Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-10
Olecko: Przebudowa drogi gminnej Gąski-Świdry w km 1+775 do km 1+807 oraz w km 1+923 do km 2+024 w ramach zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa drogi gminnej Gąski-Świdry-Dzięgiele
Numer ogłoszenia: 189906 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 520 21 68, fax 087 520 25 58.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.olecko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Gąski-Świdry w km 1+775 do km 1+807 oraz w km 1+923 do km 2+024 w ramach zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa drogi gminnej Gąski-Świdry-Dzięgiele.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót okreslony został przedmiarem robót dołączonym do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2000PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uczestnictwa - o zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1. Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i obsadzenia niżej podanych stanowisk: Kierownik robót drogowych - uprawnienia budowlane w zakresie dróg 3. Dysponuje potencjałem technicznym i posiada lub ma zapewniony dostęp przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób sprawnych jednostek wyposażenia technicznego: Jednostki transportu /samochody ciężarowe 5 - 10 t/ - 2szt; Koparka - 2szt; Spycharka - 1szt; Zagęszczarka spalinowa - 2szt; Walec statyczny samojezdny -1szt 3. Posiada doświadczenie zawodowe przy realizacji minimum 2 zamówień w podobnym zakresie i wartości nie mniejszej niż 100 000 zł na jednym obiekcie w ostatnich pięciu latach tj. 2002, 2003, 2004, 2005, 2006. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie - poświadczenia może dokonać sam Wykonawca w myśl § 4 ust. 1 Rozporządzenia PRM z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605); 1. formularz ofertowy; 2. wypełniony kosztorys ofertowy wg wzoru dołączonego do SIWZ. 3. koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 4. aktualny odpis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 5. potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - w razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoznacznego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1.; 11. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie objętym zamówieniem z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 12. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu , jakimi dysponuje wykonawca ; 13. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, wraz z zaświadczeniem o członkostwie we właściwej izbie inżynierów budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej /Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zmianami/, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień; 14. wypełniony i podpisany projekt umowy 15. dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (należy dołączyć dokumenty: oświadczenie podwykonawcy z art. 22 ust. 1 oraz projekt umowy pomiędzy generalnym wykonawcą i podwykonawcą, na realizację zakresu przewidzianego do wykonania przez podwykonawcę);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olecko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Olecku, 19-400 Olecko, Pl. Wolności 3, pok. nr 5 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Olecku, 19-400 Olecko, Pl.Wolności 3, pok. nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Budowa Centrum Sportowego w Gminie Olecko
- Dostawa płynów infuzyjnych i produktów do żywienia dzieci dla szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Przebudowa mostu w zakresie wymiany nawierzchni z drewnianej na kompozytową na drodze Nr 1877N w m. Zamoście
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi pożarowej (dojazdu pożarowego) nr 14 w leśnictwie Sianów
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Danków Mały, Kurzelów i Konieczno oraz uzbrojenie studni SW III we Włoszczowie"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na dawnym obszarze PPGR na terenie Gminy Kołczygłowy
- "Budowa i remont dróg gminnych w Terespolu"
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2611D Gniewomirowice - Goślinów
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez Al. Grunwaldzką w rejonie skrzyżowania z ul. Antoniego Lendziona w Gdańsku".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.