eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Wdrożenie systemu informatycznego ( oprogramowanie MiniInfoMedica do rozliczeń z NFZ) w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Zawiercie: Wdrożenie systemu informatycznego ( oprogramowanie MiniInfoMedica do rozliczeń z NFZ) w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 189873 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, fax 032 6721532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie systemu informatycznego ( oprogramowanie MiniInfoMedica do rozliczeń z NFZ) w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu informatycznego ( oprogramowania MiniInfoMedica do rozliczeń z NFZ ) : Zamówienie obejmuje w szczególności : Licencje MinInfoMedica - 15 sztuk. Komputer typu serwer - 1 szt. Komputer typu stacja robocza - 13 szt. Światłowód ( położenie światłowodu - ok. 300 m, spawy, pigtaile, konwertery, test i certyfikacja). Instalacja oprogramowania bazodanowego i systemowego na serwerze i stacjach roboczych. Instalacja i konfiguracja oprogramowania miniInfoMedica. Przeprowadzenie procedury przejścia z Pakietu Świadczeniodawcy do miniInfoMedica.Wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego miniInfoMedica. Opieka serwisowa w zakresie oprogramowania przez okres od 1.01.2008 do 6.08.2008. Wszystkie oferowane urządzenia mają posiadać wymagane prawem certyfikaty i atesty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.24.30.00 - Oprogramowanie medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 48.18.00.00 - Pakiety oprogramowania medycznego Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 31.35.20.00 - Kable światłowodowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.56.20.00 - Kable światłowodowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności: Do potwierdzenia: aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dla każdego partnera ), 2.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia: Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Do potwierdzenia: - wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej dwie tego typu dostawy o wartości minimum 100% ceny ofertowej netto i zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. - wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Spełnieniem warunku będzie dysponowanie trzema osobami z wyższym wykształceniem technicznym i 5 letnim stażem w dziedzinie wdrożeń Systemów Informatycznych, w tym; dysponowanie dwoma osobami posiadającymi certyfikaty w zakresie zarządzania bazą danych Oracle ; dysponowanie jedną osobą posiadającą certyfikat w zakresie administrowaniem systemem MS Windows 2003 Serwer; 4. Oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Do potwierdzenia: - aktualne zaświadczenie producenta oprogramowania InfoMedica firmy Sygnity S.A. potwierdzające uprawnienia w zakresie instalacji, konfiguracji, obsługi i serwisowania oprogramowania będącego przedmiotem postępowania. - posiadanie zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia: np.: certyfikat ISO 9001 lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. 5.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie wymienione w pkt. 4 musi być złożone przez każdego wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 4, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/uwierzytelnianie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 6. Wypełnione zestawienie parametrów i warunków wymaganych, obejmujące elementy zamówienia, przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym zał.nr 3. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające posiadane uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m. in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych przez wykonawcę, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających rodzajem i wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 9.Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie (opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru końcowego). 10.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, wykształcenia, stażu pracy, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg Zał. Nr 6). Podane informacje należy poprzeć odpowiednią dokumentacją (wykaz wraz z kserokopiami dokumentów poświadczających wymagane kwalifikacje i/lub uprawnienia). 11.Kserokopia aktualnego zaświadczenia producenta oprogramowania InfoMedica firmy Sygnity S.A. potwierdzające uprawnienia w zakresie instalacji, konfiguracji, obsługi i serwisowania oprogramowania będącego przedmiotem postępowania. 12.Kserokopia zaświadczenia wystawionego przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia (np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego : 42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 14 Sekcja Inwestycji i Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego : 42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 14 Sekcja Inwestycji i Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.