eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót budowlanych, związanych z przebudową klatki schodowej w obiekcie przy ul. Bardosa 9 w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-04

Kraków: Wykonanie robót budowlanych, związanych z przebudową klatki schodowej w obiekcie przy ul. Bardosa 9 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 190153 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 292930 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych, związanych z przebudową klatki schodowej w obiekcie przy ul. Bardosa 9 w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy wewnętrznej klatki schodowej w obiekcie przy ul. Bardosa 9 w Krakowie, między innymi w zakresie prac: - rozbiórkowych, - budowlano - montażowych dot. montażu biegów schodowych, - żelbetowych, - posadzkarskich, - wykończeniowych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Przedmiar robót może nie uwzględniać wszystkich niezbędnych do wykonania prac. Ilości podanych robót mogą różnić się od rzeczywistego zakresu niezbędnych do wykonania prac. Wykonawca sporządza przedmiar samodzielnie w oparciu o dokumentację projektową oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, a także z uwzględnieniem przedmiaru Zamawiającego. 3. Termin realizacji: 1) rozpoczęcie robót budowlanych 7 dni od daty zawiadomienia Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego przez Zamawiającego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót - Zamawiający przewiduje termin złożenia zawiadomienia 28 sierpień 2012 roku, 2) zakończenie robót do 4 tygodni od zgłoszonej daty rozpoczęcia robót. Uwaga: w dniu 13.06.2012 r. Zamawiający złożył wniosek o wydanie decyzji w sprawie pozwolenia na budowę, rozpoczęcie robót może nastąpić po uzyskaniu tej decyzji. Zamawiający wystąpił do Wydziału Architektury o nadanie decyzji klauzuli natychmiastowej wykonalności. Warunki dodatkowe: 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za opóźnienia w realizacji przedmiotu zamówienia w wysokości 2% wartości zamówienia za każdy dzień opóźnienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów, jakie poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją, przed złożeniem oferty. Stosowne oświadczenie w tej sprawie ma być złożone na formularzu ofertowym. Wszelkie uwagi odnośnie udostępnionej przez Zamawiającego dokumentacji mają być zgłaszane przed złożeniem oferty. Jeżeli wykonawca uznaje, że dokumentacja projektowa ma lub może mieć wpływ na nie zapewnienie należytej jakości robót, zobowiązany jest powiadomić o tym Zamawiającego przed złożeniem oferty. 4. Zamawiający zaleca, by Wykonawca zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty. 5. Wykonawca załączy do oferty wykaz osób odpowiedzialnych z jego strony za realizację przedmiotu zamówienia (na formularzu stanowiącym załacznik nr 3 do siwz) oraz dokumenty potwierdzające, że mogą oni pełnić powierzone im przez Wykonawcę funkcje, w tym w szczególności: potwierdzenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów oraz odpowiednie uprawnienia budowlane. Zamawiający wymaga uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia, ze strony Wykonawcy, osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 6. W razie rozwiązania umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę, wyrazi on zgodę i umożliwi kontynuację robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przez osobę trzecią. W takiej sytuacji Wykonawca zabezpieczy teren budowy oraz wykonane przez niego roboty i udzieli gwarancji na nie, na zasadach takich, jak w umowie. 7. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zapewniając na własny koszt siłę roboczą oraz wszystkie środki techniczne potrzebne do jego realizacji, z zastrzeżeniem pkt. 18. 8. Sposób rozliczenia wynagrodzenia: ryczałtowy, w rozumieniu Kodeksu cywilnego. 9. Wykonawca przedłoży kosztorysy ofertowe, sporządzone wg zasad określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego. 10. Kosztorys ofertowy nie będzie podlegał szczegółowej weryfikacji na etapie oceny ofert. 11. Za roboty nie ujęte przez Wykonawcę w kalkulacji kosztów, a niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 12. Kosztorys ofertowy służy do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy. 13. Okres rękojmi: minimum 36 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, bez wad. 14. Okres gwarancji na wbudowane materiały: zgodnie z danymi producenta, nie mniej niż 12 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych bez wad. 15. Wykonawca zobowiązany jest usuwać wady i usterki przedmiotu zamówienia wykryte w okresie rękojmi w terminie do 14 dni od ich stwierdzenia. Wady i usterki zagrażające bezpieczeństwu ludzi Wykonawca ma usuwać do 24 godz., po ich zgłoszeniu przez Zamawiającego. W przypadku nie wywiązania się z tego zobowiązania Wykonawca zwróci Zamawiającemu koszty usunięcia wad i usterek w terminie do 14 dni od otrzymania wezwania do zapłaty. 16. Wykonawca ponosi bezpośrednią odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i usunie ich skutki i przyczyny, bądź zwróci Zamawiającemu koszty z tym związane w terminie do 14 dni od chwili wezwania przez Zamawiającego do naprawy szkód lub zwrotu kosztów. 17. Warunki płatności: płatność przelewem w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego, po odbiorze wykonania przedmiotu zamówienia bez wad, na podstawie protokołu odbioru końcowego. 18. Dopuszcza się podzlecanie całości lub części robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego. Wszyscy podwykonawcy muszą mieć stosowne uprawnienia do wykonywania podzlecanych prac, Zmawiający może żądać przedstawienia stosownych dokumentów to poświadczających, przed przystąpieniem podwykonawców do prac. 19. Zobowiązania wynikające z gwarancji i rękojmi ponosi Wykonawca w całym zakresie przedmiotu zamówienia, w tym również w zakresie zleconym podwykonawcom. 20. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie ze sztuką jego wykonania oraz obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami prawa w tym w szczególności ustawy Prawo budowlane. 21. Wykonawca w trakcie prowadzenia prac ma obowiązek każdorazowo zgłaszać Zamawiającemu wszelkie problemy z realizacją przedmiotu zamówienia oraz współpracować w zakresie ich rozwiązywania. 22. Odbiór robót zanikających bądź ulegających zakryciu ma być zgłaszany przez Wykonawcę z wyprzedzeniem co najmniej 1 dnia roboczego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Józef Skierski Firma Handlowo - Usługowa SKIERPOL, ul. Płaszowska 35b, 30-713 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32259,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23416,79

  • Oferta z najniższą ceną: 23416,79 / Oferta z najwyższą ceną: 23416,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.