eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › Sukcesywne dostawy leków oraz materiałów opatrunkowych na potrzeby Apteki Zakładu Karnego w Barczewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-15

Barczewo: Sukcesywne dostawy leków oraz materiałów opatrunkowych na potrzeby Apteki Zakładu Karnego w Barczewie
Numer ogłoszenia: 189920 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Barczewie , ul. Klasztorna 7, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 514-84-41 w. 226, faks 89 532-87-01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny w Barczewie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy leków oraz materiałów opatrunkowych na potrzeby Apteki Zakładu Karnego w Barczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków oraz materiałów opatrunkowych spełniających wymagania ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz 271 z późn. zm.), na potrzeby Apteki Zakładu Karnego w Barczewie. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2.część I - leki (CPV- 33600000- 6) część II - materiały opatrunkowe (CPV- 33141000-0) 3. Przedmiot zamówienia: 1. w części I musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej tj. zawarty w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 2. musi posiadać min. 12-sto miesięczny okres ważności, licząc od daty dostawy. Za zgodą Zamawiającego dostarczone produkty mogą posiadać datę ważności krótszą niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tzn. wykonawca może, z warunkiem gwarancji tego samego składu chemicznego, właściwości oraz tej samej postaci i dawki, oferować równoważny pod względem chemicznym produkt leczniczy, o innej nazwie handlowej i wielkości opakowania, niż podana w formularzu cenowym, zachowując całkowitą wymaganą ilość jednostkowych pozycji (tabletek, ampułek itp.). 5. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie posiadał zamawianego asortymentu określonego w umowie, zobowiązany jest do dostarczenia odpowiedniego zamiennika spełniającego wymagane parametry w cenie zamawianego leku. 6. Dostawy realizowane będą transportem dostawcy, w godzinach pracy Apteki Zakładu Karnego w Barczewie, zgodnie z wymaganiami określonymi przez producenta produktu oraz Dobrą Praktyką Dystrybucyjną opisaną w § 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2002 r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej - Dz. U. Nr 144 poz. 1216. O ilości partii dostawy, zamawiający zawiadomi wykonawcę pisemnie, telefonicznie bądź faksem: 1) w części I na 20 godzin przed terminem dostawy, 2) w części II na 7 dni przed terminem dostawy, 7. Wykonawca części I zobowiązany jest do niezwłocznej 4 godzinnej realizacji dostaw interwencyjnych (cito), o ile zaistnieje taka potrzeba. W przypadku, gdy Wykonawca i Zamawiający w trakcie składania zamówienia ustalą krótszy termin dostawy, termin ten jest wiążący dla stron. 8. Podane ilości należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania umowy, służące określeniu górnej granicy wielkości zamówienia, które nie stanowią zobowiązania zamawiającego do pełnej jego realizacji. 9. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT za każdą dostawę. 10. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zaliczek. Rozliczenie nastąpi za faktycznie wykonane dostawy na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie. Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, za wyjątkiem: - zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, w zakresie obejmującym zmianę od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. Umowa ulegnie zmianie w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku VAT przy zachowaniu niezmiennych cen jednostkowych netto przedmiotu zamówienia oraz wartości netto umowy. - zmiany cen urzędowych leków, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów, - zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów, - w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta leku, z zachowaniem ceny jednostkowej wynikającej ze złożonej oferty, 11. Koszt transportu powinien być wliczony w cenę towaru. 12. Wykonawca może w trakcie obowiązywania umowy, proponować przedmiot zamówienia w cenie jednostkowej niższej, niż wynika to ze złożonej oferty. 13. W razie wykrycia lub ujawnienia się wad w dostarczanych produktach, wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad, w terminie do 3 dni od daty złożenia reklamacji. 14. Jakość przedmiotu zamówienia będzie zgodna z wymaganiami obowiązujących norm oraz wszelkimi przepisami prawa w tym zakresie. 15. Wykonawca zobowiązany jest na każde wezwanie zamawiającego, przedstawić dokumenty potwierdzające spełnianie powyższych wymogów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W części I aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub Koncesję Ministerstwa Zdrowia I Opieki Społecznej lub inny dokument dopuszczający do obrotu przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na obrót hurtowy substancjami psychotropowymi grupy IV - P

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w złożonej ofercie zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zwiększeniu za wyjątkiem: 1) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, w zakresie obejmującym zmianę od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów Umowa ulegnie zmianie w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku VAT przy zachowaniu niezmiennych cen jednostkowych netto przedmiotu zamówienia oraz wartości netto umowy. 2) zmiany cen urzędowych leków, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów, 3) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów, 4) w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta leku, z zachowaniem ceny jednostkowej wynikającej ze złożonej oferty

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Barczewie, ul. Klasztorna 7, 11 - 010 Barczewo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Barczewie, ul. Klasztorna 7, 11 - 010 Barczewo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.