Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-06
Bytom: Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów, napraw bieżących i remontów oraz pogotowia awaryjnego dla sprężarek
Numer ogłoszenia: 189982 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów, napraw bieżących i remontów oraz pogotowia awaryjnego dla sprężarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów, napraw bieżących i remontów oraz pogotowia awaryjnego dla sprężarek pracujących na wszystkich rejonach Zakładu CZOK. Zabezpieczenie ruchu sprężarek w zakresie przeglądów okresowych (napraw bieżących) powinno obejmować: - przeglądy, regulacje i ocenę stanu technicznego zgodnie z DTR danego urządzenia, wymianę, olejów, filtrów, separatorów. Przeglądy i remonty przeprowadzane będą na podstawie odrębnych zleceń. Zabezpieczenie ruchu sprężarek w zakresie remontów obejmuje: - wymianę łożysk wału korbowego - wymianę panewek i sworzni korbowych - wymianę zaworów - wymianę uszczelnień pokryw zaworów - udrożnienie kanałów smarnych - wymiana filtrów powietrza - wymiana oleju wraz z filtrami W zakresie remontu sprężarki BOGE zakres obejmuje ponadto: - remont elementu sprężającego - wymiana kompletu łożysk - regulacja luzu osiowego wirników - wymiana uszczelki pomiędzy elementem sprężającym a pokrywą łożysk - wymiana uszczelnienia wału głównego - wymiana tulei pod uszczelniaczem wału głównego - wymiana pasów napędowych - wymiana kół pasowych - wymiana wkładu zaworu termostatycznego - wymiana reduktora przygotowania powietrza - wymiana presostatów - wymiana łożysk silnika - regeneracja zaworu zwrotnego i minimalnego ciśnienia - regeneracja zaworu odprężania - czyszczenie chłodnic Każdorazowe zlecenie wykonania remontu poprzedzone będzie przeprowadzonym przeglądem okresowym sprężarki. Ustalenie faktycznego zakresu rzeczowego remontu nastąpi po przeprowadzeniu demontażu i weryfikacji części urządzenia z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, w oparciu o istniejącą dokumentację techniczno - ruchową, dokumentację remontową oraz sporządzony kosztorys ofertowy na podstawie przedstawionych kalkulacji cenowych do remontu urządzeń oraz stawek roboczogodziny przedstawionych do przetargu. Do każdego urządzenia przekazanego Wykonawcy do remontu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - protokół potwierdzający odbiór urządzenia do remontu, - protokół rzeczowej kwalifikacji pod względem stanu technicznego poszczególnych elementów urządzeń, podpisany przez przedstawicieli obu stron, - formularz cenowy remontu wykonany na podstawie w/w protokołu rzeczowej kwalifikacji, uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego, zgodny z kosztorysem ofertowym do przetargu. Remont sprężarek winien odbywać się w warsztatach Wykonawcy Po wykonanym remoncie urządzenia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: - świadectwo jakości wystawione przez dział kontroli jakości Wykonawcy z wykonania naprawy z załączonymi atestami, badaniami i ewentualną dokumentacją remontową , - świadectwo gwarancyjne, - protokół odbioru technicznego, który po podpisaniu przez obie strony będzie podstawą do wystawienia faktury. Zabezpieczenie ruchu sprężarek w zakresie serwisu awaryjnego obejmować powinno serwis całodobowy w czasie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego. Rozliczenie usług serwisowych odbywać się będzie na podstawie stawek określonych w załączniku nr 6 (Formularz cenowy) oraz na podstawie przeprowadzonej weryfikacji urządzenia określającej zakres wykonania koniecznych prac w trybie awaryjnym oraz wykaz koniecznych części do wymiany..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.13.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprężarek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3700,00 zł ( słownie: trzy tysiące siedemset złotych.)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w ramach jednej umowy porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100.000,00 zł brutto.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 6 do druku OFERTA 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące udzielonej gwarancji zgodnie z opisem w pkt. III ppkt. 1 Załącznika nr 2 do SIWZ zawarte w druku Oferta stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.. 3. Kopia ważnego certyfikatu potwierdzającego zgodność systemu zarządzania jakością z wymaganiami ISO 9001, wystawiona przez jednostkę certyfikującą potwierdzona za zgodność z oryginałem zgodnie z opisem w pkt. III ppkt. 2 Załącznika nr 2 do SIWZ 4. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa wyrobów drewnianych, wyroby z drewna, drewno kopalniane" dla S. R. K. S.A. Oddział CZOK Część I: Dostawa wyrobów drewnianych sosnowych Część II: Dostawa wyrobów drewnianych dębowych
- Remont dachu budynku administracyjnego w Areszcie Śledczym w Bytomiu
- "Naprawa szkód wyrządzonych ruchem zakładu górniczego w nawierzchni ul. Modrzewiowej i ul. Głogowej w Radlinie - naprawa przez Przedsiębiorcę, dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWKCL
- Dozór i ochrona obiektu przy ul. Brzezińskiej 27 w Bytomiu
- Realizacja usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu.
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.