eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawy ustników do miernika Alco-Sensor IV

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-29

Warszawa: Dostawy ustników do miernika Alco-Sensor IV
Numer ogłoszenia: 190033 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178975 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Komendant Stołeczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy ustników do miernika Alco-Sensor IV.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 400 000 szt. ustników do miernika Alco-Sensor IV. Podana ilość jest ilością maksymalną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej od wskazanej w dokumentacji przetargowej ilości ustników, przy czym wartość umowy może zostać zmniejszona maksymalnie o 30%. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z powyższego prawa. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: a) dostawy ustników do obiektu wskazanego w dokumentacji przetargowej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego, b) rozładunku ustników do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczane ustniki były: a) fabrycznie nowe, z zaworem zwrotnym, wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem, kompatybilne z urządzeniem wskazanymi w pkt. 1, b) wyprodukowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 15 października 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1343) w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z tworzyw sztucznych, a także sposobu sprawdzania zgodności tych materiałów i wyrobów z ustalonymi limitami lub w przypadku Wykonawcy, którego działalność nie jest zarejestrowana w Polsce zgodnie z Rozporządzeniem WE nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz.U.UE.L 2004.338.4 ze zm.). c) dostarczane były partiami, w opakowaniach zbiorczych (po 250 sztuk) przy czym każdy ustnik ma być umieszczony w szczelnym indywidualnym opakowaniu posiadającym oznaczone miejsce jego otwarcia. Na zewnętrznej części każdego z opakowań indywidualnych oraz zbiorczych mają być umieszczone poniższe informacje: c1) Producent, nazwa i typ ustnika, c2) nazwa urządzenia do którego ustnik jest przeznaczony, c3) nazwa dokumentu dopuszczenia ustników do użytku, c4) data produkcji (dotyczy tylko opakowania zbiorczego). d) Zamawiający wymaga aby oferowane ustniki w okresie obowiązywania umowy pochodziły od tego samego Producenta. Pod nazwą producenta należy rozumieć firmę, pod nazwą której sprzedawany jest zaoferowane ustniki, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego ustniki do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.32.23.00 - Ustniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANSCOM INTERNATIONAL S. Ślezak, W. Filipow Spółka Jawna, ul. Armii Krajowej nr 2, 48-370 Paczków, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 232000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 232000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 232000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.