eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łabunie › Przebudowa drogi gminnej nr 110885L Łabuńki Pierwsze - Wierzbie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-26

Łabunie: Przebudowa drogi gminnej nr 110885L Łabuńki Pierwsze - Wierzbie
Numer ogłoszenia: 190019 - 2016; data zamieszczenia: 26.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129179 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łabunie, ul. Zamojska 50, 22-437 Łabunie, woj. lubelskie, tel. 084 6113019, faks 084 6113026.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 110885L Łabuńki Pierwsze - Wierzbie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 110885L Łabuńki Pierwsze - Wierzbie na odcinku 2 125 mb. Zakres zadania obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, wzmocnienie podbudowy, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych oraz roboty wykończeniowe. Uwzględniając usytuowanie drogi w obszarze Natura 2000 przy realizacji planowanych robót nie przewiduje się prowadzenia robót, parkowania maszyn budowlanych lub składowania materiałów poza liniami rozgraniczającymi pas drogowy. Parkowanie maszyn na okres nocny i urządzenia zaplecza budowy dopuszczalne w ograniczonym zakresie tylko na wysokości zabudowy zagrodowej w miejscowości Łabuńki Pierwsze. Prowadzenie robót budowlanych dopuszczalne jest jedynie od miesiąca sierpnia do miesiąca marca. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w przedmiarze robót ( zał. nr 10 do niniejszej siwz ) oraz w dokumentacji projektowej ( zał. nr 8 do siwz ) opisanej wyżej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( zał. nr 9 do siwz), stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji . Inne uwarunkowania: 1. Wykonawca zobowiązany jest użyć do wykonania zamówienia materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich EOG, należy uwzględnić normy zgodnie z art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz inne określone w specyfikacji technicznej. Wykonawca ma posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie ( atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 2. Ilekroć w specyfikacji Technicznej lub tabeli przedmiaru robót pojawią się znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Wykonawca może zastosować produkt równoważny, który nie spowoduje zmian w istniejącej dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego rozwiązania do wymagań określonych przez Zamawiającego. - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.; dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane równoważne rozwiązanie wymagań 3. Zamawiający dopuszcza powierzenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać jaką cześć (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców należy wpisać w formularzu nie dotyczy lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca pozostawi ten punkt formularza nie wypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. 4. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawcy, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy tj. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art., 22 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga oprócz wskazania części (zakresu) zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy, podania nazwy (firmy) tego podwykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie wykonawca i podwykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w uzgodnieniach jednostek opiniujących, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane. 7. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację robót (bhp, p.poż.) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (m.in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania), 9. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważniona jednostkę geodezyjną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające naniesienie zamian na mapę zasadniczą, ewidencji gruntów i budynków oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest objęty dofinansowaniem w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudowa wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii w ramach działania podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich objętego PROW na lata 2014-2020.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. w Zamościu, ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1228485,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 870961,76

  • Oferta z najniższą ceną: 870961,76 / Oferta z najwyższą ceną: 983553,07

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.