eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach Projektu pn. Gimnazjum szkoła szans, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-18

Białystok: Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach Projektu pn. Gimnazjum szkoła szans, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 189981 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego , ul. Świętojańska 24, 15-277 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7323700, faks 085 7323700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgwwp.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zgwwp.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach Projektu pn. Gimnazjum szkoła szans, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego w 5 gimnazjach położonych na terenie województwa podlaskiego, wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ, w ramach Projektu pn. Gimnazjum szkoła szans, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Dostawy fabrycznie nowych urządzeń, rok produkcji 2013, będą realizowane w następujący sposób: 1) Gimnazjum w Dubinach otrzymuje: tablicę interaktywną - 1 szt, programy edukacyjne do tablicy interaktywnej - 1 kpl., projektor - 1 szt, notebook - 1 szt, aparat fotograficzny - 2 szt, magnetofon - 3 szt., zestaw chat - 20 zest., kamerę ze statywem - 1 kpl., 2) Gimnazjum w Kuźnicy otrzymuje: tablicę interaktywną - 1 szt, programy edukacyjne do tablicy interaktywnej - 1 kpl., projektor - 1 szt, notebook - 1 szt, aparat fotograficzny - 2 szt, wizualizer - 1 szt, magnetofon - 3 szt., zestaw chat - 20 zest., kamerę ze statywem - 1 kpl., 3) Gimnazjum w Małym Płocku otrzymuje: tablicę interaktywną - 1 szt, programy edukacyjne do tablicy interaktywnej - 1 kpl., projektor - 1 szt, notebook - 1 szt, aparat fotograficzny - 1 szt, wizualizer - 1 szt, magnetofon - 3 szt., zestaw chat - 20 zest., telewizor - 1 szt., tablica suchościeralna - 4 szt.; 4) Gimnazjum w Nowych Piekutach otrzymuje: tablicę interaktywną - 1 szt, programy edukacyjne do tablicy interaktywnej - 1 kpl., projektor - 1 szt, notebook - 1 szt, aparat fotograficzny - 2 szt, wizualizer - 1 szt, magnetofon - 3 szt., zestaw chat - 20 zest., telewizor - 1 szt. 5) Gimnazjum w Puńsku otrzymuje: tablicę interaktywną - 1 szt, programy edukacyjne do tablicy interaktywnej - 1 kpl., projektor - 1 szt, notebook - 1 szt, aparat fotograficzny - 2 szt, wizualizer - 1 szt, magnetofon - 3 szt., zestaw chat - 20 zest., telewizor - 1 szt. 6) Biuro ZGWWP otrzymuje: kserokopiarkę wielofunkcyjną - 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wszędzie tam, gdzie w SIWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający powołuje się na normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt elektroniczny co najmniej na okres 24 miesięcy od dnia instalacji sprzętu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych co najmniej 3 dostaw sprzętu elektronicznego, o wartości co najmniej 90 000,00 PLN brutto każda dostawa, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach: 1) jeśli z powodu działania siły wyższej nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia, może on być przedłużony za zgodą Zamawiającego; 2) w przypadku zmiany umowy UDA-POKL.09.01.02-20-821/13-00 o dofinansowanie Projektu pn.: Gimnazjum szkoła szans a w szczególności zmiany harmonogramu rzeczowo- finansowego realizacji tego Projektu; 3) dopuszcza się zmiany określonych w umowie nazw i adresów, jeśli będą one wynikać ze zmian organizacyjnych w strukturze Wykonawcy lub Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgwwp.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Projektów Związku Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego, ul. Elektryczna 1, Białystok, III pietro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Związku Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego, ul. Świętojańska 24, 15-277 Białystok, I pietro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Osoba do kontaktu: Pani Izabela Kolada tel. 501 105 617; tel/fax 85 732 37 00; mail: biuro@zgwwp.org.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.