eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Konserwacja klimatyzatorów i urządzeń wentylacyjnych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu i w podległych jednostkach organizacyjnych w 2014 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-05

Opole: Konserwacja klimatyzatorów i urządzeń wentylacyjnych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu i w podległych jednostkach organizacyjnych w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 189884 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu , ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, woj. opolskie, tel. 77 451 16 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja klimatyzatorów i urządzeń wentylacyjnych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu i w podległych jednostkach organizacyjnych w 2014 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2014 roku dwóch konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu i w podległych jednostkach organizacyjnych na terenie województwa opolskiego w pomieszczeniach i miejscach ujętych w Zadaniu 1, Zadaniu 2 i Zadaniu 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na: Zadanie 1 Wykonanie w 2014 roku dwóch konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu i w podległych jednostkach organizacyjnych na terenie województwa opolskiego w budynkach Zamawiającego. Zadanie 2 Wykonanie w 2014 roku dwóch konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych (H-HERMES i G-GOLEM) zainstalowanych w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Opolu przy ul. Obrońców Stalingradu 66. Zadanie 3 Wykonanie w 2014 roku dwóch konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych (FUJITSU) zainstalowanych w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu przy ul. Obrońców Stalingradu 66. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań stanowią Załączniki nr 1, 2 i 3 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1).Wypełniony i podpisany Formularz OFERTA (oryginał). Wzór formularza stanowi CZĘŚĆ III SIWZ (Załącznik nr 2 do umowy). 2).Wypełniony i podpisany Formularz cenowy. Wzór formularza, odpowiednio dla Zadania 1, lub/i Zadania 2 lub/i Zadania 3 stanowi CZĘŚĆ IV SIWZ (Załącznik nr 3 do umowy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany do umowy: 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, a które wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych w niniejszym rozdziale w pkt 3, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ oraz strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym rozdziale nie stanowi zobowiązania stron do wprowadzenia zmiany. 3. Niezależnie od treści innych zapisów umowy, zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy jest możliwa w następujących przypadkach: 1). zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających wpływ na przesunięcie terminu zakończenia wykonania umowy, a wykonawca niezwłocznie po ich stwierdzeniu przedstawi zamawiającemu pisemny wniosek o przesunięcie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy wraz ze szczegółowym uzasadnieniem, 2). zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie realizacji umowy przez zamawiającego, - w przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia (wentylator lub klimatyzator) uniemożliwiającego wykonanie konserwacji, wykonawca nie wykona konserwacji tego urządzenia i nie obciąży zamawiającego kosztami. W takim przypadku zamawiający przed przystąpieniem do konserwacji zawiadomi o tym fakcie wykonawcę a wynagrodzenie za wykonane usługi będzie pomniejszone o wartość nie wykonanej usługi zgodnie z wartością brutto podaną w Formularzu cenowym dla danego urządzenia. 3). rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Rezygnacja zamawiającego nastąpi w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia woli zamawiającego o odstąpieniu od części umowy, 4). kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty lub na zlecenie zamawiającego przez innych wykonawców robotami, usługami lub dostawami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, 5). zmiana godzin oraz dni, w których wykonawca może wykonywać przedmiot zamówienia, jeśli nie spowoduje to zwiększenia kosztów, które obciążałyby zamawiającego, 6). siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 4. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 5. Z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno wykonawca, jak i zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ul. Wrocławska 24 45-701 Opole pok. 320 od godziny 8:00 do 14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 11:30, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ul. Wrocławska 24 45-701 Opole pok. 320.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie w 2014 roku dwóch konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu i w podległych jednostkach organizacyjnych na terenie województwa opolskiego w budynkach Zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w 2014 roku dwóch konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu i w podległych jednostkach organizacyjnych na terenie województwa opolskiego w budynkach Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1 stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie w 2014 roku dwóch konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych (H-HERMES i G-GOLEM) zainstalowanych w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Opolu przy ul. Obrońców Stalingradu 66..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w 2014 roku dwóch konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych (H-HERMES i G-GOLEM) zainstalowanych w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Opolu przy ul. Obrońców Stalingradu 66. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2 stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie w 2014 roku dwóch konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych (FUJITSU) zainstalowanych w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu przy ul. Obrońców Stalingradu 66..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w 2014 roku dwóch konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych (FUJITSU) zainstalowanych w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu przy ul. Obrońców Stalingradu 66. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania 3 stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.