Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Brody: Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. Moje Boisko - Orlik 2012 (boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatniowo-sanitarne przy Zespole Szkół w Brodach ul. Kilińskiego 11)
Numer ogłoszenia: 190136 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Brodach, Ul. Rynek 2, 68-343 Brody, woj. lubuskie, tel. 068 3712155 w. 38, fax 068 3712015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brody.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. Moje Boisko - Orlik 2012 (boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatniowo-sanitarne przy Zespole Szkół w Brodach ul. Kilińskiego 11).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. Moje Boisko -Orlik 2012 (boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatniowo-sanitarne przy Zespole Szkół w Brodach ul. Kilińskiego 11) Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni całkowitej 1860m 2(pole gry 26,0 x 56,0) o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej Wyposażenie boiska do piłki nożnej: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki - piłkochwyty - wysokość 6,0m 2) Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,10 x 32,10m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1m) o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej Wyposażenie boiska do koszykówki: - stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160cm, tablica 180x105cm, obręcz uchylna, siateczka do obręczy - 2 zestawy Wyposażenie boiska do siatkówki: - słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa - 2 zestawy 3) Zakup i montaż budynku zaplecza socjalnego o konstrukcji modułowej (powierzchnia zabudowy 82,90m2, wykonanie posadowienia pod budynek zaplecza socjalnego - zgodnie z dokumentacją projektową 4) Zagospodarowanie terenu - ogrodzenie terenu zespołu boisk, piłkochwyty, ciągi komunikacyjne z kostki betonowej, tereny zielone- zgodnie z dokumentacją projektową 5) Oświetlenie terenu - na 8 masztach o wysokości min. 9m- zgodnie z dokumentacją projektową 6) wykonanie infrastruktury technicznej podziemnej: - przyłącze kanalizacyjne o długości 65m - przyłącze energetyczne o długości 90m - przyłącze wodociągowe o długości 67m zgodnie z dokumentacją projektu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 200.000zł - są ubezpieczeni od dopowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej 4/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz.U. Nr 233, poz. 1655 z 2007r./ Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy 2. Ogólne informacje o wykonawcy 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument wystawiony musi być nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy i składania podpisu na ofercie. Do pełnomocnictwa nalezy załączyć dowód zapłaty opłaty skarbowej w wysokości 17zł zgodnie z ustawą z dnia 16.11. 2006r. o opłacie skarbowej /Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm./ 6/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokośćposiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 200.000zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9. oświadczenie o podwykonawcach 10. Kosztorys ofertowy przygotowany w oparciu o dostarczony przedmiar wraz z podaniem stawek kalkulacyjnych oraz harmonogram finansowo rzeczowy realizwacji projektu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brody.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brodach ul. Rynek 2, 68-343 Brody.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Brodach ul. Rynek 2, 68-343 Brody, pok. Nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI BRODY
więcej: przetargi BRODY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa wielofunkcyjnego boiska w Sątopach - Samulewie"
- "Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Szepietowie"
- Modernizacja kompleksu sportowego w Uszwi
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Placówek Oświatowych w Kościelcu
- Modernizacja boiska do piłki ręcznej w miejscowości Stryszawa poprzez wymianę nawierzchni.
- Przebudowa obiektów sportowych w zespole szkół w Pisarzowicach - Etap II
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.