Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-30
Wrocław: WYKONANIE I AKTUALIZACJA OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI BEDACYCH W ZASOBIE OT BAMW WROCŁAW
Numer ogłoszenia: 189954 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu , ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3647374; 7661725 w. 224, faks 071 7661734.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I AKTUALIZACJA OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI BEDACYCH W ZASOBIE OT BAMW WROCŁAW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i jedna aktualizacja (w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie) operatów szacunkowych wymienionych niżej nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa - Agencji Mienia Wojskowego w celu ich zagospodarowania poprzez sprzedaż. Zadanie nr 1 1. Łambinowice; dz. 623, AM-6, Obr.Łambinowice, pow. 168,67ha, nieruchomość niezabudowana. W projekcie MPZP wyłożonym do publicznego wglądu w dniu 29.04.2010r. nieruchomość przeznaczona pod: usługi sportu i rekreacji, zabudowę usługową wraz z towarzyszącą zielenią parkową, wody powierzchniowe śródlądowe z dopuszczeniem zabudowy usługowej (hotele, sanatoria, SPA itp.), zabudowa produkcyjna, składy, magazyny. W skład nieruchomości wchodzą nst użytki: grunty orne, grunty zadrzewione i zakrzewione, łąki i pastwiska trwałe, lasy i grunty leśne, nieużytki. Cel wyceny - sprzedaż w drodze przetargu. Ilość operatów - 1 2. Łambinowice; dz. 620, AM-5, Obr.Łambinowice, pow. 77,93 ha. Nieruchomość zabudowana pozostałościami po budynkach gospodarczych oraz trzema schronami. W projekcie MPZP wyłożonym do publicznego wglądu w dniu 29.04.2010r. nieruchomość przeznaczona pod usługi sportu i rekreacji W skład nieruchomości wchodzą nst. użytki: grunty orne, grunty zadrzewione i zakrzewione, pastwiska trwałe, lasy i grunty leśne, nieużytki. Cel wyceny - sprzedaż w drodze przetargu. Ilość operatów -1 3. Łambinowice; dz. nr 619/1; 621; 618, AM-6, Obr.Łambinowice, pow. odpow. 215,99ha, 22,95 ha, 37,03 ha Razem: 275, 97 ha. Dz.619/1 - nieruchomość zabudowana pozostałościami po budynku. W projekcie MPZP wyłożonym do publicznego wglądu w dniu 29.04.2010r. przeznaczona pod zabudowę mieszkaniowa jednorodzinna, wody powierzchniowe śródlądowe z dopuszczeniem zabudowy usługowej (hotele, sanatoria, SPA itp.) wraz z zielenią parkowa, usługi sportu (stadnina koni, rowery, biegi narciarskie) i rekreacji z dopuszczeniem zabudowy usługowej. W skład nieruchomości wchodzą nst. użytki: grunty orne, grunty zadrzewione i zakrzewione, łąki i pastwiska trwałe. Dz.621 - nieruchomość niezabudowana, w projekcie MPZP wyłożonym do publicznego wglądu w dniu 29.04.2010r przeznaczona pod lasy i zadrzewienia. W skład nieruchomości wchodzą nst użytki: grunty zadrzewione i zakrzewione, pastwiska trwałe, lasy i grunty leśne. Dz.618 - - nieruchomość niezabudowana, w projekcie MPZP wyłożonym do publicznego wglądu w dniu 29.04.2010 r. przeznaczona pod lasy i zadrzewienia W skład nieruchomości wchodzą nst użytki: grunty orne, grunty zadrzewione i zakrzewione, pastwiska trwałe, lasy i grunty leśne. Cel wyceny - sprzedaż w drodze przetargu. Ilość operatów - 1 RAZEM OPERATÓW W ZADANIU NR 1 - 3 (trzy) Zadanie nr 2 1. Jelenia Góra, ul. Elewów 2,4,6,10,12 , Dz. nr 1/10, 1/44, 1/48, 1/50,1/52,1/40 AM-3, obręb 28NE , pow. odpow. 0,2111 ha, 2,1714 ha, 0,0694 ha, 0,0737 ha, 0,0763 ha, 0,0415 ha, łącznie: 2,6434 ha Nieruchomość położona na terenie byłego kompleksu koszarowego przy ul. Podchorążych. Nieruchomość zabudowana: a) Budynek magazynowo-garażowy (działka nr 1/48) - powierzchnia użytkowa: 200,00 m2, kubatura: 1179,00 m3,. b) Magazyn (działka nr 1/50) - powierzchnia użytkowa: 223,00 m2, kubatura: 1179,00 m3, c) Garaż (działka nr 1/10) - powierzchnia użytkowa: 760 m2, kubatura: 4315 m3, d) Budynek szkoleniowy-warsztat (działka nr 1/52) - powierzchnia użytkowa: 452,00 m2, kubatura: 2425,00 m3,. e) Budynek zespołu magazynów (działka nr 1/44)- łączna powierzchnia użytkowa: 4500,00 m2, kubatura: 21315 m3. f) Budynek magazynowy (działka nr 1/44) - powierzchnia użytkowa: 2103,00 m2, kubatura: 15460,00 m3. g) Droga (działka nr 1/40) - nieruchomość gruntowa zabudowana nawierzchnią utwardzoną, przeznaczona pod drogę wewnętrzną. Na terenie działki nr 1/44, AM-3, usytuowane są również: - cztery półsilosy betonowe - wiata o konstrukcji stalowej Nieruchomość wyposażona w instalacje infrastruktury technicznej wodno-kanalizacyjną, elektryczną, odgromową. Dostęp do drogi publicznej - ulicy Podchorążych - poprzez ul. Elewów Księga wieczysta nr JG1J/00011173/1 Teren nieruchomości w mpzp przeznaczony jest pod tereny zabudowy mieszkaniowej jedno - i wielorodzinnej i/lub zabudowy usługowej. Ilość operatów 1 RAZEM OPERATÓW W ZADANIU 2: 1 (jeden) Zadanie nr 3 1 Wrocław, dz. nr 10, AM-25, obręb 38 Muchobór Wielki, dz. nr 2, AM-19, obręb 38 Muchobór Wielki, dz.nr 1, AM-18, obręb 38 Muchobór Wielki, dz. nr 8, AM-17, obręb 38 Muchobór Wielki,dz. nr 1, AM-16, obręb 38 Muchobór Wielki, pow. 0,4997 ha 0,3854 ha, 0,4474 ha, 0,3901 ha, 0,6657 ha. Nieruchomość jest zabudowana nieużywaną wojskową bocznicą kolejową o długości torów 1 814,80 m b. biegnącą od stacji Wrocław -Zachodni do ul. Granicznej. RAZEM OPERATÓW W ZADANIU 3: 1 (jeden).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- ewentualna wycena dodatkowych składników, której nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia - 20% wartości zam. podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.32.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca posiada uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego - OT BAMW we Wrocławiu ul. Zwycięska 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Zwycięska 14, 53-033 WROCŁAW.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH W ŁAMBINOWICACH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE 3 OPERATÓW SZACUNKOWYCH I ICH EWENTUALNA AKTUALIZACJA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.32.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONANIE OPERATU SZACUNKOWEGO NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W JELENIEJ GÓRZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE I AKTUALIZACJA JEDNEGO OPERATU SZACUNKOWEGO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.32.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYKONANIE OPERATU SZACUNKOWEGO NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ WE WROCŁAWIU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE I AKTUALIZACJA JEDNEGO OPERATU SZACUNKOWEGO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.32.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.