eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › DOSTAWA, MONTAŻ I INSTALACJA WYPOSAŻENIA MULTIMEDIALNEGO AULI W BUDYNKU COLLEGIUM NOVUM W KALISZU PRZY UL. NOWY ŚWIAT 4A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-27

Kalisz: DOSTAWA, MONTAŻ I INSTALACJA WYPOSAŻENIA MULTIMEDIALNEGO AULI W BUDYNKU COLLEGIUM NOVUM W KALISZU PRZY UL. NOWY ŚWIAT 4A
Numer ogłoszenia: 190192 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165320 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 95 00, 767 95 32, faks 62 767 95 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, MONTAŻ I INSTALACJA WYPOSAŻENIA MULTIMEDIALNEGO AULI W BUDYNKU COLLEGIUM NOVUM W KALISZU PRZY UL. NOWY ŚWIAT 4A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia multimedialnego auli w budynku Collegium Novum w Kaliszu przy ul. Nowy Świat 4a. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Technicznej oraz w projekcie wykonawczym, w części dotyczącej dostawy, montażu, instalacji uruchomienia sprzętu - etap I . Załączony projekt wykonawczy obejmuje - etap I i II. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1 dostawę sprzętu, o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ tj.; zakup, transport, rozpakowanie, ustawienie przedmiotowego sprzętu, 3.2. montaż i instalację sprzętu, o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ, w tym: podłączenie do sieci elektrycznej i logicznej, instalację wymaganego okablowania, uruchomienie i sprawdzenie działania dostarczonego sprzętu i oprogramowania sterującego, konfiguracja systemu projekcji, przełączania, transmisji wideo, nagłośnienia, sterowania, podglądu obrazu i transmisji sieciowej, odsłuchu oraz oświetlenia scenicznego.4. Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy (nie używany) o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwy, w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym. Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne sterowniki i pakiety serwisowe niezbędne do prawidłowego działania systemu sterowania mediami w auli.5. Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności CE (w języku polskim lub angielskim) i być oznaczony tym znakiem, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Właściwe dokumenty ( zaświadczenia podmiotu potwierdzające spełniane normy CE ) zostaną załączone do dokumentów odbiorowych sprzętu. Brak tych dokumentów spowoduje nie podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru i nie odebranie sprzętu.6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć , że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych sprzętu wymaganego przez Zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu itp.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AudioTech S. Kamiński A. Urbaniak Spółka Jawna, ul. I. Chrzanowskiego 62, 51-141 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 405464,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 496017,18

  • Oferta z najniższą ceną: 496017,18 / Oferta z najwyższą ceną: 496017,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.