eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łukta › Wyposażenie świetlicy w miejscowości Ględy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-18

Łukta: Wyposażenie świetlicy w miejscowości Ględy
Numer ogłoszenia: 190069 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łukta , ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6475070, faks 089 6475070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukta.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie świetlicy w miejscowości Ględy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlicy w miejscowości Ględy. Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą Specyfikacji technicznych: Część II - Meble gospodarcze, Część IV - Sprzęt AGD, Część V - Sprzęt RTV, Część VI - Zastawa kuchenna. 2. Na przedmiot zamówienia dla Części II - Meble gospodarcze składa się następujący asortyment: 1. Szafa - 1 sztuka 2. Regał - 1 sztuka 3. Wieszak - 2 sztuki Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/II do SIWZ - Meble gospodarcze. 3. Na przedmiot zamówienia dla Części IV - Sprzęt AGD składa się następujący asortyment: 1. Kuchenka gazowo-elektryczna - 1 sztuka 2. Lodówka - 1 sztuka 3. Kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka 4. Ekspres do kawy - 1 sztuka 5. Robot kuchenny - 1 sztuka 6. Krajalnica - 1 sztuka 7. Zmywarka - 1 sztuka 8. Czajnik bezprzewodowy - 3 sztuki. Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/IV do SIWZ - Sprzęt AGD. 4. Na przedmiot zamówienia dla Części V - Sprzęt RTV składa się następujący asortyment: 1. Telewizor - 1 sztuka 2. Zestaw kina domowego - 1 sztuka 3. Wieża HiFi - 1 sztuka 4. Aparat cyfrowy - 1 sztuka 5. Projektor - 1 sztuka 6. Ekran na trójnogu - 1 sztuka Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/V do SIWZ - Sprzęt RTV. 5. Na przedmiot zamówienia dla Części VI - Zastawa kuchenna składa się następujący asortyment: 1. Termosy - 6 sztuki 2. Filiżanki - 24 sztuk 3. Łyżeczki do kawy - 24 sztuk 4. Cukiernice - 4 sztuki 5. Patery na ciasto i owoce - 4 sztuki 6. Szklanki do sków - 24 sztuk 7. Dzbanki do soków - 6 sztuki 8. Garnki 5l - 6 sztuk 9. Garnki 3l - 6 sztuk 10. Talerze płaskie - 24 sztuki 11. Talerze głębokie - 24 sztuki 12. Talerzyki deserowe - 24 sztuki 13. Noże - 24 sztuki 14. Łyżki - 24 sztuki 15. Widelce - 24 sztuki 16. Noże kuchenne - 12 sztuk 17. Szklanki do herbaty - 24 sztuk Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/VI do SIWZ - Zastawa kuchenna. 6. Części zamówienia: Wykonawca składa oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na części, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom (załącznik nr 7)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5, 39.14.14.00-6, 39.71.00.00-2, 39.22.11.00-8, 32.32.46.00-6, 32.33.34.00-0, 32.34.24.10-9, 38.65.10.00-3, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 1) - uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w rozdziale VI pkt 1 SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 2) - wiedza i doświadczenie - wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w rozdziale VI pkt 1 SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 3) - potencjał techniczny - wykonawca musi wykazać, że posiada potencjał techniczny. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w rozdziale VI pkt 1 SIWZ - załącznik nr 4. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 3) - osoby zdolne do wykonania zamówienia - wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w rozdziale VI pkt 1 SIWZ - załącznik nr 4. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 4) - sytuacja ekonomiczna i finansowa - wykonawca musi wykazać, że spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w rozdziale VI pkt 1 SIWZ - załącznik nr 4. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo, 2) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, 2) przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy, 3) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, 2. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w pkt 1 ppkt 1) - 2) zostanie ustalony nowy termin realizacji, z tym że okres przesunięcia terminu wykonania równy będzie okresowi, w którym wykonanie dostawy nie było możliwe. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w pkt 1 ppkt 3) wartość wynagrodzenia za przedmiot umowy zostanie odpowiednio zmieniona.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warmia.mazury.pl/lukta_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Mazurska 2, 14 - 105 Łukta, pok. nr 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Mazurska 2, 14 - 105 Łukta, pok. nr 6..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na 2007 - 2013: Działanie: 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble gospodarcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia dla Części II - Meble gospodarcze składa się następujący asortyment: 1. Szafa - 1 sztuka 2. Regał - 1 sztuka 3. Wieszak - 2 sztuki Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/II do SIWZ - Meble gospodarcze..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia dla Części IV - Sprzęt AGD składa się następujący asortyment: 1. Kuchenka gazowo-elektryczna - 1 sztuka 2. Lodówka - 1 sztuka 3. Kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka 4. Ekspres do kawy - 1 sztuka 5. Robot kuchenny - 1 sztuka 6. Krajalnica - 1 sztuka 7. Zmywarka - 1 sztuka 8. Czajnik bezprzewodowy - 3 sztuki. Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/IV do SIWZ - Sprzęt AGD..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt RTV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia dla Części V - Sprzęt RTV składa się następujący asortyment: 1. Telewizor - 1 sztuka 2. Zestaw kina domowego - 1 sztuka 2. Wieża HiFi - 1 sztuka 3. Aparat cyfrowy - 1 sztuka 4. Projektor - 1 sztuka 5. Ekran na trójnogu - 1 sztuka Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/V do SIWZ - Sprzęt RTV..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6, 32.33.34.00-0, 32.34.24.10-9, 38.65.10.00-3, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zastawa kuchenna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia dla Części VI - Zastawa kuchenna składa się następujący asortyment: 1.Termosy - 6 sztuki 2. Filiżanki - 24 sztuk 3. Łyżeczki do kawy - 24 sztuk 4. Cukiernice - 4 sztuki 5. Patery na ciasto i owoce - 4 sztuki 6. Szklanki do sków - 24 sztuk 7. Dzbanki do soków - 6 sztuki 8. Garnki 5l - 6 sztuk 9. Garnki 3l - 6 sztuk 9. Talerze płaskie - 24 sztuki 10. Talerze głębokie - 24 sztuki 11. Talerzyki deserowe - 24 sztuki 12. Noże - 24 sztuki 13. Łyżki - 24 sztuki 14. Widelce - 24 sztuki 15. Noże kuchenne - 12 sztuk 16. Szklanki do herbaty - 24 sztuk Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/VI do SIWZ - Zastawa kuchenna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.