To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-05
Chełm: Przebudowa drogi leśnej gruntowej-pożarowej na terenie leśnictwa Husynne Etap II
Numer ogłoszenia: 190061 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156975 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm, ul. Hrubieszowska 123, 22-100 Chełm, woj. , tel. 082 5603298, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej gruntowej-pożarowej na terenie leśnictwa Husynne Etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi leśnej gruntowej - pożarowej na terenie leśnictwa Husynne ETAP II,- na działkach o nr ewidencyjnych gruntu numer 400,401,409, 410,405, 274, 412, 418, 413, 419, 414, 420, 415, 422 w obrębie Ladeniska oraz działka nr 176 obręb ewidencyjny Zanowinie, gmina Dorohusk -ETAP II na odcinku długości 3351,52m odcinek E F drogi leśnej od km 1 + 485,00 odcinka A B w kierunku wschodnim długości km 2+637,20 Ponadto zaprojektowano: Skrzyżowanie w km 0+400,00 strona lewa - utwardzenie na długości 64,54m. Skrzyżowanie w km 0+400,00 strona prawa utwardzenie na długości 55.99m. Skrzyżowanie w km 0+800,00 strona prawa utwardzenie na długości 76,00m. Skrzyżowanie w km 0+800,00 strona lewa utwardzenie na długości 65,41m. Skrzyżowanie w km 1+198,00 strona prawa utwardzenie na długości 66,48m. Skrzyżowanie w km 1+198,00 strona lewa utwardzenie na długości 65,03m. Skrzyżowanie w km 1+520,26 strona prawa utwardzenie na długości 64,71m. Skrzyżowanie w km 1+880.23 strona lewa utwardzenie na długości 64,83m. Skrzyżowanie w km 1+880,23 strona prawa utwardzenie na długości 61,50m. Skrzyżowanie w km 2+385,46 strona prawa utwardzenie na długości 64.95m. Skrzyżowanie w km 2+385,46 strona lewa utwardzenie na długości 64.88m. Łączna długość planowanej do przebudowy drogi ETAP II wynosi 3351,52m . Celem opracowania jest dostosowanie parametrów technicznych drogi w zakresie przekroju i konstrukcji jezdni do przenoszenia obciążenia od pojazdów uczestniczących w ruchu transportu leśnego oraz umożliwienia dojazdu pojazdów specjalnych na wypadek zagrożenia pożarem. Zakres prac obejmuje roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty związane z przebudową przepustów drogowych, roboty związane z wykonaniem podbudowy, roboty porządkowe . Dane techniczne klasa techniczna drogi droga leśna , szybkość projektowa max. 30 km/h, grupa nośności podłoża G 3, dopuszczalny nacisk osi pojazdów 100 kN, jezdnia szerokości 3.50m, korona drogi szerokości 5.00m, przekrój daszkowy jezdni 3%, szerokość poboczy 2 x 0.75m, spadek poprzeczny poboczy 6%, łuki na zjazdach R=11.00m, Plan sytuacyjny Projektowana przebudowa drogi leśnej - pożarowej jest po trasie jej dotychczasowego przebiegu z nieznacznymi korektami trasy w miejscach załamań trasy. Trasę wyznaczono wg współrzędnych obliczonych na podstawie mapy sytuacyjno wysokościowej do celów projektowych. Projektowaną geometrie drogi przedstawiono na planie sytuacyjnym. Na skrzyżowaniach z liniami oddziałowymi zaprojektowano skrzyżowania utwardzone na długości 50,00m 65,00m wyokrąglone łukami poziomymi o promieniu R 11.00m. Utwardzone odcinki dróg w obrębie skrzyżowania z drogą główna będą wykorzystywane na składnice przyzrębowe. Konstrukcja nawierzchni Na całym odcinku drogi utrzymuje sie przekrój szlakowy z jezdnią szerokości 3.50 i poboczami gruntowymi szerokości 0.75m. Jezdnię projektuje się o przekroju daszkowym ze spadkami 3% zgodnie z opisami na rys. nr 2 Plan sytuacyjny. W wyniku pomiarów geometrii jezdni istniejącej i badań istniejącej konstrukcji drogi, zaprojektowano odpowiednie warstwy przebudowy drogi. Konstrukcja nawierzchni drogi i zjazdów Górna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5mm kl.1 gat.1 stabilizowanego mechanicznie, grub. 5cm, Dolna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego 0/63mm kl.1 gat.1 stabilizowanego mechanicznie, grub. 10cm, warstwa podbudowy zbrojona geokratą małe komórki, perforowane , wys. 10 cm, szerokości 3.50m wypełniona kruszywem łamanym 0/63mm kl.1 gat.1 stabilizowanym mechanicznie do grubości 15 cm (5 cm ponad geokratę) geowłóknina separacyjno filtracyjna, gram. 400 g /m2, szer. 8.00m. W przypadku braku możliwości zakupu geowłókniny o szerokości 8.00m należy użyć materiału o szerokości 2x4.00m łącząc podłużnie na zakład min. 0.50m z przymocowaniem do podłoża szpilkami stalowymi śr. 6mm dł. 30cm w kształcie litery U, podłoże naturalne przygotowane zgodnie z wymaganiami dla dróg wg PN-S- 02205:1998. Podłoże gruntowe G1. Wskaźnik zagęszczenia Wz=1.00 Szczegóły dotyczące konstrukcji jezdni przedstawiono w części rysunkowej projektu. Kolejność wykonania robót. Roboty przygotowawcze odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, wycinka drzew, krzewów i karczowanie pni, Roboty ziemne i odwodnienie: zebranie warstwy ziemi urodzajnej, wykonanie rowów bocznych, przygotowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, Roboty nawierzchniowe ułożenie geowłókniny na wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu. Geowłókninę należy ułożyć w korycie z rozłożeniem nadmiaru w szerokości na poboczach, ustawienie na geowłókninie geokraty wys. 10 cm ,której segmenty należy naciągnąć i połączyć ze sobą zgodnie z SST, zasypanie geokraty kruszywem łamanym 0/63 do wys. 5 cm ponad geokratę. z profilowaniem i zagęszczeniem kruszywa, zawinąć geowłókninę na kruszywo tworząc poduszkę z przymocowaniem geowłókniny do kruszywa szpilkami stalowymi w kształcie litery U, wykonanie dolnej warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego 0/63 mm, stabilizowanego mechanicznie, grubości 10 cm , wykonanie górnej warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego 0 /31,5mm, stabilizowanego mechanicznie, grubości 5 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SMOLAK LESZEK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SMOLKOP
jakie przetargi wygrała firma
SMOLAK LESZEK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SMOLKOP
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SMOLKOP, ul. Firlejowska 16i, 20-306 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1257158,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 980442,03
Oferta z najniższą ceną: 939654,47 / Oferta z najwyższą ceną: 1199891,37
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Zakup paliw płynnych ON i PB 95"
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno- Kolonia i Pniówno, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie- ETAP I
- "Remont chodnika przy Przychodni Miejskiej nr 1, ulica Wołyńska" inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów itp.
- Wymiana uszkodzonych płyt betonowych oraz remont odwodnienia liniowego i uszczelnienia płyt betonowych na DPG w Hrebennem.
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podnosimy bezpieczeństwo sanitarne mieszkańców Gminy Dubeninki - budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dubeninki.
- Modernizacja infrastruktury kanalizacyjnej wraz z rozbudową sieci wodociągowej na terenie Gminy Kondratowice
- Modernizacja drogi 2765W
- Przebudowa drogi dojazdowej w Zakładzie Karnym w Strzelinie
- Remont dróg powiatowych nr 3115E, 3114E, 3118E, 3104E i 3103E na terenie powiatu opoczyńskiego
- Przebudowa drogi leśnej i przepustu prowadzonego przez powierzchniowe wody płynące potoku Biała Woda w km. 5+409 obręb Biała Woda, gm. Gmina i Miasto Szczawnica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.