eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki rok produkcji 2008, posiadającej cztery koła równe oraz trzy tryby sterowania maszyną (przednia oś skrętną, obie osie skrętne, tryb kraba)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Nowy Sącz: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki rok produkcji 2008, posiadającej cztery koła równe oraz trzy tryby sterowania maszyną (przednia oś skrętną, obie osie skrętne, tryb kraba)
Numer ogłoszenia: 190189 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: NOVA Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 14, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4421200, fax 018 4421200 w. 6.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nova.nowysacz.pl, www.nova-ns.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki rok produkcji 2008, posiadającej cztery koła równe oraz trzy tryby sterowania maszyną (przednia oś skrętną, obie osie skrętne, tryb kraba).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki rok produkcji 2008 , posiadającej cztery koła równe oraz trzy tryby sterowania maszyną (przednia oś skrętną, obie osie skrętne, tryb kraba) Dane techniczne koparko ładowarki: 1.Silnik szesnastozaworowy o mocy maksymalnej powyżej 70 kW. 2.Trzy tryby sterownia maszyną - przednia oś skrętna, obie osie skrętne, tryb kraba. 3.Układ kierowniczy wspomagany. 4.Przekładnia typu Power Shift półautomatyczna, możliwość zmiany biegów pod obciążeniem. 5.Cztery koła równe z oponami o rozmiarze 16,9X28 12PLY. 6.Kabina spełniająca standardy ROPS/FOPOS. 7.Kabina posiadająca lusterka zewnętrzne, uchylne szyby boczne, wycieraczki z na tylnej i przedniej szybie, poziom hałasu w kabinie poniżej 75 dB. 8.Układ hydrauliczny wyposażony w pompę zębatą, dwusekcyjną lub osiowo-tłoczkowa o zmiennym wydatki. 9.Łyżka ramienia ładowarkowego wielofunkcyjna z widłami, typu 6w1 o pojemności powyżej 1,2 m3 i szerokości powyżej 2,40 m. 10.Wysokość załadunku powyżej 3 m. 11.Łyżka ramienia koparkowego o szerokości powyżej 600 mm, maksymalna głębokość kopania powyżej 5,80 m. 12.Zbiornik paliwa powyżej 150 l. 13.Wyposażona w układ SRS amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego podczas transportu. 14.Sygnał cofania. 15.Zamki hydrauliczne na podporach. 16.Masa całkowita do 9 000 kg. Pozostałe wymagania zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 1. Koparko ładowarka musi spełniać wszystkie warunki określone w pkt 2 niniejszej specyfikacji. 2. Maszyna będzie dostarczona przez autoryzowanego przedstawiciela producenta w Polsce do 30 dni od zamówienia. 3. Wykonawca udziela Zamawiającemu na oferowana koparko ładowarkę minimum 24 miesięcznej pisemnej gwarancji lub 2000 godzin pracy (mtg) licząc od daty wydania przedmiotu zamówienia w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej. 4. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny do 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub faxem oraz dostępność części zamiennych na rynku krajowym. 5. Instrukcja Obsługi w języku polskim. 6. Wykonawca przeszkoli operatorów w zakresie obsługi i pracy koparko ładowarki. 7. Katalog części zamiennych w formie elektronicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.30.00 - Maszyny budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 43.30.00.00 - Maszyny i sprzęt budowlany .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych). 1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu b) poręczeniach bankowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). Wadium w formie przelewu Wykonawca wpłaca na konto Zamawiającego: Kredyt Bank S.A. O/N. Sącz Nr 33 1500 1559 1215 5001 7026 0000 z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania na: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki rok produkcji 2008, posiadającej cztery koła równe oraz trzy tryby sterowania maszyną (przednia oś skrętną, obie osie skrętne, tryb kraba) Zamawiający nie dopuszcza wpłat wadium w swojej kasie. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego - do oferty prosimy załączyć kserokopię przelewu . 2. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: 1)upłynął termin związania ofertą , 2)zawarto umowę w sprawie dostawy koparko - ładowarki wyprodukowanej w 2008 roku, 3)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 3. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na pisemny wniosek wykonawcy, który: 1)wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 2)został wykluczony z postępowania, 3)którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było one przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków · udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy na zał. nr 2 do siwz, b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych. Należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 24 ustawy na załączniku nr 3 do siwz. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane od wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: jeśli powyższy dokument stracił wymaganą ważność: - to musi być wystawiony na nowo przez właściwy organ lub - z urzędową adnotacją tego organu, że przedstawione dane są ważne na dzień potwierdzenia dokumentu przez ten organ. b) oświadczenie o którym mowa w pkt 5a siwz c) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. d) oświadczenie z art. 24 ustawy p.z.p. e) opis techniczny Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;(dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;;(dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Pisemna gwarancja jakości przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 24 m-ce - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nova.nowysacz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odbiór osobisty w biurze Zarządu w Nowym Sączu przy ul. Śniadeckich 14 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Spółki ul. Śniadeckich 14 w Nowym Sączu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.