Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-15
Warszawa: Dostosowanie pomieszczeń kuchni do zaleceń P. P. I. S. w Przedszkolu nr 166
ul. Grochowska 309/317
Numer ogłoszenia: 190036 - 2009; data zamieszczenia: 15.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe , ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3380826, faks 022 3380369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń kuchni do zaleceń P. P. I. S. w Przedszkolu nr 166 ul. Grochowska 309/317.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostosowanie pomieszczeń kuchni do zaleceń P.P.I.S. w Przedszkolu Nr 166 przy ul. Grochowskiej 309/317 w Warszawie. Roboty remontowe obejmują demontaż istniejącej glazury i terakoty, urządzeń sanitarnych, instalacji wod. kan., instalacji elektrycznej, montaż glazury, terakoty, malowanie ścian i sufitów, wymianę stolarki drzwiowej dobudowę nowych ścianek działowych, montaż urządzeń sanitarnych, instalacji wod. kan., instalacji elektrycznej, wentylacji mechanicznej. Zakres robót sanitarnych i elektrycznych obejmuje pomieszczenia kuchni na parterze i w piwnicy, budowlanych w obrębie pomieszczeń kuchennych na parterze. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa (rysunki robocze i przedmiary robót) stanowiąca załącznik nr 1 do umowy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 2 do umowy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca zobowiązany jest uzyskać niezbędne atesty przy zakupie urządzeń oraz materiałów, posiadać je na budowie, udostępniać do wglądu upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego i dołączyć je do dokumentacji powykonawczej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.99 - 45.45.30.99 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Potwierdzenie wniesienia wadium - warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 9.000,00 zł w terminie do dnia 07.07.2009 r. do godz. 1000.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Parafowany wzór umowy wraz z załącznikami, jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 3) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 1 do umowy, a w szczególności zgodnie z przedmiarami robót, które stanowią integralną część dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik Nr 2 do umowy. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Wykaz wykonanych min. 5 robót budowlanych w tym minimum 3 w obiektach użyteczności publicznej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. (wzór stanowi załącznik Nr 4). Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty); 6) Wykaz osób (potencjał kadrowy Wykonawcy), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wzór stanowi załącznik Nr 5. Minimum 9 pracowników (w tym min. 3 monterów sanitarnych z przygotowaniem zawodowym, 1 montera elektrycznego z przygotowaniem zawodowym i świadectwem kwalifikacji SEP, 5 robotników ogólnobudowlanych) - oprócz kierownika robót budowlanych; 7) Uprawnienia budowlane wykonawcze w zakresie kierowania robotami budowlanymi - wykażą, że posiadają kierownika budowy mającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: - konstrukcyjno- budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001 r., Nr 5 poz.2 z późn. zm.). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, uprawnienia budowlane musi posiadać tylko 1 kierownik budowy dla danej specjalności. W przypadku uprawnień w ograniczonym zakresie uprawnienia muszą obejmować cały zakres zamówienia. 8) Aktualna polisa ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na pełen zakres przedmiotu umowy przez cały czas trwania robót. 9) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2. 10) Potwierdzenie wniesienia wadium - warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 9.000,00 zł w terminie do dnia 07.07.2009 r. do godz. 1000..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, stanowisko 4 i 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, stanowisko 4 i 5..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.