Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-06
Łódź: ZP/49/2012 - Dostawa zestawów odczynnikowych wraz z dzierżawą analizatora dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 190328 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/49/2012 - Dostawa zestawów odczynnikowych wraz z dzierżawą analizatora dla Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Odczynniki do potwierdzania i monitorowania zakażeń wirusowych metodą influenza molekularną wraz z dzierżawą analizatora.
1. Jakościowy, kompletny test FLU A wykrywający RNA wirusa grypy typu A, B, A/H1N1 bezpośrednio z materiałów klinicznych - 80 ozn.
2. Dzierżawa analizatora do RT-PCR wraz z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem, instruktażem stanowiskowym, ubezpieczeniem, obsługą serwisową, przeglądami technicznymi i podłączeniem do LAB 3000. - 12 m-cy
3. Części zużywalne i materiały eksploatacyjne do analizatora, potrzebne do wykonania w/w ilości badań
Pakiet nr 2 - Testy immunoenzymatyczne płytkowe z możliwością zastosowania w systemie otwartym, przy odczycie absorbancji w zakresie: 400-750 nm i temp. 25°C lub 37oC
1. Oznaczanie przeciwciał klasy IgM przeciw T.gondii - 384 ozn.
2. Oznaczanie przeciwciał klasy IgA przeciw T.gondii - 768 ozn.
3. Oznaczanie przeciwciał klasy IgG przeciw T.gondii - 384 ozn.
Pakiet nr 3 - Testy nie wymagające urządzeń do odczytu automatycznego.
1. Wykrywanie antygenu Pneumocystis w wydzielinie z drzewa oskrzelowego - zestaw - 2000 ozn.
Pakiet nr 4 - Preparaty mikrobiologiczne do kontroli jakości.
1. Kontrola pierwotniakowa - 10 szt.
2. Kontrola Pneumocystis - 10 szt.
Pakiet nr 5 - Odczynniki do badań immunologicznych
I. Odczynniki do oznaczania autoprzeciwciał metodą immunoenzymatyczną
1. Przeciwciała do oznaczania przeciwciał przeciw antygenom Jądrowym (nRNP,SM, SS-A,SS-B,Scl-70, Jo-1, CENP B, dsDNA, histony, Rib.P-Protein-(IgG), metoda immunoblot - 64 ozn
2. Przeciwciała profilu watrobowego(AMA-M2, LKM1, LC-1,SLA/LP)(IgG)-metoda immunoblot - 32 ozn
3. Przeciwciała typu ANCA Profil (MPO,PR3,GBM)-(IgG)metoda immunoblot - 32 ozn
4. Zestawy do oznaczania krążących kompleksów immunologicznych - 192 ozn
5. Test potwierdzenia dla HCV - 40 ozn
II. Odczynniki do oznaczania autoprzeciwciał metodą immunofluorescencji pośredniej
6. Przeciwciała przeciw mięśniom gładkim ASMA (szkiełka z 3 polami) - 60 ozn
7. Przeciwciała przeciwjądrowe ANA (szkiełka z 12 polami) - 960 ozn
8. Przeciwciała przeciw natywnemu nDNA (szkiełka z 6 polami) - 180 ozn
9. Przeciwciała przeciwneutrofilowe ANCA (szkiełka z 6 polami) - 300 ozn
10. Przeciwciała przeciwendomysialne EMA IgA - 384 ozn
11. Przeciwciała przeciwendomysialne EMA IgG - 192 ozn
12. Przeciwciała przeciw korze nadnerczy(szkiełka z 4 polami) - 40 ozn
13. Przeciwciała przeciw sercowe (szkiełka z 3 polami) - 30 ozn
III. Płyny do hodowli komórkowych
14. Podłoże RPMI-1640 z L-glutaminą i NaHCO3 - 10 x 100 ml
15. Płyn PBS (bez jonów Ca++ i Mg++) - 10 x 100 ml
16. Płyn PBS (z jonami Ca++ i Mg++) - 10 x 100 ml
IV. Inne
17. Antybiotyk penicylin/streptomycyna - 40 ml
18. Podłoże do izolacji limfocytów - 400 ml
19. Lektyna (PHA) - 30 ml
20. Bufor TBE 10x koncentrat - 2 l
21. Zestaw do izolacji genomowego DNA - 150 izolacji
22. Agarose for PCR (op 100g) - 200 g
23. Oznaczanie HLA DQ 2 i 8, metodą PCR (celiakia) - 128 ozn
Pakiet nr 6 - Odczynniki do aparatu MININEPH firmy Binding Site
1. Immunoglobuliny - podklasa IgG1 - 5 zestawów
2. Immunoglobuliny - podklasa IgG2 - 5 zestawów
3. Immunoglobuliny - podklasa IgG3 - 5 zestawów
4. Immunoglobuliny - podklasa IgG4 - 5 zestawów
5. Części zużywalne i materiały eksploatacyjne do wykonania ww. ilosci badań.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.40.00 - Analizatory .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.5.2010, Dz. U. nr 107, poz. 679.
Dla wyrobów wprowadzonych po wejściu w życie ustawy:
- CERTYFIKAT ZGODNOŚCI - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną,
- oświadczenie o dokonaniu prawidłowego ZGŁOSZENIA WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
lub
- Oświadczenia o dokonaniu prawidłowego POWIADOMIENIA O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
o ile wymaga tego ustawa lub
złożenie stosownego OŚWIADCZENIA, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
Dla wyrobów wprowadzonych przed wejściem w życie ustawy zgodnie z Art. 138 Ustawy o wyrobach medycznych:
-- CERTYFIKAT ZGODNOŚCI - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną,
-- DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wytwórcy, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
-- WNIOSEK O PRZENIESIENIE DANYCH o którym mowa w art. 133 Ustawy o wyrobach medycznych wraz z oświadczeniem, że dane zostały przeniesione do bazy danych, o której mowa w art. 64 ust. 1 Ustawy o wyrobach medycznych o ile wymaga tego ustawa lub
złożenie stosownego OŚWIADCZENIA, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
2. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów:
2.1. Aktualne karty charakterystyk odczynników
2.2. Metodyki wykonywania badań w języku polskim
2.3. Pełna informacja producenta o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oferowanego analizatora oraz skrócona instrukcja obsługi w języku polskim. (dot. Pakiet nr 1)
3. Zgodnie z Ustawą o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dnia 11.05.2001 r. Dz. U. 63 poz. 638 - Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, które z dostarczanych substancji/preparatów posiadają opakowania wielokrotnego a które jednorazowego użytku oraz które z opakowań podlegają obowiązkowi nakładania kaucji. - Oświadczenie Wykonawcy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany nazwy lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2. niewykorzystania wskazanych w Formularzu Cenowym ilości asortymentu w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3. zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań. W wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji;
4. przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
5. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
7. zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
8. w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki
Polki, 93-338 Łódź, ul.Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-
Położniczy), poziom 0, pok.nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 11:30, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź, ul.Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno- Położniczy), poziom 0, pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- SZP.281.30.2024 Dostawa pieluch dla dzieci i dorosłych dla Instytutu "CZMP"
- ,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Andrespol w gminie Andrespol, Powiat Łódzki Wschodni"
- ZP/12/2024 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów firmy Bentley dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych, szybkie testy, odczynniki do rozmazów krwi, odczynniki wraz z dzierżawą analizatora do hodowli i detekcji drobnoustrojów
- Dzierżawa automatycznego analizatora koagulologicznego z dostawą odczynników, kontroli, kalibratorów i materiałów zużywalnych
- WIW.DA.272.11.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Chemii WIW w Opolu.
- "Dzierżawa aparatów do laboratorium i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach"
- Dostawa odczynników do badania ogólnego moczu oraz dzierżawa zintegrowanego systemu analitycznego do Laboratorium Analitycznego SZPZLO Warszawa-Wawer
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.