eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zad. nr 1 Remont kompleksowy pokrycia dachu części wysokiej łącznie z remontem kominów ponad dachem-O/II. Zad. nr 2 1. Wymiana bramy wjazdowej i furtek-O/II. Wymiana bramy wjazdowej, 2 szt furtek oraz konserwacja ogrodzenia-Oddział IV. Zad. nr 3 1. Remont dwóch magazynów gospodarczych-O/II.2.Częściowa wymiana stolarki drzwiowej. Malowanie pomieszczeń z częściową wymianą tynków.Remont wymiennikowni PEC i pomieszczenia gospodarczego-O/III. 3. Remont pomieszczeń żłobka-O/IV. Zad. nr 4 Modernizacja węzła cieplnego w zakresie technologii i automatyki sterowania-O/II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-08

Gliwice: Zad. nr 1 Remont kompleksowy pokrycia dachu części wysokiej łącznie z remontem kominów ponad dachem-O/II. Zad. nr 2 1. Wymiana bramy wjazdowej i furtek-O/II. Wymiana bramy wjazdowej, 2 szt furtek oraz konserwacja ogrodzenia-Oddział IV. Zad. nr 3 1. Remont dwóch magazynów gospodarczych-O/II.2.Częściowa wymiana stolarki drzwiowej. Malowanie pomieszczeń z częściową wymianą tynków.Remont wymiennikowni PEC i pomieszczenia gospodarczego-O/III. 3. Remont pomieszczeń żłobka-O/IV. Zad. nr 4 Modernizacja węzła cieplnego w zakresie technologii i automatyki sterowania-O/II.
Numer ogłoszenia: 190182 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Żłobki Miejskie , ul. Kozielska 71, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2383292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zad. nr 1 Remont kompleksowy pokrycia dachu części wysokiej łącznie z remontem kominów ponad dachem-O/II. Zad. nr 2 1. Wymiana bramy wjazdowej i furtek-O/II. Wymiana bramy wjazdowej, 2 szt furtek oraz konserwacja ogrodzenia-Oddział IV. Zad. nr 3 1. Remont dwóch magazynów gospodarczych-O/II.2.Częściowa wymiana stolarki drzwiowej. Malowanie pomieszczeń z częściową wymianą tynków.Remont wymiennikowni PEC i pomieszczenia gospodarczego-O/III. 3. Remont pomieszczeń żłobka-O/IV. Zad. nr 4 Modernizacja węzła cieplnego w zakresie technologii i automatyki sterowania-O/II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Remont kompleksowy pokrycia dachu części wysokiej łącznie z remontem kominów ponad dachem budynku Oddziału II Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Mewy 34. Przedmiotem robót jest wykonanie kompleksowego remontu dachu części wysokiej (piętrowej) budynku żłobka Powierzchnia dachu - około 352 m2 Zakres prac : - wymiana pokrycia dachu na pokrycie z papy termozgrzewalnej(podkładowa i nawierzchniowa), - wymiana obróbek blacharskich, - wymiana rur wywiewnych, - wymiana instalacji odgromowej wraz z odpowiednimi pomiarami - wymiana wpustów dachowych, - remont kominów ponad dachem, - wymiana wentylatorów dachowych, - wywóz i utylizacja odpadów - inne prace towarzyszące a niezbędne do wykonawstwa robót Zadanie nr 2 1. Wymiana bramy wjazdowej i furtek dla budynku Oddziału II Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Mewy 34. Przedmiotem robót jest wykonanie wymiany bramy i furtek w ogrodzeniu posesji żłobka Zakres prac : - demontaż furtek i bramy - dostawa i montaż - furtka mocowana do nowych słupów - szerokość furtki około 100 cm, wysokość furtki około 170 cm - 2 szt - dostawa i montaż - furtka główna mocowana do istniejących słupów - szerokość furtki -około 95 cm, wysokość furtki około 170 cm - 1 szt - dostawa i montaż - brama główna mocowana do istniejących słupów- szerokość bramy około 400 cm, wysokość bramy około 170 cm - 1 szt - malowanie elementów metalowych - wywóz i utylizacja odpadów - inne prace towarzyszące a niezbędne do wykonawstwa robót 2. Wymiana bramy wjazdowej, 2 szt furtek oraz konserwacja ogrodzenia dla budynku Oddziału IV Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Kozielska 71. Przedmiotem robót jest wymiana bramy wjazdowej i furtek ogrodzeniowych oraz konserwacja ogrodzenia zewnętrznego posesji żłobka. Zakres prac : - demontaż furtek i bramy - dostawa i montaż - furtka mocowana do istniejących słupów - szerokość furtki około 110 cm, wysokość furtki około 110 cm - 2 szt - dostawa i montaż - brama główna mocowana do istniejących słupów -szerokość bramy około 320 cm, wysokość bramy około 110 cm - 1 szt - wymiana uszkodzonych elementów metalowych ogrodzenia - konserwacja i malowanie elementów metalowych ogrodzenia - wywóz i utylizacja odpadów - inne prace towarzyszące a niezbędne do wykonawstwa robót Zadanie nr 3 1. Remont dwóch magazynów gospodarczych w budynku Oddziału II Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Mewy 34. Przedmiotem robót jest wykonanie remontu dwóch pomieszczeń magazynowych na parterze budynku: - magazyn przy sanitariacie, powierzchnia użytkowa około 11 m2 - magazyn przy wiatrołapie, powierzchnia użytkowa około 4,8 m2 Zakres prac : - wymiana posadzki na posadzkę z płytek ceramicznych - wykonanie okładzin ściennych z płytek - wymiana drzwi - 1 szt. - montaż nowych drzwi - 1 szt. - obróbka blacharska dylatacji - wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego - prace malarskie - wywóz i utylizacja odpadów - inne prace towarzyszące a niezbędne do wykonawstwa robót 2. Częściowa wymiana stolarki drzwiowej. Malowanie pomieszczeń z częściową wymianą tynków. Remont wymiennikowni PEC i pomieszczenia gospodarczego w budynku Oddziału III Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Żeromskiego 26a. Przedmiotem robót jest wykonanie remontu pomieszczeń żłobka oraz wymiana drzwi: - parter gr. I - szatnia personelu, powierzchnia użytkowa około 11 m2 - parter gr. III - hol, powierzchnia użytkowa około 27,7 m2 - parter gr. III - szatnia personelu, powierzchnia użytkowa około 6,9 m2 - parter gr. III - kuchnia czysta, powierzchnia użytkowa około 5,8 m2 - parter gr. III - zmywalnia, powierzchnia użytkowa około 5,3 m2 - parter gr. II - zmywalnia, powierzchnia użytkowa około 3,6 m2 - parter gr. II - kuchnia czysta, powierzchnia użytkowa około 4,7 m2 - parter gr. II - bawialnia, powierzchnia użytkowa około 53,8 m2 - parter gr. II - sypialnia, powierzchnia użytkowa około 24,2 m2 - parter gr. II - sypialnia nr 2, powierzchnia użytkowa około 18,2 m2 - parter gr. II - łazienka, powierzchnia użytkowa około 10,9 m2 - parter gr. II - kącik czystości przy sypialni nr 2, powierzchnia użytkowa około 8,4 m2 - parter gr. II - filtr, powierzchnia użytkowa około 8,0 m2 - parter - grupa II - jadalnia, powierzchnia użytkowa około 19,2 m2 - parter gr. II - szatnia dla dzieci, powierzchnia użytkowa około 20,1 m2 - piwnica - pomieszczenie gospodarcze przy klatce schodowej, powierzchnia użytkowa około 7,8 m2 - piwnica - wejście do pomieszczenia gospodarczego przy klatce schodowej, powierzchnia użytkowa około 5,1 m2 - piwnica - wymiennikownia, powierzchnia użytkowa około 25,0 m2 - wymiana drzwi - piętro, 4 szt. - wymiana drzwi - parter, 12 szt - wymiana 1 szt drzwi trzyskrzydłowych - w bawialni na parterze (gr. II) - wymiana 1 szt drzwi - w sypialni a parterze (gr. III) Zakres prac: - posadzka z płytek ceramicznych - okładziny ścienne z płytek - wymiana drzwi - wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego - prace malarskie - wywóz i utylizacja odpadów - inne prace towarzyszące a niezbędne do wykonawstwa robót 3. Remont pomieszczeń żłobka w budynku Oddziału IV Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Kozielska 71. Przedmiotem robót jest wykonanie remontu pomieszczeń żłobka: - parter-szatnia personelu gr. II, powierzchnia użytkowa około 11,1 m2 - parter-izolatka gr. II, powierzchnia użytkowa około 6,8 m2 - parter-filtr gr. II, powierzchnia użytkowa około 14,8 m2 - parter-szatnia dla dzieci gr. II, powierzchnia użytkowa około 42,1 m2 - piętro-szatnia personelu gr. I, powierzchnia użytkowa około 11,4 m2 Zakres prac: - prace malarskie - wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego - wymiana armatury wodno-kanalizacyjnej(bateria umywalkowa, bateria zlewozmywakowa, umywalka) - wymiana szyb w naświetlach na szyby z polimetakrylanu metylu PMMA gr. 3 mm - obudowa instalacji płytami GK - wymiana posadzki na posadzkę PCW obiektową - montaż nakładki PCW na parapet okienny - licowanie ścian płytkami - wywóz i utylizacja odpadów - inne prace towarzyszące a niezbędne do wykonawstwa robót Zadanie nr 4 Modernizacja węzła cieplnego w zakresie technologii i automatyki sterowania w budynku Oddziału II Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Mewy 34. Przedmiotem robót jest wykonanie kompleksowej modernizacji polegającej na remoncie węzła cieplnego w budynku żłobka Zakres prac : - zainstalowanie kompaktowego węzła cieplnego z następującym wyposażeniem: Wymiennik ciepła c.o. płytowy lutowany, zawór regulacyjny, filtry siatkowe dla WP i dla c.o., zbiornik wyrównawczy, przeponowy dla c.o. , pompa obiegowa, skrzynka elektryczna z regulatorem, - demontaż istniejących urządzeń wymiennikowni. - roboty wod-kan i budowlane, adaptacyjne. - włączenie przyłącza WP do kompaktu. - włączenie instalacji c.o. do kompaktu. - włączenie zbiornika wyrównawczego do kompaktu. - Zasilenie skrzynki elektrycznej kompaktu. - odzysk złomu - Wywóz i utylizacja odpadów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższym opracowaniach: 1. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 6). 2. projekt budowlano-wykonawczy (ZAŁĄCZNIK NR 7). 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 8). Przedstawione w powyższych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia Wymagany okres gwarancji i rękojmi: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Inne wymagania: przy przygotowaniu oferty i realizacji robót należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.34.20.00-6, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy, że Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację: - przynajmniej jednego zamówienia polegającego na kompleksowym remoncie dachu o pokryciu z papy termozgrzewalnej, o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 złotych, jeśli Wykonawca składa ofertę na wykonanie robót w zakresie zadania nr 1, - przynajmniej jednego zamówienia polegającego na remoncie ogrodzenia o wartości brutto nie mniejszej niż, 10 000 złotych, jeśli Wykonawca składa ofertę na wykonanie robót w zakresie zadania nr 2, - przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu robót remontowych pomieszczeń o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 złotych, jeśli Wykonawca składa ofertę na wykonanie robót w zakresie zadania nr 3, - przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu robót remontowych węzła cieplnego o wartości brutto nie mniejszej niż 50000 złotych, jeśli Wykonawca składa ofertę na wykonanie robót w zakresie zadania nr 4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy ,że: - jeśli Wykonawca składa ofertę na wykonanie robót w zakresie zadania nr 1 to musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i wpisaną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek takiego wpisu - jeśli Wykonawca składa ofertę na wykonanie robót w zakresie zadania nr 2 to musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i wpisaną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek takiego wpisu - jeśli Wykonawca składa ofertę na wykonanie robót w zakresie zadania nr 3 to musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i wpisaną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek takiego wpisu - jeśli Wykonawca składa ofertę na wykonanie robót w zakresie zadania nr 4 to musi dysponować: a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i wpisaną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek takiego wpisu, b) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych i wpisaną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek takiego wpisu, c) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych i wpisaną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek takiego wpisu W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy, że Wykonawca musi wykazać posiadanie ważnego na dzień otwarcia ofert, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 50 000 zł tj. posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony j.w. - dotyczy każdego zadania W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Warunki dokonania zmiany umowy określa załączony do specyfikacji wzór umowy - ZAŁĄCZNIK NR 5.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żłobki Miejskie, 44-121 Gliwice, ul. Kozielska 71.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2011 godzina 11:30, miejsce: Żłobki Miejskie, 44-121 Gliwice, ul. Kozielska 71.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Remont kompleksowy pokrycia dachu części wysokiej łącznie z remontem kominów ponad dachem budynku Oddziału II Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Mewy 34..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Remont kompleksowy pokrycia dachu części wysokiej łącznie z remontem kominów ponad dachem budynku Oddziału II Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Mewy 34. Przedmiotem robót jest wykonanie kompleksowego remontu dachu części wysokiej (piętrowej) budynku żłobka Powierzchnia dachu - około 352 m2 Zakres prac : - wymiana pokrycia dachu na pokrycie z papy termozgrzewalnej(podkładowa i nawierzchniowa), - wymiana obróbek blacharskich, - wymiana rur wywiewnych, - wymiana instalacji odgromowej wraz z odpowiednimi pomiarami - wymiana wpustów dachowych, - remont kominów ponad dachem, - wymiana wentylatorów dachowych, - wywóz i utylizacja odpadów - inne prace towarzyszące a niezbędne do wykonawstwa robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 1. Wymiana bramy wjazdowej i furtek dla budynku Oddziału II Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Mewy 34. 2. Wymiana bramy wjazdowej, 2 szt furtek oraz konserwacja ogrodzenia dla budynku Oddziału IV Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Kozielska 71..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 1. Wymiana bramy wjazdowej i furtek dla budynku Oddziału II Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Mewy 34. Przedmiotem robót jest wykonanie wymiany bramy i furtek w ogrodzeniu posesji żłobka Zakres prac : - demontaż furtek i bramy - dostawa i montaż - furtka mocowana do nowych słupów - szerokość furtki około 100 cm, wysokość furtki około 170 cm - 2 szt - dostawa i montaż - furtka główna mocowana do istniejących słupów - szerokość furtki -około 95 cm, wysokość furtki około 170 cm - 1 szt - dostawa i montaż - brama główna mocowana do istniejących słupów- szerokość bramy około 400 cm, wysokość bramy około 170 cm - 1 szt - malowanie elementów metalowych - wywóz i utylizacja odpadów - inne prace towarzyszące a niezbędne do wykonawstwa robót 2. Wymiana bramy wjazdowej, 2 szt furtek oraz konserwacja ogrodzenia dla budynku Oddziału IV Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Kozielska 71. Przedmiotem robót jest wymiana bramy wjazdowej i furtek ogrodzeniowych oraz konserwacja ogrodzenia zewnętrznego posesji żłobka. Zakres prac : - demontaż furtek i bramy - dostawa i montaż - furtka mocowana do istniejących słupów - szerokość furtki około 110 cm, wysokość furtki około 110 cm - 2 szt - dostawa i montaż - brama główna mocowana do istniejących słupów -szerokość bramy około 320 cm, wysokość bramy około 110 cm - 1 szt - wymiana uszkodzonych elementów metalowych ogrodzenia - konserwacja i malowanie elementów metalowych ogrodzenia - wywóz i utylizacja odpadów - inne prace towarzyszące a niezbędne do wykonawstwa robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 1. Remont dwóch magazynów gospodarczych w budynku Oddziału II Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Mewy 34. 2. Częściowa wymiana stolarki drzwiowej. Malowanie pomieszczeń z częściową wymianą tynków. Remont wymiennikowni PEC i pomieszczenia gospodarczego w budynku Oddziału III Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Żeromskiego 26a. 3. Remont pomieszczeń żłobka w budynku Oddziału IV Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Kozielska 71..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 1. Remont dwóch magazynów gospodarczych w budynku Oddziału II Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Mewy 34. Przedmiotem robót jest wykonanie remontu dwóch pomieszczeń magazynowych na parterze budynku: - magazyn przy sanitariacie, powierzchnia użytkowa około 11 m2 - magazyn przy wiatrołapie, powierzchnia użytkowa około 4,8 m2 Zakres prac : - wymiana posadzki na posadzkę z płytek ceramicznych - wykonanie okładzin ściennych z płytek - wymiana drzwi - 1 szt. - montaż nowych drzwi - 1 szt. - obróbka blacharska dylatacji - wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego - prace malarskie - wywóz i utylizacja odpadów - inne prace towarzyszące a niezbędne do wykonawstwa robót 2. Częściowa wymiana stolarki drzwiowej. Malowanie pomieszczeń z częściową wymianą tynków. Remont wymiennikowni PEC i pomieszczenia gospodarczego w budynku Oddziału III Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Żeromskiego 26a. Przedmiotem robót jest wykonanie remontu pomieszczeń żłobka oraz wymiana drzwi: - parter gr. I - szatnia personelu, powierzchnia użytkowa około 11 m2 - parter gr. III - hol, powierzchnia użytkowa około 27,7 m2 - parter gr. III - szatnia personelu, powierzchnia użytkowa około 6,9 m2 - parter gr. III - kuchnia czysta, powierzchnia użytkowa około 5,8 m2 - parter gr. III - zmywalnia, powierzchnia użytkowa około 5,3 m2 - parter gr. II - zmywalnia, powierzchnia użytkowa około 3,6 m2 - parter gr. II - kuchnia czysta, powierzchnia użytkowa około 4,7 m2 - parter gr. II - bawialnia, powierzchnia użytkowa około 53,8 m2 - parter gr. II - sypialnia, powierzchnia użytkowa około 24,2 m2 - parter gr. II - sypialnia nr 2, powierzchnia użytkowa około 18,2 m2 - parter gr. II - łazienka, powierzchnia użytkowa około 10,9 m2 - parter gr. II - kącik czystości przy sypialni nr 2, powierzchnia użytkowa około 8,4 m2 - parter gr. II - filtr, powierzchnia użytkowa około 8,0 m2 - parter - grupa II - jadalnia, powierzchnia użytkowa około 19,2 m2 - parter gr. II - szatnia dla dzieci, powierzchnia użytkowa około 20,1 m2 - piwnica - pomieszczenie gospodarcze przy klatce schodowej, powierzchnia użytkowa około 7,8 m2 - piwnica - wejście do pomieszczenia gospodarczego przy klatce schodowej, powierzchnia użytkowa około 5,1 m2 - piwnica - wymiennikownia, powierzchnia użytkowa około 25,0 m2 - wymiana drzwi - piętro, 4 szt. - wymiana drzwi - parter, 12 szt - wymiana 1 szt drzwi trzyskrzydłowych - w bawialni na parterze (gr. II) - wymiana 1 szt drzwi - w sypialni a parterze (gr. III) Zakres prac: - posadzka z płytek ceramicznych - okładziny ścienne z płytek - wymiana drzwi - wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego - prace malarskie - wywóz i utylizacja odpadów - inne prace towarzyszące a niezbędne do wykonawstwa robót 3. Remont pomieszczeń żłobka w budynku Oddziału IV Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Kozielska 71. Przedmiotem robót jest wykonanie remontu pomieszczeń żłobka: - parter-szatnia personelu gr. II, powierzchnia użytkowa około 11,1 m2 - parter-izolatka gr. II, powierzchnia użytkowa około 6,8 m2 - parter-filtr gr. II, powierzchnia użytkowa około 14,8 m2 - parter-szatnia dla dzieci gr. II, powierzchnia użytkowa około 42,1 m2 - piętro-szatnia personelu gr. I, powierzchnia użytkowa około 11,4 m2 Zakres prac: - prace malarskie - wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego - wymiana armatury wodno-kanalizacyjnej(bateria umywalkowa, bateria zlewozmywakowa, umywalka) - wymiana szyb w naświetlach na szyby z polimetakrylanu metylu PMMA gr. 3 mm - obudowa instalacji płytami GK - wymiana posadzki na posadzkę PCW obiektową - montaż nakładki PCW na parapet okienny - licowanie ścian płytkami - wywóz i utylizacja odpadów - inne prace towarzyszące a niezbędne do wykonawstwa robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Modernizacja węzła cieplnego w zakresie technologii i automatyki sterowania w budynku Oddziału II Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Mewy 34..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 Modernizacja węzła cieplnego w zakresie technologii i automatyki sterowania w budynku Oddziału II Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Mewy 34. Przedmiotem robót jest wykonanie kompleksowej modernizacji polegającej na remoncie węzła cieplnego w budynku żłobka Zakres prac : - zainstalowanie kompaktowego węzła cieplnego z następującym wyposażeniem: Wymiennik ciepła c.o. płytowy lutowany, zawór regulacyjny, filtry siatkowe dla WP i dla c.o., zbiornik wyrównawczy, przeponowy dla c.o. , pompa obiegowa, skrzynka elektryczna z regulatorem, - demontaż istniejących urządzeń wymiennikowni. - roboty wod-kan i budowlane, adaptacyjne. - włączenie przyłącza WP do kompaktu. - włączenie instalacji c.o. do kompaktu. - włączenie zbiornika wyrównawczego do kompaktu. - Zasilenie skrzynki elektrycznej kompaktu. - odzysk złomu - Wywóz i utylizacja odpadów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.