eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYKONANIE I AKTUALIZACJA OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI BEDACYCH W ZASOBIE OT BAMW WROCŁAW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-30

Wrocław: WYKONANIE I AKTUALIZACJA OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI BEDACYCH W ZASOBIE OT BAMW WROCŁAW
Numer ogłoszenia: 189954 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu , ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3647374; 7661725 w. 224, faks 071 7661734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I AKTUALIZACJA OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI BEDACYCH W ZASOBIE OT BAMW WROCŁAW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i jedna aktualizacja (w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie) operatów szacunkowych wymienionych niżej nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa - Agencji Mienia Wojskowego w celu ich zagospodarowania poprzez sprzedaż. Zadanie nr 1 1. Łambinowice; dz. 623, AM-6, Obr.Łambinowice, pow. 168,67ha, nieruchomość niezabudowana. W projekcie MPZP wyłożonym do publicznego wglądu w dniu 29.04.2010r. nieruchomość przeznaczona pod: usługi sportu i rekreacji, zabudowę usługową wraz z towarzyszącą zielenią parkową, wody powierzchniowe śródlądowe z dopuszczeniem zabudowy usługowej (hotele, sanatoria, SPA itp.), zabudowa produkcyjna, składy, magazyny. W skład nieruchomości wchodzą nst użytki: grunty orne, grunty zadrzewione i zakrzewione, łąki i pastwiska trwałe, lasy i grunty leśne, nieużytki. Cel wyceny - sprzedaż w drodze przetargu. Ilość operatów - 1 2. Łambinowice; dz. 620, AM-5, Obr.Łambinowice, pow. 77,93 ha. Nieruchomość zabudowana pozostałościami po budynkach gospodarczych oraz trzema schronami. W projekcie MPZP wyłożonym do publicznego wglądu w dniu 29.04.2010r. nieruchomość przeznaczona pod usługi sportu i rekreacji W skład nieruchomości wchodzą nst. użytki: grunty orne, grunty zadrzewione i zakrzewione, pastwiska trwałe, lasy i grunty leśne, nieużytki. Cel wyceny - sprzedaż w drodze przetargu. Ilość operatów -1 3. Łambinowice; dz. nr 619/1; 621; 618, AM-6, Obr.Łambinowice, pow. odpow. 215,99ha, 22,95 ha, 37,03 ha Razem: 275, 97 ha. Dz.619/1 - nieruchomość zabudowana pozostałościami po budynku. W projekcie MPZP wyłożonym do publicznego wglądu w dniu 29.04.2010r. przeznaczona pod zabudowę mieszkaniowa jednorodzinna, wody powierzchniowe śródlądowe z dopuszczeniem zabudowy usługowej (hotele, sanatoria, SPA itp.) wraz z zielenią parkowa, usługi sportu (stadnina koni, rowery, biegi narciarskie) i rekreacji z dopuszczeniem zabudowy usługowej. W skład nieruchomości wchodzą nst. użytki: grunty orne, grunty zadrzewione i zakrzewione, łąki i pastwiska trwałe. Dz.621 - nieruchomość niezabudowana, w projekcie MPZP wyłożonym do publicznego wglądu w dniu 29.04.2010r przeznaczona pod lasy i zadrzewienia. W skład nieruchomości wchodzą nst użytki: grunty zadrzewione i zakrzewione, pastwiska trwałe, lasy i grunty leśne. Dz.618 - - nieruchomość niezabudowana, w projekcie MPZP wyłożonym do publicznego wglądu w dniu 29.04.2010 r. przeznaczona pod lasy i zadrzewienia W skład nieruchomości wchodzą nst użytki: grunty orne, grunty zadrzewione i zakrzewione, pastwiska trwałe, lasy i grunty leśne. Cel wyceny - sprzedaż w drodze przetargu. Ilość operatów - 1 RAZEM OPERATÓW W ZADANIU NR 1 - 3 (trzy) Zadanie nr 2 1. Jelenia Góra, ul. Elewów 2,4,6,10,12 , Dz. nr 1/10, 1/44, 1/48, 1/50,1/52,1/40 AM-3, obręb 28NE , pow. odpow. 0,2111 ha, 2,1714 ha, 0,0694 ha, 0,0737 ha, 0,0763 ha, 0,0415 ha, łącznie: 2,6434 ha Nieruchomość położona na terenie byłego kompleksu koszarowego przy ul. Podchorążych. Nieruchomość zabudowana: a) Budynek magazynowo-garażowy (działka nr 1/48) - powierzchnia użytkowa: 200,00 m2, kubatura: 1179,00 m3,. b) Magazyn (działka nr 1/50) - powierzchnia użytkowa: 223,00 m2, kubatura: 1179,00 m3, c) Garaż (działka nr 1/10) - powierzchnia użytkowa: 760 m2, kubatura: 4315 m3, d) Budynek szkoleniowy-warsztat (działka nr 1/52) - powierzchnia użytkowa: 452,00 m2, kubatura: 2425,00 m3,. e) Budynek zespołu magazynów (działka nr 1/44)- łączna powierzchnia użytkowa: 4500,00 m2, kubatura: 21315 m3. f) Budynek magazynowy (działka nr 1/44) - powierzchnia użytkowa: 2103,00 m2, kubatura: 15460,00 m3. g) Droga (działka nr 1/40) - nieruchomość gruntowa zabudowana nawierzchnią utwardzoną, przeznaczona pod drogę wewnętrzną. Na terenie działki nr 1/44, AM-3, usytuowane są również: - cztery półsilosy betonowe - wiata o konstrukcji stalowej Nieruchomość wyposażona w instalacje infrastruktury technicznej wodno-kanalizacyjną, elektryczną, odgromową. Dostęp do drogi publicznej - ulicy Podchorążych - poprzez ul. Elewów Księga wieczysta nr JG1J/00011173/1 Teren nieruchomości w mpzp przeznaczony jest pod tereny zabudowy mieszkaniowej jedno - i wielorodzinnej i/lub zabudowy usługowej. Ilość operatów 1 RAZEM OPERATÓW W ZADANIU 2: 1 (jeden) Zadanie nr 3 1 Wrocław, dz. nr 10, AM-25, obręb 38 Muchobór Wielki, dz. nr 2, AM-19, obręb 38 Muchobór Wielki, dz.nr 1, AM-18, obręb 38 Muchobór Wielki, dz. nr 8, AM-17, obręb 38 Muchobór Wielki,dz. nr 1, AM-16, obręb 38 Muchobór Wielki, pow. 0,4997 ha 0,3854 ha, 0,4474 ha, 0,3901 ha, 0,6657 ha. Nieruchomość jest zabudowana nieużywaną wojskową bocznicą kolejową o długości torów 1 814,80 m b. biegnącą od stacji Wrocław -Zachodni do ul. Granicznej. RAZEM OPERATÓW W ZADANIU 3: 1 (jeden).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • ewentualna wycena dodatkowych składników, której nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia - 20% wartości zam. podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.32.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca posiada uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego - OT BAMW we Wrocławiu ul. Zwycięska 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Zwycięska 14, 53-033 WROCŁAW.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH W ŁAMBINOWICACH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE 3 OPERATÓW SZACUNKOWYCH I ICH EWENTUALNA AKTUALIZACJA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONANIE OPERATU SZACUNKOWEGO NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W JELENIEJ GÓRZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE I AKTUALIZACJA JEDNEGO OPERATU SZACUNKOWEGO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYKONANIE OPERATU SZACUNKOWEGO NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ WE WROCŁAWIU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE I AKTUALIZACJA JEDNEGO OPERATU SZACUNKOWEGO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.