac łącznie z raportowaniem; 2) zapewnienie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad robotami, w liczbie pracowników niezbędnej do sprawnego i płynnego realizowania umów z wykonawcami i instytucjami dotującymi; 3) organizacja i przeprowadzenie odbiorów częściowych i końcowych przy udziale przedstawicieli Zamawiającego, z uwzględnieniem wszystkich rozruchów technologicznych; 4) zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa przez Wykonawców, a w szczególności stosowania przepisów bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Ochrony Środowiska; 5) zapewnienie, że zakończone prace są zgodne z technicznymi i formalnymi wymaganiami umów; 6) udział w rozliczeniu rzeczowym i finansowym kontraktu w porozumieniu z Zamawiającym; 7) wszelkie inne obowiązki związane z zarządzaniem kontraktem, nadzorem inwestorskim nad prowadzeniem robót oraz rozliczeniem projektu, wynikające z przepisów prawa, uwarunkowań realizowanego projektu, sztuki budowlanej i inżynierskiej oraz dobrych praktyk zarządzania projektami. 1. Koordynator Budowy zorganizuje Biuro Projektu na terenie realizowanej inwestycji. Zamawiający nieodpłatnie udostępni Koordynatorowi Budowy w tym celu pomieszczenie zabezpieczone wszystkim mediami. 2. Koordynator Budowy będzie pełnił swoje obowiązki jako rezydent na terenie przedmiotowej inwestycji - co najmniej 5 dni w tygodniu. 3. Koordynator Budowy będzie wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami. 4. Koordynator Budowy będzie odpowiedzialny za nadzorowanie kontraktu, zgodnie z podanym szczegółowym opisem zadań i obowiązków. 5. Rezultaty do osiągnięcia przez Koordynatora - Rezultatem do osiągnięcia przez koordynatora jest doprowadzenie do terminowego i zgodnego z zakresem rzeczowym zakończenia i rozliczenia przedsięwzięcia inwestycyjnego związanego z realizacją zadania pn. Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach Zdroju - Etap I i Etap II poprzez nadzór nad wdrażaniem kontraktu w zakresie zarządzania technicznego, włączając obowiązki Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, wykonywane zgodnie z polskim Prawem Budowlanym wraz ze związanymi z nim przepisami, pozwoleniami na budowę. 6. Szczegółowy opis zadań i obowiązków koordynatora budowy: 6.1 Zadania i obowiązki w zakresie ogólnym: 1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną robót budowlanych celem wskazania na ewentualne jej nieprawidłowości i sprawdzenia pod kątem jej kompletności, zidentyfikowanie ewentualnych wad tej dokumentacji, wskazanie na ewentualne przyszłe problemy mogące zaistnieć w trakcie wykonywania inwestycji, 2) zapewnienie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami i usługami, zgodnie z polskim Prawem Budowlanym i innymi przepisami z nim związanymi, w liczbie pracowników niezbędnej do sprawnego i płynnego realizowania projektu, 3) monitorowanie kontraktu pod względem merytorycznym, technicznym i finansowym, 4) monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem z nich comiesięcznych raportów, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki rzeczowe, jak i finansowe, 5) kontrola pod właściwym i czasowym wdrażaniem kontraktu, 6) egzekwowanie postanowień poszczególnych umów z Wykonawcami przy współpracy z Zamawiającym, 7) informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach zaistniałych i mogących zaistnieć, razem ze sposobami ich rozwiązania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie takich problemów, 8) udział w prowadzeniu polubownych uzgodnień w przypadku zaistnienia konfliktu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także ewentualnych konfliktów pomiędzy poszczególnymi wykonawcami prowadzącymi prace na terenie objętym robotami budowlanymi, oraz udzielanie stosownego wsparcia i informacji w razie sporów sądowych z wykonawcą, 9) utrzymywanie na bieżąco kontaktu ze wszystkimi stronami realizującymi kontrakt, 10) prowadzenie i przechowywanie korespondencji i wszelkich niezbędnych dokumentów z podmiotami biorącymi udział w realizacji kontraktu, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do Wykonawców mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń Wykonawców, katastrof budowlanych itp. 6.2 Zadania i obowiązki w zakresie wykonawstwa robót budowlanych: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonania robót z dokumentacja projektową i pozwoleniami na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej 2) w terminie co najmniej 3 dni po podpisaniu umowy z Zamawiającym Koordynator Budowy przedstawi Zamawiającemu oświadczenia inspektorów nadzoru inwestorskiego, stwierdzające przyjęcie obowiązku pełnienia nadzoru inwestorskiego nad danymi robotami budowlanymi, a także zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz inne dokumenty wymagane do rozpoczęcia i wykonywania robót; 3) Koordynator Budowy zobowiąże Wykonawców do przedstawienia Zamawiającemu oświadczeń kierowników budowy zatrudnionych przez Wykonawców, stwierdzających przejęcie obowiązków kierownika budowy nad danymi robotami, a także zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w terminie co najmniej 3 dni poprzedzających datę rozpoczęcia robót budowlanych, a w przypadku już działających wykonawców zapozna się ze złożonymi przez nich dokumentami wskazanymi powyżej, 4) udział w ocenie i rozstrzyganiu w uzgodnieniu z Zamawiającym wszelkich roszczeń lub dyskusji kontraktowych i problemów narastających podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, 5) kontrola dostaw urządzeń i materiałów na plac budowy ze szczególnym uwzględnieniem harmonogramu dostaw, ich kompletności, sposobu i czasu magazynowania oraz zgodności z dokumentacją projektową i/lub warunkami kontraktowymi, 6) pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót dodatkowych, zamiennych oraz ewentualnego ograniczenia zakresu rzeczowego umów z Wykonawcami (wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów), 7) sprawdzanie i potwierdzanie, czy Wykonawcy mobilizują i dostarczają na budowę kompletne wyposażenie i dostawy zidentyfikowane w umowach, 8) ścisła współpraca z nadzorem autorskim, którego zapewnienie może leżeć po stronie Zamawiającego, weryfikacja i analiza rysunków wykonawczych i dokumentów wykonawczych sporządzanych przez Wykonawców z komentarzami dla Zmawiającego (jeżeli wystąpi taka potrzeba), jeśli chodzi o zgodność (lub niezgodność) z umowami, 9) weryfikacja i przeglądanie rysunków roboczych Wykonawców zwierających zmiany, zatwierdzanie robót zamiennych w uzgodnieniu z Zamawiającym, 10) nadzór nad wnioskami materiałowymi Wykonawców robót, zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw, jakie mają być wbudowane zgodnie z dokumentacja projektową, w konsultacji z Zamawiającym, sprawdzanie dokumentów, zezwoleń, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, certyfikatów, znaków zgodności itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych, wadliwych lub nie mających polskich certyfikatów, 11) zatwierdzanie proponowanych przez Wykonawców metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, 12) rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas, lub w następstwie, wykonywania robót budowlanych, 13) organizowanie dodatkowych testów jakości przez specjalistyczne instytuty, jeżeli jest to niezbędne, 14) nadzór nad kompletowaniem przez Wykonawców świadectw technicznych dokumentów dotyczących: a) aprobat technicznych dostaw, b) certyfikatów i znaków zgodności, c) prób materiałów i robót, d) ilości wykonanych i przejęcia robót, 15) monitorowanie postępu robót, 16) przeprowadzenie regularnych inspekcji placu budowy, sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z umowami oraz dobrą praktyką inżynierską, minimum raz w tygodniu w okresie przeprowadzania prac branżowych właściwych dla specjalności danego inspektora nadzoru, 17) kontrola Wykonawców w zakresie zapewnienia realizacji robót zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 18) wydawanie okresowych raportów o postępie robót, 19) organizowanie wraz z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na placu budowy (co najmniej raz na dwa tygodnie lub jeśli zajdzie potrzeba częściej) oraz przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów ze spotkań, 20) egzekwowanie zgodności wykonywanych robót z określonymi wymaganiami technicznymi i zapisami umownymi, 21) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczenia budowy, 22) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych niezgodnych z dokumentacją projektową, wadliwych lub niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 23) wydawanie Wykonawcy, kierownikowi budowy i/lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawiania ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 24) żądanie od Wykonawcy, kierownika budowy i/lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową i/lub pozwoleniem na budowę, 25) sprawdzenie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, prowadzenie prób i odbiorów instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowywanie i branie udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania, 26) egzekwowanie opracowania przez Wykonawcę instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz dostarczenie jej w uzgodnionej ilości egzemplarzy do Zamawiającego, 27) nadzór nad skompletowaniem przez Wykonawcę dokumentacji i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania oraz współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu pozwoleń na użytkowanie, 28) przegląd, ocena kompletności oraz zgodności dokumentacji powykonawczej ze stanem istniejącym i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym, 29) przeprowadzenie inspekcji końcowej i sporządzenie protokołu końcowego odbioru, listy ewentualnych usterek i innych dokumentów związanych z warunkami kontraktu, 30) po zakończeniu robót, w trakcie okresu zgłaszania wad, Koordynator będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i w rozwiązywaniu sporów; w szczególności zadania te zawierają: - ocenę ewentualnych roszczeń wzajemnych Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych; - regularne inspekcje wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych; - zarekomendowanie zwrotu zabezpieczeń po terminie zgłaszania wad 6.3 Zadania i obowiązki w zakresie finansowym 1) opisywanie faktur, rachunków i innych dokumentów wystawionych Zamawiającemu, tak by zachować zgodność z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, wymaganiami Zamawiającego oraz wytycznymi lub regulaminami programowymi. 2) prowadzenie nadzoru i monitoringu rzeczowo - finansowego projektu w celu jego prawidłowego rozliczenia, w szczególności gromadzenie niezbędnej dokumentacji rozliczeniowej, sporządzania okresowych i końcowych raportów oraz sporządzanie wniosków o zaliczki i refundacje, zgodnie z obowiązującymi Zamawiającego umowami. 3) sprawdzanie protokołów odbioru oraz faktur częściowych zgodnie z zawartymi przez Zamawiającego poszczególnymi umowami o roboty budowlane. 4) przygotowywanie okresowych sprawozdań z poszczególnych etapów realizacji inwestycji dla Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i wymaganiami innych instytucji, z którymi Zamawiający jest związany umowami. 5) kontrola realizacji prac (pod kątem terminowości, jakości, poprawności finansowania, zgodności z kontraktem, dokumentacją, normami) w zakresie wszystkich branż, akceptowanie płatności za zrealizowane etapy pracy. 6) przygotowanie wyliczeń niezbędnych w celu oszacowania wysokości kar umownych w przypadku konieczności nakładania ich na Wykonawcę robót budowlanych. 6.4 Pozostałe obowiązki 1) wszystkie inne obowiązki, czynności i zadania nie wymienione powyżej, które: a) związane są z zarządzaniem projektem i nadzorem inwestorskim nad prowadzeniem robót oraz prowadzeniem prac projektowych, a w szczególności wymagań instytucji finansujących, przepisów prawa, sztuki budowlanej i inżynierskiej oraz dobrych praktyk zarządzania projektami, b) okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji umów (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego) oraz zabezpieczenie interesów Zamawiającego. 6.5 Koordynator Budowy nie będzie miał prawa do: 1) wprowadzania jakichkolwiek poprawek do podpisanej umowy na usługi Koordynatora Budowy, bez uprzedniej zgody Zamawiającego, 2) zwolnienia Wykonawców umów z jakichkolwiek ich zobowiązań lub odpowiedzialności zawartych w podpisanych umowach, a także wprowadzenie jakichkolwiek zmian do tych umów, 3) zgody na ograniczenie zakresu robót i prac lub przekazanie robót i prac Wykonawcom innym niż ci, którzy zostali wskazani w podpisanych umowach, 4) zatwierdzania ewentualnych robót dodatkowych i/lub zamiennych bez uprzedniej zgody Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVESTTEAM S.c., Aleja Jana Matejki 2/25, 50-333 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195121,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74907,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74907,00 / Oferta z najwyższą ceną: 177990,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.