eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Twardogóra › Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody użytkowej, w 11 lokalach mieszkalnych komunalnych nr 1, 2, 4, 5, 7,9, 10,11,12,14, 15 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy Placu Piastów 5 w Twardogórze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-15

Twardogóra: Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody użytkowej, w 11 lokalach mieszkalnych komunalnych nr 1, 2, 4, 5, 7,9, 10,11,12,14, 15 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy Placu Piastów 5 w Twardogórze
Numer ogłoszenia: 190246 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Wrocławska 15, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 315-80-60, 315-80-69, faks 0-71 315-80-60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.twardogora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody użytkowej, w 11 lokalach mieszkalnych komunalnych nr 1, 2, 4, 5, 7,9, 10,11,12,14, 15 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy Placu Piastów 5 w Twardogórze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na : Wykonaniu wewnętrznej instalacji gazowej, instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody użytkowej w 11 lokalach mieszkalnych komunalnych nr 1,2,4,5,7,9,10,11,12,14,15 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy Placu Piastów 5 w Twardogórze obejmujące m.in.: 3.1.1. Instalację gazową roboty przygotowawcze - wizje lokalne, zatrudnienie kierownika budowy, analiza projektów, uzgodnienia prac z Zamawiającym i najemcami lokali, wykonanie instalacji gazowej od zaworów w skrzynkach gazowych znajdujących się przed lokalami mieszkalnymi do kotłów c.o. oraz do kuchenek gazowych 4-palnikowych, w 11 lokalach mieszkalnych, montaż kotłów c.o. i c.w.u. gazowych, dwufunkcyjnych z zamkniętą komorą spalania o mocy 24 kW - 11 szt., wykonanie układów powietrzno-spalinowych od kotła c.o. fi 80/125 (mmm), wyposażonych w kolano lub trójnik rewizyjny, montaż w przewodach kominowych wkładów ze stali kwasoodpornej o średnicy 80 ( mm) , prace malarskie oraz inne prace wynikające z uzgodnień dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej. 3 Znak sprawy: ROM/05/2013 3.1.2. Remont instalacji centralnego ogrzewania prace demontażowe- demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie nowej instalacji c.o. z montażem grzejników , zaworów, głowic termostatycznych ,wykonanie prób szczelności instalacji - w 11 lokalach mieszkalnych. 3.1.3. Instalacja wodociągowa w.c. i w.z. wykonanie podejścia pod kocioł c.o. w.c. i w.z., montaż zaworów przelotowych, montaż i izolacja rurociągów, wykucie, zamurowanie i otynkowanie bruzd w ścianach, próby szczelności instalacji wodociągowej - w 11 lokalach mieszkalnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.twardogora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wrocławska 15, 56-416 Twardogóra pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wrocławska 15, 56-416 Twardogóra sekretariat pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest: Regina Kamzol - kierownik Rejonu Obsługi Mieszkańców tel. 71 315 80 60 wew. 14 tel.fax. 71 315 80 69. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi na publicznej sesji otwarcia ofert na posiedzeniu Komisji Przetargowej w dniu 04.06.2013 r. o godzinie 1130 w siedzibie Zamawiającego - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wrocławska 15, 56-416 Twardogóra..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.