eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2016 / 2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-29

Przysucha: Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2016 / 2017
Numer ogłoszenia: 190309 - 2016; data zamieszczenia: 29.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147951 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przysuski, Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 48 6752553, faks 48 6753672.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2016 / 2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2016/ 2017 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem Wykonawcy w akcji czynnej przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, sól, mieszanka piasku z solą). Wykaz dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Przysuskiego do zimowego utrzymania dróg - Zał. Nr 3 do SIWZ oraz wykaz dróg nie objętych zimowym utrzymaniem po przekazaniu do Gminy Odrzywół - zał. Nr 4 do SIWZ kod CPV: 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń Przedmiot zamówienia podzielony został na zadania: Zadanie nr 1: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg pługo-piaskarką a) nośnik Wykonawcy wyposażony w pomarańczową lampę ostrzegawczą z napędem min. na dwie osie, pług typ średni z elektrohydraulicznym lub hydraulicznym sterowaniem i piaskarka o pojemności min. 9 m3 Wykonawcy - 3 szt. i o pojemności min 4,5 m3 Wykonawcy - 2 szt. Planowana ilość kilometrów do przejechania w akcji czynnej 40 000,00 km z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego. Zaoferowane ryczałtowe ceny jednostkowe powinny zawierać: - cenę nośnika, sprzętu, wraz z jego zainstalowaniem, utrzymaniem sprawności eksploatacyjnej do jazdy, - w przypadku pługów koszt do dwóch godzin ewentualnego oczekiwania na dyspozycję po zakończeniu akcji czynnej, - w przypadku piaskarek koszt czyszczenia krat. - uprzątnięcie zalegających na jezdni przy krawężnikach, na mostach i wiaduktach nie zużyte materiały uszorstniające po zakończeniu robót zimowych. Zadanie nr 2: Odśnieżanie dróg równiarką Wykonawcy - 2 szt. Kod CPV 90620000-9 Usługi odśnieżania, Planowany czas pracy równiarki - 267,00 godzin z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego. Zadanie Nr 3: Odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki czołowej minimum 2,0 m3 - 1 szt. Kod CPV 90620000-9 Usługi odśnieżania Planowany czas odśnieżania ładowarką - 90 godzin z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego. Zadanie nr 4: Odśnieżanie koparko-ładowarką o pojemności łyżki czołowej minimum 1,0 m3 - 1 szt. Kod CPV 90620000-9 Usługi odśnieżania Planowany czas pracy ładowarki - 63 godziny z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego. Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach powiatowych oraz wykaz dróg powiatowych 4 i 5 standardu zimowego utrzymania zawarte w zał. nr 5, 6 i 7 do SIWZ . Definicje Akcja czynna - świadczenie usług zgodnie z Warunkami Technicznymi, polegające na pracy sprzętu bezpośrednio na drodze przy usuwaniu śliskości i odśnieżaniu. Czas akcji czynnej rozpoczyna się w chwili wydania przez dyżurnego PZDP dyspozycji do załadunku sprzętu lub jego wyjazdu do pracy bezpośrednio na drodze, natomiast kończy się w chwili powrotu do jednostki PZDP dysponującej sprzętem i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zleconego zadania. Akcja bierna - świadczenie usług zgodnie z Warunkami Technicznymi, polegające na pozostawieniu sprzętu wraz z operatorem w pełnej gotowości do podjęcia akcji czynnej na terenie PZDP. - Wykonanie i odbiory usług będą się odbywały zgodnie z Warunkami Technicznymi dla robót prowadzonych przy zimowym utrzymaniu dróg oraz Warunkami Technicznymi odbioru robót zimowego utrzymania Dróg ( zawarte w materiałach przetargowych) - Zał. Nr 8 i 9 do SIWZ. - Odbiór usługi następuje bezpośrednio po jej wykonaniu przez przedstawiciela Zamawiającego, - Rozliczenie potwierdzonych usług następuje fakturami wystawionymi na dzień 30 każdego miesiąca, Jeżeli w trakcie kontroli wyrywkowej Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca wykonuje usługi niezgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru to: - nie potwierdzi usługi od początku dyspozycji, - będzie naliczał kary jak za nie podstawienie sprzętu. - może zrezygnować z usług danego Wykonawcy (rozwiązanie umowy), Dokumenty rozliczeniowe Wykonawca sporządza w sposób czytelny wg zasad ustalonych przez Zamawiającego. Usługi odbywają się wg dyspozycji Zamawiającego. Wykonawca po wezwaniu przez Zamawiającego podstawia jednostki sprzętowe niezwłocznie lecz nie później niż: - środki do zwalczania śliskości ( pługo- piaskarki ) - 1 godz. - środki do odśnieżania - 1 godz. Termin wykonania zamówienia - 30.04.2017 r. Wykonawca podstawiający sprzęt musi być przygotowany na pracę w sposób ciągły aż do chwili odwołania. Wykonawca zapewnia tankowanie swojego sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na własny koszt światła pulsującego, czołownicy do pługa, wyposażyć samochody w łączność bezprzewodową (telefon komórkowy). Za opóźnienie w podstawieniu sprzętu Zamawiający będzie naliczał Wykonawcy kary umowne wynoszące 60,00 zł za pierwszą a 90,00 zł za drugą i następną godzinę opóźnienia poszczególnych jednostek. W zależności od sytuacji atmosferycznych Zamawiający może odwołać usługi na czas nieokreślony. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dotyczących realizacji poszczególnych zadań Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg pługo-piaskarką a) nośnik Wykonawcy wyposażony w pomarańczową lampę ostrzegawczą z napędem min. na dwie osie, pług typ średni z elektrohydraulicznym lub hydraulicznym sterowaniem i piaskarka o pojemności min. 9 m3 Wykonawcy - 3 szt. i o pojemności min 4,5 m3 Wykonawcy - 2 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUH MARK-MAT Marek Osuchowski, ul. Krakowska 92, 26-400 Przysucha, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 507483,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 691200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 691200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 691200,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.