eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek › 27/PN/DEG/2009 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego - automatycznych analizatorów (immunochemicznego, biochemicznego, hematologicznego) i koagulometru wraz z odczynnikami, materiałami zużywalnymi itp. oraz wirówki hematokrytowej laboratoryjnej i destylatora

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-28

Toszek: 27/PN/DEG/2009 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego - automatycznych analizatorów (immunochemicznego, biochemicznego, hematologicznego) i koagulometru wraz z odczynnikami, materiałami zużywalnymi itp. oraz wirówki hematokrytowej laboratoryjnej i destylatora elektrycznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
Numer ogłoszenia: 190113 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny w Toszku , ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 032 2334112 w. 212, faks 032 2334325, 2335244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltoszek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 27/PN/DEG/2009 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego - automatycznych analizatorów (immunochemicznego, biochemicznego, hematologicznego) i koagulometru wraz z odczynnikami, materiałami zużywalnymi itp. oraz wirówki hematokrytowej laboratoryjnej i destylatora elektrycznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu laboratoryjnego - automatycznych analizatorów (immunochemicznego, biochemicznego, hematologicznego) i koagulometru wraz z odczynnikami, materiałami zużywalnymi itp. oraz wirówki hematokrytowej laboratoryjnej i destylatora elektrycznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku Postępowanie zostanie przeprowadzone z podziałem na sześć pakietów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.40 - Sprzęt biomedyczny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr 27/PN/DEG/DG/2009, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W zakresie powyższego warunku Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z Ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. 2007 nr 155 poz. 1095 z późn. zm.) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 1) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 2) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenie: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp). W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 3) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenie: a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp). W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 4) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenie: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ww. ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltoszek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - pokój nr 10 w budynku administracji SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, za opłatą 30,00 zł lub - za zaliczeniem pocztowym za opłatą 30,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego w budynku administracji szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: AUTOMATYCZNY ANALIZATOR IMMUNOCHEMICZNY WRAZ Z ZESTAWAMI TESTOWYMI, KALIBRATORAMI I MATERIAŁAMI ZUŻYWALNYMI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu I obejmuje: część I - dostawę wraz z uruchomieniem automatycznego analizatora immunochemicznego oraz przeszkolenie pracowników medycznych laboratorium z zakresu obsługi i pracy na sprzęcie, część II - dostawę zestawów testowych, kalibratorów i materiałów zużywalnych kompatybilnych z analizatorem immunochemicznym. Termin realizacji zamówienia: - w zakresie części I - do 60 dni od daty zawarcia umowy, - w zakresie części II - dostawy sukcesywne przez okres 24 miesięcy. W celu wykazania spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: - w zakresie części I: a) certyfikat zgodności CE wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklarację zgodności CE wydaną przez producenta; b) aktualne ulotki, katalogi, foldery lub kartę techniczną sprzętu zawierające ogólną charakterystykę oferowanego sprzętu laboratoryjnego; c) wykaz zakładów opieki zdrowotnej będących użytkownikami oferowanego analizatora immunochemicznego (minimum 10 placówek); - w zakresie części II: a) certyfikat zgodności CE wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklarację zgodności CE wydaną przez producenta lub świadectwo rejestracji wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB przez producenta o wprowadzeniu na rynek polski produktów na podstawie Deklaracji CE dotyczy każdej pozycji asortymentowej z tym, że dla produktów, dla których nie jest wymagane posiadanie ww. dokumentów należy przedłożyć oświadczenie producenta / Wykonawcy o braku ww. wymogu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.40-3, 38.43.45.80-5, 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: AUTOMATYCZNY ANALIZATOR BIOCHEMICZNY WRAZ Z ODCZYNNIKAMI, KALIBRATORAMI, SUROWICAMI KONTROLNYMI, MATERIAŁAMI ZUŻYWALNYMI I EKSPLOATACYJNYMI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu II obejmuje: część I - dostawę wraz z uruchomieniem automatycznego analizatora biochemicznego oraz przeszkolenie pracowników medycznych laboratorium z zakresu obsługi i pracy na sprzęcie, część II - dostawę odczynników, kalibratorów, surowic kontrolnych, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych potrzebnych do pracy analizatora. Termin realizacji zamówienia: - w zakresie części I - do 60 dni od daty zawarcia umowy, - w zakresie części II - dostawy sukcesywne przez okres 24 miesięcy. W celu wykazania spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: - w zakresie części I: a) certyfikat zgodności CE wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklarację zgodności CE wydaną przez producenta; b) aktualne ulotki, katalogi, foldery lub kartę techniczną sprzętu zawierające ogólną charakterystykę oferowanego sprzętu laboratoryjnego; c) wykaz zakładów opieki zdrowotnej będących użytkownikami oferowanego analizatora biochemicznego (minimum 10 placówek); - w zakresie części II: a) certyfikat zgodności CE wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklarację zgodności CE wydaną przez producenta lub świadectwo rejestracji wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB przez producenta o wprowadzeniu na rynek polski produktów na podstawie Deklaracji CE dotyczy każdej pozycji asortymentowej z tym, że dla produktów, dla których nie jest wymagane posiadanie ww. dokumentów należy przedłożyć oświadczenie producenta / Wykonawcy o braku ww. wymogu, b) ulotki / instrukcje używania spełniające wymagania zasadnicze określone w zał. nr 1, cz. II ust. 8.7, w szczególności pkt 4 i 8 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (Dz. U. 2004 Nr 251 poz. 2515 z późn. zm.). Metodyki należy przedstawić dla każdej pozycji asortymentowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.40-3, 38.43.45.00-1, 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: AUTOMATYCZNY ANALIZATOR HEMATOLOGICZNY WRAZ Z ODCZYNNIKAMI, MATERIAŁAMI ZUŻYWALNYMI I KRWIĄ KONTROLNĄ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu III obejmuje: część I - dostawę wraz z uruchomieniem automatycznego analizatora hematologicznego oraz przeszkolenie pracowników medycznych laboratorium z zakresu obsługi i pracy na sprzęcie, część II - dostawę odczynników, materiałów zużywalnych i krwi kontrolnej niezbędnych do pracy analizatora. Termin realizacji zamówienia: - w zakresie części I - do 60 dni od daty zawarcia umowy, - w zakresie części II - dostawy sukcesywne przez okres 24 miesięcy. W celu wykazania spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: - w zakresie części I: a) certyfikat zgodności CE wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklarację zgodności CE wydaną przez producenta; b) aktualne ulotki, katalogi, foldery lub kartę techniczną sprzętu zawierające ogólną charakterystykę oferowanego sprzętu laboratoryjnego; - w zakresie części II: a) certyfikat zgodności CE wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklarację zgodności CE wydaną przez producenta lub świadectwo rejestracji wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB przez producenta o wprowadzeniu na rynek polski produktów na podstawie Deklaracji CE dotyczy każdej pozycji asortymentowej z tym, że dla produktów, dla których nie jest wymagane posiadanie ww. dokumentów należy przedłożyć oświadczenie producenta / Wykonawcy o braku ww. wymogu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.40-3, 38.43.45.70-2, 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KOAGULOMETR WRAZ Z MATERIAŁAMI ZUŻYWALNYMI I EKSPLOATACYJNYMI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu IV obejmuje: część I - dostawę wraz z uruchomieniem koagulometru oraz przeszkolenie pracowników medycznych laboratorium z zakresu obsługi i pracy na sprzęcie, część II - dostawę materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych (nie dotyczy odczynników) niezbędnych do pracy na koagulometrze. Termin realizacji zamówienia: - w zakresie części I - do 60 dni od daty zawarcia umowy, - w zakresie części II - dostawy sukcesywne przez okres 24 miesięcy. W celu wykazania spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: - w zakresie części I: a) certyfikat zgodności CE wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklarację zgodności CE wydaną przez producenta; b) aktualne ulotki, katalogi, foldery lub kartę techniczną sprzętu zawierające ogólną charakterystykę oferowanego sprzętu laboratoryjnego; - w zakresie części II: a) certyfikat zgodności CE wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklarację zgodności CE wydaną przez producenta lub świadectwo rejestracji wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB przez producenta o wprowadzeniu na rynek polski produktów na podstawie Deklaracji CE dotyczy każdej pozycji asortymentowej z tym, że dla produktów, dla których nie jest wymagane posiadanie ww. dokumentów należy przedłożyć oświadczenie producenta / Wykonawcy o braku ww. wymogu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.40-3, 38.43.45.00-1, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WIRÓWKA HEMATOKRYTOWA LABORATORYJNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu V obejmuje dostawę wraz z uruchomieniem wirówki hematokrytowej laboratoryjnej oraz przeszkolenie pracowników medycznych laboratorium z zakresu obsługi i pracy na sprzęcie. W celu wykazania spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: a) certyfikat zgodności CE wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklarację zgodności CE wydaną przez producenta; b) aktualne ulotki, katalogi, foldery lub kartę techniczną sprzętu zawierające ogólną charakterystykę oferowanego sprzętu laboratoryjnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.40-3, 42.93.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DESTYLATOR ELEKTRYCZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu VI obejmuje dostawę wraz z uruchomieniem destylatora elektrycznego oraz przeszkolenie pracowników medycznych laboratorium z zakresu obsługi i pracy na sprzęcie. W celu wykazania spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: a) certyfikat zgodności CE wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklarację zgodności CE wydaną przez producenta; b) aktualne ulotki, katalogi, foldery lub kartę techniczną sprzętu zawierające ogólną charakterystykę oferowanego sprzętu laboratoryjnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.40-3, 42.91.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.