eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Konserwacja rzeki Czarna Konecka w km 29+650-29+850, 30+500-30+963 tj. 663,00mb oraz w km 79+500-79+750 tj. 250,0mb (nieureg.) w m. Kołoniec, gm. Ruda Maleniecka oraz w m. Niekłań Wielki,gm. Stąporków, pow. konecki, woj. świętokrzyskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-12

Kielce: Konserwacja rzeki Czarna Konecka w km 29+650-29+850, 30+500-30+963 tj. 663,00mb oraz w km 79+500-79+750 tj. 250,0mb (nieureg.) w m. Kołoniec, gm. Ruda Maleniecka oraz w m. Niekłań Wielki,gm. Stąporków, pow. konecki, woj. świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 190315 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja rzeki Czarna Konecka w km 29+650-29+850, 30+500-30+963 tj. 663,00mb oraz w km 79+500-79+750 tj. 250,0mb (nieureg.) w m. Kołoniec, gm. Ruda Maleniecka oraz w m. Niekłań Wielki,gm. Stąporków, pow. konecki, woj. świętokrzyskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót pn.:Konserwacja rzeki Czarna Konecka w km 29+650-29+850, 30+500-30+963 tj. 663,00mb oraz w km 79+500-79+750 tj. 250,0mb (nieureg.) w m. Kołoniec, gm. Ruda Maleniecka oraz w m. Niekłań Wielki, gm. Stąporków, pow. konecki, woj. świętokrzyskie, w zakresie objętym dokumentacją techniczna, polegające między innymi na: wycięciu krzewów oraz ich wywozie, wycięciu roślinności, rozbiórce trzech łach (100% prac na materacach) zlokalizowanych na brzegach wypukłych oraz zabudowie wyrw na skarpach brzegu wklęsłego (materiałem z rozbiórki łach), zabezpieczeniu grobli (brzegu wypukłego) brzegosłonem krytym, rozplantowaniu pozostałego urobku, obsianiu plantówek, ułożeniu, utrzymaniu (2 miesiące) dróg dojazdowych oraz ich rozbiórce, a także rozbiórce tam bobrowych oraz usunięciu z koryta rzeki przewalonych drzew - szczegółowy zakres prac według wyszczególnienia podanego w tabeli: Lp. Wyszczególnienie Jedn. Ilość 1. Wycięcie gęstych krzewów ha 0,79; 2. Wywóz krzewów na odległość 7 km mp 338,91; 3. Wykoszenie i wygrabienie roślinności (porost gęsty, twardy) m2 6329,50; 4. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych km 0,663; 5. Usunięcie z koryta rzeki naniesionych łach (łacha nr 1 i 3 - mapa poglądowa) współczynnik.- robocizna - 1,05, sprzęt - 1,10 m3 1276,80; 6. Praca na materacach m3 gruntu 1276,80; 7. Usunięcie z koryta rzeki naniesionych łach -przemieszczanie mas ziemnych uprzednio odspojonych (przerzut), transport urobku do 1km do zabudowania grobli współczynnik.- robocizna - 1,05, sprzęt - 1,10, spulchnienia 1,25 m3 1596,00; 8. Praca na materacach m3 gruntu 1596,00; 9. Formowanie rozebranej grobli m3 1596,00; 10. Usunięcie z koryta rzeki naniesionej łachy (łacha nr 2 - mapa poglądowa) współczynnik.- robocizna - 1,05, sprzęt - 1,10 m3 730,80; 11. Praca na materacach m3 gruntu 730,80; 12. Usunięcie z koryta rzeki naniesionej łachy -przemieszczanie mas ziemnych uprzednio odspojonych (przerzut), transport urobku do 1km do zabudowania grobli współczynnik.- robocizna - 1,05, sprzęt - 1,10, spulchnienia 1,25 m3 456,75; 13. Praca na materacach m3 gruntu 456,76; 14. Mechaniczne rozplantowanie urobku grubością 0,20m m2 2283,75; 15. Plantowanie (obrobienie na czysto) skarpy grobli pod brzegosłon m2 529,00; 16. Wykonanie brzegosłonu krytego o rozstawie kiszek 1,0m m2 529,00; 17. Wykonanie koryta pod czasowe drogi, układanie czasowych dróg, utrzymanie czasowych dróg przez okres 2 miesięcy oraz rozbiórka czasowych dróg m2 1650,00; 18. Obsianie rozplantowanego urobku m2 2283,75; 19. Odszkodowanie za czasowe zajęcie terenu kpl 1; 20. Rozbiórka 3 tam bobrowych (materiał z rozbiórki złożyć przy korycie rzeki) m3 264,60; 21. Usunięcie z koryta rzeki przewalonych drzew (materiał z rozbiórki złożyć przy korycie rzeki) szt. 12; Ponadto przedmiotowe roboty należy wykonać zgodnie z decyzjami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Kielcach z dnia 09.06.2011r., znak: WPN.I.670.1.16.2011.DG.2, z dnia 10.01.2011r. znak: WPN.I.6402.1.2011.PM oraz decyzją Burmistrza Stąporkowa z dnia 18.02.2011r. znak: WOŚ.6131.18.2011. Do zakresu Zamówienia oprócz robót określonych w dokumentacji technicznej należy ponadto:- urządzenie zaplecza dla prowadzonych robót;- zabezpieczenie robót pod względem BHP; 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać:a) na warunkach określonych SIWZ i wzorem umowy, b) zgodnie z:- warunkami Zamawiającego;- obowiązującymi przepisami BHP;- warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót; - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, - przepisami prawa budowlanego,- zasadami wiedzy technicznej. 3. Termin wykonania całości zamówienia z jego odbiorem końcowym : do 15 października 2011 r. (rozpoczęcie robót wymienionych w rozdz. I SIWZ po 15 sierpnia 2011 r.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca winien dysponować Kierownikiem robót posiadającym odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane wymagane prawem budowlanym dla przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku należy złożyć poniższe dokumenty: 2.Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w pkt. 1 we wzorze stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W wykazie należy udokumentować kwalifikacje zawodowe, w stosunku do osób, wymienionych w pkt.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał. Do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał.2. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie.3. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.4. Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy w przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub pełnomocnika (wspólnika) umocowanego do takiej czynności. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy:- w przypadku zmiany technologii wykonania robót z przyczyn obiektywnych niezależnych od stron umowy;- wystąpienia czynników (o których mowa we wzorze umowy w paragrafie 2) mających wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia; - urzędowej zmiany stawki VAT; - ewentualnego ograniczenia zakresu rzeczowego zgodnie z warunkami określonymi w § 4 pkt 5 umowy.2. W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych i braku możliwości wykonania pełnego zakresu robót w terminie umownym, strony sporządzą stosowny aneks do umowy zawierający zakres faktycznie wykonanych robót. Za niewykonane roboty wynagrodzenie nie przysługuje.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.