eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego i segmentu mieszkalnego jednorodzinnego w Płońsku przy ulicy Młodzieżowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-07

Płońsk: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego i segmentu mieszkalnego jednorodzinnego w Płońsku przy ulicy Młodzieżowej
Numer ogłoszenia: 190102 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Płońsku Sp. z o.o. , ul. Łąkowa 2 lok. 36/37, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 23 661 34 69, faks 23 661 34 76.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsplonsk.vot.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego i segmentu mieszkalnego jednorodzinnego w Płońsku przy ulicy Młodzieżowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego i segmentu mieszkalno - usługowego jednorodzinnego w Płońsku przy ulicy Młodzieżowej. Zakres usługi obejmuje nadzór nad budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu na działce ew. 267/11 położonej w Płońsku przy ulicy Młodzieżowej oraz wybudowanie segmentu mieszkalno - usługowego jednorodzinnego o powierzchni całkowitej 203,09 m2 wraz z zagospodarowaniem terenu i przyłączami na działce ew. 267/7 i 267/11. Podstawowe parametry budynku wielorodzinnego: Ilość mieszkań - 30 Powierzchnia zabudowy - 392,50 m2 Powierzchnia użytkowa całkowita - 1999,78 m2 ( w tym powierzchnia użytkowa mieszkań 1626,38 m2 ) Kubatura - 7050,00 m3 Zakres robót do nadzoru obejmuje: 1) Roboty ogólnobudowlane - roboty przygotowawcze - roboty konstrukcyjne - roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne 2) Instalacje elektryczne 3) Instalacje sanitarne wewnętrzne wod. - kan. i c.o. 4) Przyłącza wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, deszczowej i gazowe. 5) Budowę parkingu. Wartość zadania inwestycyjnego: 4 557 236 zł Wartość robót budowlanych: 3 263 627 zł Wartość robót sanitarnych: 979 628 zł Wartość robót elektrycznych: 314 081 zł (wartość robót drogowych zawarta w robotach budowlanych - 78 996 zł) Zamawiający, na czas realizacji przedmiotu umowy, udostępni Wykonawcy następujące dokumenty: 1) Decyzję pozwolenia na budowę, 2) Dokumentację projektową dotyczącą nadzorowanych robót w wersji papierowej. Zakres obowiązków Wykonawcy Nadzoru Inwestorskiego określa załącznik nr 7 pn. Projekt umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda załączenia do oferty dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda załączenia do oferty dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda załączenia do oferty dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (według załącznika nr 5), które mogą pełnić funkcje inspektora/ów nadzoru inwestorskiego, posiadającym/i uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.). - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.). Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów i oświadczeń tj. złożone prawidłowo dokument, oświadczenie żądane przez zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające, że osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami (według załącznika nr 6 do siwz)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda załączenia do oferty dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, b) zmiany osób wskazanych w ofercie, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia pod warunkiem wykazania spełnienia przez te osoby uprawnień wymaganych w siwz. Zmiany umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę oraz wymagają zgody obu stron. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbsplonsk.vot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy: Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Płońsku Sp. z o.o. ul. Łąkowa 2, lok. 36/37, 09-100 Płońsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Płońsku Sp. z o.o. ul. Łąkowa 2, lok. 36/37, 09-100 Płońsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 14.08.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.