eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Wycinka oraz pielęgnacja drzew na terenie miasta i gminy Goleniów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-16

Goleniów: Wycinka oraz pielęgnacja drzew na terenie miasta i gminy Goleniów
Numer ogłoszenia: 18995 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goleniów , Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698200, faks 091 4698298.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka oraz pielęgnacja drzew na terenie miasta i gminy Goleniów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje:a) Wycinkę drzew W zakres wykonania usługi wchodzi:- ścięcie drzewa (dotyczy również wiatrołomów) z uwzględnieniem pracy podnośnika, - pocięcie drzewa na części dogodne do transportu (jednak nie dłuższe niż 2 m), - rozwiezienie pociętego drewna na odległość do 5 km na wskazane miejsce przez Zamawiającego, pozostałe gałęzie należy rozdrobnić rębakiem i wywieźć na składowisko odpadów (w przypadku prac wykonywanych w parku istnieje możliwość rozsypania zrębków na ściółce wokół drzew, jednak po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego), - w przypadku powstałego dołu po usuniętym drzewie należy go uzupełnić ziemią urodzajną, uprzątniecie terenu (pozamiatanie drogi, chodnika, wygrabienie)Zamawiający przewiduje konieczność wykonywania usuwania drzew:- średnica od 10 cm - 80 cm w ilości do 70 szt- średnica powyżej 80 cm w ilości do 30 szt Z uwagi na czynniki przyrodnicze ilość sztuk drzew niezbędnych do usunięcia może ulec zmianie. Za zmniejszenie ilości drzew dom usunięcia Wykonawca nie może mieć żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.b) Pielęgnację drzew i cięcia techniczne, w tym:1. cięcia sanitarne ( usuwanie pędów, gałęzi, konarów chorych, martwych lub złamanych2. cięcia formujące ( dotyczy głównie krzewów i młodych drzew)3. cięcia korygujące (niwelujące wady budowy korony, m in. poprawiające statykę drzewa, zapobiegające złamaniu)4. cięcia techniczne wzdłuż ciągów komunikacyjnych5. cięcia techniczne w energetyce i telekomunikacji6. cięcia techniczne w budownictwie 7. cięcia dla uzyskania form sztucznychUsługa pielęgnacji drzew obejmuje: - prace z wykonaniem cięć z użyciem lub bez podnośnika, - uprzątnięcie terenu (pozamiatanie chodnika, drogi , wygrabienie), - rozdrobnienie gałęzi rębakiem, - wywiezienie na składowisko odpadów lub ewentualnie rozsypanie na ściółce pod drzewem po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,- zasmarowanie ran po cięciach środkiem grzybobójczym.Zamawiający przewiduje konieczność wykonywania usługi przy pielęgnacji drzew do 400 sztuk.Z uwagi na czynniki przyrodnicze ilość sztuk drzew niezbędnych do usunięcia może ulec zmianie. Za zmniejszenie ilości drzew dom usunięcia Wykonawca nie może mieć żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.c) Frezowanie pniW zakres prac wchodzi: - frezowanie pnia do 10 cm poniżej gruntu, - w przypadku powstałego dołu po usuniętym drzewie należy go uzupełnić ziemią urodzajną, uprzątniecie terenu ( pozamiatanie drogi, chodnika, wygrabienie)Zamawiający przewiduje konieczność frezowania pni w ilości do 10 sztuk.Z uwagi na czynniki przyrodnicze ilość sztuk drzew niezbędnych do usunięcia może ulec zmianie. Za zmniejszenie ilości drzew dom usunięcia Wykonawca nie może mieć żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.d) Usuwanie karpUsługa ta obejmuje ręczne odkopanie karp pozostałych po usuniętych, wywróconych drzewach, podcięcie korzeni, wyjęcie karp, załadunek oraz wywóz na składowisko odpadów, uzupełnienie powstałych dołów ziemią urodzajną , wyrównanie rozplantowanie oraz uprzątnięcie terenu.Zamawiający przewiduje konieczność usuwania karp w ilości do 10 sztuk.Z uwagi na czynniki przyrodnicze ilość sztuk drzew niezbędnych do usunięcia może ulec zmianie. Za zmniejszenie ilości drzew dom usunięcia Wykonawca nie może mieć żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.e) Karczowanie samosiewówUsługa ta obejmuje: usuwanie wraz z systemami korzeniowymi młodych egzemplarzy drzew (tzw. samosiewów), których wiek nie przekracza pięciu lat, zebranie , załadunek oraz wywóz na składowisko odpadów, uprzątniecie terenu. Usługa ta będzie wykonywana na terenie lasów komunalnych. Zamawiający przewiduje konieczność karczowania samosiewów z terenów o powierzchni do 3 ha.2.Wykonawca otrzyma na początku każdego kwartału pisemne polecenie od przedstawiciela Zamawiającego z zakresu prac do wykonania. 3.W sytuacjach wyjątkowych Wykonawca winien niezwłocznie wykonać usługę. Przez sytuacje wyjątkowe rozumieć należy sytuację zagrożenia życia i mienia.4. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić dziennik prac z dokładnym wskazaniem daty, miejsca oraz rodzaju wykonywanych prac.5. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z przedmiotem zamówienia leży po stronie Wykonawcy.6. Wszystkie koszty związane z organizacją ruchu na czas robót jak i sama organizacja ruchu leżą po stronie Wykonawcy .7. Wykonawca kalkulując wynagrodzenie za realizacje usługi, musi wziąć pod uwagę wszystkie koszty powstałe przy wykonywaniu usługi w tym: materiały, sprzęt i pracę ludzi.8. Projekt oznakowania i zabezpieczenie robót po stronie Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) , a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, a więc:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.2. Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie pielęgnacji drzew o wartości minimum 10 000,00 złotych każda usługa.3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć:1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć:a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączaniem dokumentów potwierdzających, ze usługi zostały wykonane należycie. W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie pielęgnacji drzew o wartości minimum 10 000,00 złotych każda usługa oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w:1) w pkt. 1. ppkt. 1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1, zastępuje się je sądowym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 7.4.6. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania:a) oferta będzie zawierać informację wymienione w punkcie 1. dla każdego partnera konsorcjum,b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami,d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów,e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleniow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.