eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Dostawa produktów żywnościowych dla Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-07

Zakopane: Dostawa produktów żywnościowych dla Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury.
Numer ogłoszenia: 189994 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury , Tetmajera 24, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 20-613-20, faks 0-18 20-739-94.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tatry.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych dla Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie dostarczał sukcesywnie Zamawiającemu własnym transportem produkty żywnościowe określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 15000000-8 (żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne) oraz przedmiot zamówienia uzupełniający: 15100000-9 (Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne), 15131100-6 (Produkty mięsno-wędliniarskie), 15200000-0 (Ryby przetworzone i konserwowane), 15221000-3 (Ryby mrożone), 15300000-1 (Owoce, warzywa i podobne produkty), 15500000-3 (Produkty mleczarskie), 15510000-6 (Mleko i śmietana), 15530000-2 (Masło), 15540000-5 (Produkty serowarskie), 15610000-7 (Produkty przemiału ziarna), 15810000-9 (Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie), 15890000-3 (Różne produkty spożywcze i produkty suszone) polegające na sukcesywnej dostawie produktów żywnościowych do Domów Wczasowych, o których mowa w punkcie 3.6 niniejszej SIWZ z podziałem na (cztery 4) pakiety wg zestawienia przedstawionego poniżej w punkcie 3.7 SIWZ Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty lub świadectwa dopuszczające do spożycia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ponadto Zamawiający może zażądać aby Wykonawca załączył przy każdej dostawie handlowy dokument identyfikacyjny dla dostarczonych produktów lub inny podobny dokument zawierający dane wymagane do handlowego dokumentu identyfikacyjnego. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać: - wymagania zawarte w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. nr 171, poz.1225 z późń. zm. ) oraz rozporządzeń wydanych na jej podstawie, - wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z 21 listopad 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych dozwolonych substancji dodatkowych ( Dz. U. nr 219 poz. 1629.) 3.2. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot Zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne zużycie przez Zamawiającego. Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał towary w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarno - higieniczne. Dostarczone produkty żywnościowe musza być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości w tym przede wszystkim musza odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne a także musi być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. 3.3. Zamawiający zastrzega że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie odbywać się sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Kierowników poszczególnych DW o których mowa w punkcie 3.6 SIWZ za pomocą faksu, telefonicznie, potwierdzonego niezwłocznie pismem. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca dokona dostawy na własny koszt korzystając ze środka transportu spełniającego warunki określone w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 ( Dz.U. nr 171, poz. 1225) oraz wszelkich wydanych na jej podstawie rozporządzeń. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8oo do 16oo w odpowiednich opakowaniach. W przypadku, gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie 3.4. Wymiana wadliwego towaru nastąpi w ciągu 24 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko wykonawcy, gdy: - dostarczono towar złej jakości, - dostarczono towar niezgodnie z umową, - dostarczono towar ze zwłoką 3.5. Zamawiający informuje, że podane w punktcie 3.7 SIWZ ilości poszczególnych produktów będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowymi w trakcie realizacji przedmiotowej usługi mogą ulec zmianie (zmniejszeniu) nie więcej niż o 20% w zależności od potrzeb Zamawiającego a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji. Zamawiający informuje, że ilekroć używa w opisie nazwy własnej poszczególnych produktów należy rozumieć, że wykonawca może dostarczyć produkt nie gorszy niż typu (nazwa własna) lub równoważny, jednak na wykonawcy leży ciężar udowodnienia parametrów równoważnych w składanej ofercie. W przypadku nie spełnienia przez wykonawcę parametrów podanych przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty wykonawcy. 3.6. Dostawa produktów żywnościowych obejmować będzie budynki znajdujące się w Zakopanem należące do Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury tj: DW WANTA ul. Grunwaldzka 21, 34-500 Zakopane, DW JASNY PAŁAC ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane oraz DW JUREK ul. Zamoyskiego 27, 34-500 Zakopane 3.7. Zestawienie obejmuje produkty wymienione poniżej, a będące przedmiotem niniejszego postępowania, który musi odpowiadać w minimalnym zakresie (może być wyższy lepszy) następującym wymogom, parametrom technicznym i jakościowym:.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.13.11.00-6, 15.20.00.00-0, 15.22.10.00-3, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-6, 15.53.00.00-2, 15.54.00.00-5, 15.61.00.00-7, 15.81.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 8.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich stosowania, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 8.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu wykonanych lub wykonywanych usług odpowiadającym wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 8.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 8.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 8.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- terminów realizacji przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tatry.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 15:00, miejsce: Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie dostarczał sukcesywnie Zamawiającemu własnym transportem produkty żywnościowe określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 15000000-8 (żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne) oraz przedmiot zamówienia uzupełniający: 15200000-0 (Ryby przetworzone i konserwowane), 15221000-3 (Ryby mrożone), 15300000-1 (Owoce, warzywa i podobne produkty), 15610000-7 (Produkty przemiału ziarna), 15890000-3 (Różne produkty spożywcze i produkty suszone) polegające na sukcesywnej dostawie produktów żywnościowych do Domów Wczasowych, o których mowa w punkcie 3.6 niniejszej SIWZ wg zestawienia przedstawionego poniżej w punkcie 3.7 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0, 15.22.10.00-3, 15.30.00.00-1, 15.61.00.00-7, 15.89.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie dostarczał sukcesywnie Zamawiającemu własnym transportem produkty żywnościowe określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 15000000-8 (żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne) oraz przedmiot zamówienia uzupełniający: 15500000-3 (Produkty mleczarskie), 15510000-6 (Mleko i śmietana), 15530000-2 (Masło), 15540000-5 (Produkty serowarskie), polegające na sukcesywnej dostawie produktów żywnościowych do Domów Wczasowych, o których mowa w punkcie 3.6 niniejszej SIWZ wg zestawienia przedstawionego poniżej w punkcie 3.7 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-6, 15.53.00.00-2, 15.54.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie dostarczał sukcesywnie Zamawiającemu własnym transportem produkty żywnościowe określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 15000000-8 (żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne) oraz przedmiot zamówienia uzupełniający: 15810000-9 (Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie), polegające na sukcesywnej dostawie produktów żywnościowych do Domów Wczasowych, o których mowa w punkcie 3.6 niniejszej SIWZ wg zestawienia przedstawionego poniżej w punkcie 3.7 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie dostarczał sukcesywnie Zamawiającemu własnym transportem produkty żywnościowe określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 15000000-8 (żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne) oraz przedmiot zamówienia uzupełniający: 15100000-9 (Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne), 15131100-6 (Produkty mięsno-wędliniarskie), polegające na sukcesywnej dostawie produktów żywnościowych do Domów Wczasowych, o których mowa w punkcie 3.6 niniejszej SIWZ wg zestawienia przedstawionego poniżej w punkcie 3.7 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.13.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.