eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piechowice › Remont murów oporowych na potoku Mała Kamienna przy ulicy Górnej w Piechowicach CPV 45240000-1 roboty obiektów inżynierii wodnej CPV 45.246000-3 roboty w zakresie budowy rzek i kontroli przeciwpowodziowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Piechowice: Remont murów oporowych na potoku Mała Kamienna przy ulicy Górnej w Piechowicach CPV 45240000-1 roboty obiektów inżynierii wodnej CPV 45.246000-3 roboty w zakresie budowy rzek i kontroli przeciwpowodziowej.
Numer ogłoszenia: 189899 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piechowice, ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7548900, fax 075 7612274.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont murów oporowych na potoku Mała Kamienna przy ulicy Górnej w Piechowicach CPV 45240000-1 roboty obiektów inżynierii wodnej CPV 45.246000-3 roboty w zakresie budowy rzek i kontroli przeciwpowodziowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont murów oporowych na potoku Mała Kamienna przy ulicy Górnej w Piechowicach. CPV 45240000-1 roboty obiektów inżynierii wodnej CPV 45.246000-3 roboty w zakresie budowy rzek i kontroli przeciwpowodziowej. Zakres obejmuje wykonanie: a) muru oporowego żelbetowego z okładziną kamienną z kamienia łupanego gr. 25 cm. Długość odbudowywanych odcinków 25 mb i 35 mb o wysokości 2,5 m do 3,50 m b) na odcinku 45 mb należy wykonać wzmocnienie podmytych fundamentów i murów - podbicie betonem B20, W8, F150 z wykonaniem opaski betonowej oraz narzutu kamiennego, c) na odcinku o długości 45mb należy wykonać spoinowanie istniejącego muru kamiennego zaprawą cementową z miejscowym uzupełnieniem brakujących kamieni, a w szczególności: - roboty rozbiórkowe murów kamiennych - 15,00 m3 - wycinka drzew z karczowaniem pni - 82 szt. - wykonanie betonu wyrównawczego pod mury oporowe - 7,20 m3 - wykonanie części żelbetowej kamienno-żelbetowych murów oporowych - 145,58 m3 - wykonanie części kamiennej zespolonego muru oporowego kamienno-żelbetowego - 38,70 m3 - spoinowanie okładziny kamiennej - 336,00 m2 - izolacje przeciwwilgociowe (w-wa gruntująca i dwie w-wy nawierzchniowe) - 181,50 m2 - wyloty drenażu z rur PE o śr. zew. 100mm - 20,00 szt. - warstwa filtracyjna z tłucznia 0/63 zabezpieczona geowłókniną drenażową - 2,50 m3 - podbicie betonem podmytych fundamentów murów oporowych - 13,50 m3 - narzut w dnie przy opasce z kamienia miejscowego i rozbiórki murów - 11,25 m3 - poręcze stalowe z rur - 60,0 mb - naprawa nawierzchni asfaltowej - 25,0 m2 - zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych (dokumentacja powykonawcza w 3 egz.) - wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót. SZCZEGÓŁOWE ROZWIĄZANIA TECHNICZNE PRZEDSTAWIONE ZOSTAŁY W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ W SPECYFIKACJI WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH. Wymagany minimalny okres gwarancji - 36 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Oryginalny kod CPV: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie budowy rzek i kontroli przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8000.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, e) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie min. 2 zadania o wartości min. 300 000,00 zł brutto każde zadanie - w zakresie budowy, przebudowy, odbudowy lub remontu murów oporowych, umocnień brzegowych rzek i potoków odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. f) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń albo w zakresie uprawniającym do kierowania robotami hydrotechnicznymi będącymi przedmiotem zamówienia i mogącym wykazać się decyzją o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, g) złożą dokumenty zgodne z art. 26 ust. 1 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 1,5,6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie załączonych dokumentów do wniosku na zasadzie spełnia / nie spełnia. 2.1. Dodatkowo punktowo oceniane będzie doświadczenie zawodowe. Doświadczenie zawodowe Zamawiający oceniać będzie punktowo na podstawie załączonego, przez Wykonawcę, do wniosku wykazu wykonanych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie. Znaczenie kryterium DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - 100 %. Ocenie poddane będą wyłącznie zadania spełniające wymogi postawione przez Zamawiającego w punkcie 1e) ogłoszenia tj. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie min. 2 zadania o wartości min. 300 000,00 zł brutto każde zadanie- w zakresie budowy, przebudowy, odbudowy lub remontu murów oporowych, umocnień brzegowych rzek i potoków odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za wymagane 2 zadania - o wartości min. 300 000,00 zł brutto każde zadanie, których należyte wykonanie zostało potwierdzone stosownym dokumentem Wykonawca otrzyma 0 pkt. Za każde kolejne wykazane 1 zadanie o wartości min. 300 000,00 zł brutto, którego należyte wykonanie zostało potwierdzone stosownym dokumentem Wykonawca otrzyma 1 pkt. Przy czym jeżeli Wykonawca wykaże zadania o wartości wyższej niż 300 000,00 zł to Zamawiający zsumuje wartość robót ponad 300 000,00 zł wykazanych przez Wykonawcę i uwzględni w punktacji. 2.2. Do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy w liczbie: 5 którzy otrzymali najwyższą ilość punktów, przy czym jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 to Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć w formie pisemnej: 1. wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Upoważnienie do podpisania wniosku winno być załączone do wniosku, o ile nie wynika z innych załączonych przez wykonawcę dokumentów. 2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 1,5,6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605), tj: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b) wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi że prace zostały wykonane należycie, c) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 3 podpunkt a winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 4. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piechowice, ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, nr tel.: 075 75 48 900, nr faksu: 76 12 274.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Piechowice, ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, nr tel.: 075 75 48 900, nr faksu: 76 12 274.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Sposób przygotowania wniosku : a) wniosek winien być napisany w języku polskim, nieścieralnym atramentem, na maszynie lub komputerze. b) wszystkie załączniki do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, stanowiące oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania wniosku winno być dołączone do wniosku, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. c) zaleca się, aby wszystkie kartki wniosku były ponumerowane kolejnymi numerami oraz spięte. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą wniosek. d) Wykonawca winien złożyć wniosek w kopercie - opakowaniu. Kopertę - opakowanie należy zaadresować na Zamawiającego z zaznaczeniem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na: Remont murów oporowych na potoku Mała Kamienna przy ulicy Górnej w Piechowicach. Nie otwierać przed dniem 18/10/2007 godz. 10:30. - nazwy i adresu Wykonawcy. 2. Sposób porozumiewania się. a) forma pisemna - Zamawiający dopuszcza przekazanie informacji za pomocą faksu, potwierdzonego niezwłocznie pisemnie. b) przekazując informację o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu telefonicznie (art. 27 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych), Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie potwierdzić faksem fakt wysłania wniosku wraz z potwierdzeniem wysłania przedmiotowego wniosku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.