To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-02
Ogłoszenie nr 19018 - 2017 z dnia 2017-02-02 r.
Płońsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw do pojazdów i urządzeń oraz dostawę oleju opałowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 364037 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 368660- 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, REGON 130380186 Naczelnik Wydziału Rozwoju Gospodarczego i Zamówień Publicznych Agnieszka Goszczyńska - tel. 23/662 77 64÷66 wew.238,
2.Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul.ZWM 10,09-100 Płońsk, REGON 130382601, tel. 23662749, Dyrektor Agnieszka Piekarz,
3. Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku, ul .Płocka 101, 09-100 Płońsk, REGON 130382558 Dyrektor Marcin Piechocki - tel.23/662 20 44,
4. Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica, ul. H. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, REGON 000198829, Dyrektor Marzanna Szacherska- tel. 23/ 662 29 87,
5. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Płońsku, ul. Młodzieżowa 11 A, 09-100 Płońsk, REGON 365166960, Dyrektor Jacek Kostrzewa- tel.23/ 662 46 88,
6. Zespół Szkół w Raciążu, ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż, REGON 000201106, Dyrektor Alicja Mazurowska - 23/ 679 10 31,
7. Centrum Kształcenia Praktycznego w Płońsku, ul.H. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, REGON 130377480, Dyrektor Włodzimierz Pająk - tel. 23/ 662 32 50,
8. Zespół Szkół w Czerwińsku n/ Wisłą, ul. Wł. Jagiełły 24, 09-150 Czerwińsk n/Wisłą, REGON 130921914, P.O. Dyrektor Renata Kozakiewicz - tel.24 / 231 51 87,
9. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk, REGON 130433310, Dyrektor Eugeniusz Demianiuk- tel.23/662 78 01,
10. Dom Dziecka im. J. Korczaka, ul. Wolności 8/10, 09-100 Płońsk, REGON 000230355 Dyrektor Mirosław Korcz - tel. 23/ 662 25 83,
11. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jońcu, Joniec 50, 09-131 Joniec, REGON 000970856,Dyrektor Jerzy Michalak- tel. 23/ 661 60 31 ,
12. Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto, REGON 130924663, Dyrektor Agnieszka Klimczewska- tel..23/ 661 44 91
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Płoński, krajowy numer identyfikacyjny
13037771200000, ul.
ul. Płocka
39,
09100
Płońsk, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
023 6627764(66), faks
236 623 816, e-mail
urzad@powiat-plonski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-plonski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Starostwo Powiatowe w Płońsku i jednostki organizacyjne powiatu zobowiązane są do wspólnego przygotowania i przeprowadzenia postępowania.Jednostki Zamawiające ponoszą odpowiedzialność za realizację umowy i jej rozliczenie finansowe,stosownie do zakresu podmiotowego i przedmiotowego właściwego dla danej jednostki. Umowa ws. zamówienia publicznego została zawarta przez: cz.I 1. Dom Dziecka im. J. Korczaka, ul. Wolności 8/10, 09-100 Płońsk 2.Centrum Kształcenia Praktycznego w Płońsku, ul.H. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk 3.Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Płońsku, ul. Młodzieżowa 11 A, 09-100 Płońsk 4.Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica, ul. H. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk 5.Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk 6.Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku, ul .Płocka 101, 09-100 Płońsk 7.Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul.ZWM 10,09-100 Płońsk 8.Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk cz.II 1. Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku, ul .Płocka 101, 09-100 Płońsk cz. III 1. Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto 2. Zespół Szkół w Raciążu, ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż 3.Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jońcu, Joniec 50 4.Zespół Szkół w Czerwińsku n/ Wisłą, ul. Wł. Jagiełły 24, 09-150 Czerwińsk n/Wisłą 5. Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku, ul .Płocka 101, 09-100 Płońsk
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw do pojazdów i urządzeń oraz dostawę oleju opałowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RP.272.74.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dotyczy I-IV części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do pojazdów i urządzeń dla jednostek wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. Sprzedawane przez Wykonawcę paliwo (ON, Pb 95) musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ).Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005 roku w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1853).Wykonawca musi posiadać aktualną w okresie realizacji zamówienia koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w okresie obrotu paliwami ciekłymi w zakresie wymaganym ustawa z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. dz. U. 2012 poz. 1059 z późn. zm.). Dotyczy V części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w terminach i ilościach zależnych od bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawa oleju opałowego będzie dokonywana do kotłowni olejowych zlokalizowanych w obiekcie/tach Zamawiającego. Olej opałowy Wykonawca dostarczać będzie na własny koszt transportem - (autocysternami), bezpośrednio do zbiorników oleju opałowego znajdujących się na terenie Jednostek Organizacyjnych. Częstotliwość i wielkość każdorazowej dostawy Zamawiający uzgodni na bieżąco z Wykonawcą telefonicznie lub faxem. Na Wykonawcy ciąży obowiązek potwierdzania przyjęcia zamówienia telefonicznie lub faxem. Jednorazowa partia oleju opałowego winna być dostarczana w dni robocze, w godzinach od 8.00 - 14.00,. Będący przedmiotem zamówienia olej opałowy winien spełniać wszystkie standardy jakościowe określone w Polskiej Normie PN-C - 96024 : 2011. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być dokonywana zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem. Jednostki organizacyjne Powiatu Płońskiego wymienione w Załączniku Nr 1 Załączniku Nr 2 będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik Nr 1 do SIWZ - część I, II, III, IV zamówienia. Załącznik Nr 2 do SIWZ - część V zamówienia. Zamawiający określa standardy jakościowe przedmiotu zamówienia w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
09132100-4
Dodatkowe kody CPV:
09132000-3,
09134100-8,
09135100-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do pojazdów i urządzeń dla Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT234944.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 295550.43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku - Baza Obwodu Drogowego Nr 2 w Raciążu. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT108196.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 130120.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Jońcu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W dniu 22.12.2016 r. godz. 12.00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw do pojazdów i urządzeń oraz dostawę oleju opałowego. Na Część III zamówienia Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Jońcu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie na Część III zamówienia. Uzasadnienie prawne:art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t.-Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W dniu 22.12.2016 r. godz. 12.00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw do pojazdów i urządzeń oraz dostawę oleju opałowego. Na Część IV zamówienia Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W związku z powyższym Zmawiający unieważnił postępowanie na część IV zamówienia. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t.-Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Dostawa oleju - opałowego lekkiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT300259.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 302600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji stałych automatycznych urządzeń gaśniczych w hali sortowni Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk.
- Dzierżawa z obowiązkiem wykupu używanego mobilnego przesiewacza bębnowego do kompostu.
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 29/67 w miejscowości Poświętne, gm. Płońsk
- Wykonanie dokumentacji projektowej budynków Gminy Miasto Płońsk w ramach I etapu zadania realizowanego pn. "Rewitalizacja budynków w Płońsku wraz z poprawą efektywności energetycznej"
- Ulepszenie usług wodno ściekowych na terenie Gminy Płońsk - poprawa wydajności stacji
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.