eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › skład i druk Dziennika Urzedowego Województwa Lubelskiego rocznik 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-28

Lublin: skład i druk Dziennika Urzedowego Województwa Lubelskiego rocznik 2010
Numer ogłoszenia: 190145 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie , ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424412, faks 081 7424489.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze państwowej jednostki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: skład i druk Dziennika Urzedowego Województwa Lubelskiego rocznik 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie od dnia podpisania umowy na rzecz Zamawiającego druku (wraz ze składem i przekazaniem wydrukowanych egzemplarzy do odbiorców i Zamawiającego) - zgodnie z obowiązującymi przepisami i specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Dziennika Urzędowego Województwa Lubelskie w nakładzie 111 egzemplarzy każdego numeru z możliwością zwiększenia lub zmniejszenia nakładu. Przedmiot zamówienia będzie obejmował numery Dziennika Urzędowego Województwa Lubelskiego, które będą przewidziane do wydania po dniu podpisania umowy jako rocznik 2010 wraz ze skorowidzem oraz płyty CD - w 2 egzemplarzach - z tekstem każdego numeru dziennika nagranym na odrębnej płycie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki : 1. nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223, poz.1655, z późn. zm.), 2. posiadają uprawnienia do wykonania czynności objętych zamówieniem, 3. dysponują co najmniej: 2 osobami posiadającymi umiejętności pisania komputerowego w języku polskim, 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi maszyn drukarskich i 1 osobą do przygotowania wysyłki przesyłek pocztowych oraz co najmniej: 2 zestawami komputerowymi z oprogramowaniem (edytor tekstów pozwalający na formatowanie dokumentów w formatach określonych przepisami, o których mowa w pkt. V. 2. f) specyfikacji istotnych warunków zamówienia), skanerem (do skanowania map), urządzeniami do drukowania i cięcia papieru oraz czcionką wymaganą przez przepisy, urządzeniami do nagrywania płyt CD wraz z niezbędnym do nagrywania oprogramowaniem. 4. w ciągu ostatnich dwu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania wykonywały co najmniej przez 6 miesięcy co najmniej jedną usługę drukowania dziennika urzędowego połączoną ze składaniem tekstu. 5. osiągnęły w jednym z ostatnich dwóch swoich okresów sprawozdawczych tj. lat obrotowych obrót netto w kwocie co najmniej 250000 PLN albo posiadają zdolność kredytową według kryteriów banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w (którym) której posiadają rachunek. Dla celów ustalenia spełnienia warunku osiągnięcia określonego obrotu w przypadku sporządzania dokumentacji księgowej w walucie innej niż PLN obrót wyrażony w walucie innej niż PLN przelicza się w oparciu o średni kurs tej waluty na dzień 28 października 2009r. w stosunku do PLN, obowiązujący w Narodowym Banku Polskim. Ocena spełnienia przez wykonawców wyżej stawianych wymagań (warunków udziału w postępowaniu) będzie się odbywać na podstawie analizy informacji zawartych w wymaganych i złożonych przez wykonawców dokumentach i na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty w jednym egzemplarzu : 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2. informacji o urządzeniach i osobach, jakimi dysponuje wykonawca, służących do wykonania zamówienia i niezbędnych do wykonania zamówienia - sporządzonej wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VIII 2 a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dokumenty określone w niniejszym punkcie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wypełnionego oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w formie oryginału - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 1, pkt. VII 2, pkt. VII 3, pkt. VII 4 i pkt. VII 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 99
  • 2 - termin płatności - 1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zo.lublin.uw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 20-914 Lublin, ul. Spokojna 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 10:00, miejsce: 20-914 Lublin, ul. Spokojna 4, pokój 006.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.