Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-29
Łódź: Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej dla strażaków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 18985 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi , ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6163000, 6163019, faks 42 6163063.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsplodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej dla strażaków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej dla strażaków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi. Część 1 - ubrania specjalne (kurtka, spodnie) - 80 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.1. do SIWZ. Część 2 - ubrania koszarowe 4 częściowe (bluza, spodnie, kamizelka ocieplana z dopinanymi rękawami, czapka) - 40 kpl, ubranie koszarowe 3 częściowe (bluza, spodnie, czapka) - 150 kpl, ubranie dla kadry dowódczo-sztabowej (kurtka, kurtka ocieplana, spodnie) - 7 kpl, ubranie dla kadry dowódczo-sztabowej (kurtka, spodnie) - 2 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.2. do SIWZ. Część 3 - rękawice specjalne - 200 par, kominiarki niepalne - 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.3. do SIWZ. Część 4 - hełm strażacki - 65 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.4. do SIWZ. Część 5 - buty specjalne skórzane - 120 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.5. do SIWZ. Część 6 - buty specjalne gumowe - 40 par, wkładki do butów specjalnych gumowych - 150 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.6. do SIWZ. Część 7 - buty koszarowe - 40 par, buty dla kadry dowódczo-sztabowej - 7 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.7. do SIWZ. Część 8 - dystynkcje na ubrania specjalne, koszarowe i KDS - 370 szt. dystynkcje na pochewkach - 90 kpl. identyfikator imienny do ubrania dla KDS - 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.8. do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3, 35.81.11.00-3, 35.81.00.00-5, 18.44.41.10-7, 18.83.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium w związku ze składaniem ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w przypadku zmiany urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie należnego wynagrodzenia Wykonawcy z umowy, (kosztów umowy po stronie Wykonawcy), Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku naliczonego przez Wykonawcę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsplodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, pokój 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, pokój 201 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ubrań specjalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubranie specjalne (kurtka, spodnie) - 80 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa ubrań koszarowych i ubrań dla kadry dowódczo-sztabowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubranie koszarowe 4 częściowe (bluza, spodnie, kamizelka ocieplana z dopinanymi rękawami, czapka) - 40 kpl, ubranie koszarowe 3 częściowe (bluza, spodnie, czapka) - 150 kpl, ubranie dla kadry dowódczo-sztabowej (kurtka, kurtka ocieplana, spodnie) - 7 kpl, ubranie dla kadry dowódczo-sztabowej (kurtka, spodnie) - 2 kpl,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa rękawic specjalnych i kominiarek niepalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice specjalne - 200 par, kominiarki niepalne - 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa hełmów strażackich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: hełm strażacki - 65 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.41.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa butów specjalnych skórzanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: buty specjalne skórzane - 120 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa butów specjalnych gumowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: buty specjalne gumowe - 40 par, wkładki do butów specjalnych gumowych - 150 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa butów koszarowych i butów dla kadry dowódczo-sztabowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: buty koszarowe - 40 par, buty dla kadry dowódczo-sztabowej - 7 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa dystynkcji i identyfikatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dystynkcje na ubrania specjalne, koszarowe i KDS - 370 szt., dystynkcje na pochewkach - 90 kpl., identyfikator imienny do ubrania dla KDS - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Usługa żywienia pacjentów szpitala i pensjonariuszy Zakładu Opiekuńczo Leczniczego
- Świadczenie usług serwisu i utrzymania systemu drukowania
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Toksykologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA 80 KOMPLETÓW UBRAŃ SPECJALNYCH ( 4 CZĘŚCIOWYCH) ORAZ BIELIZNY TERMO AKTYWNEJ DLA STRAŻAKÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE
- "Dostawa środków ochrony osobistej strażaka w podziale na 3 części".
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- Dostawa umundurowania wyjściowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
więcej: Hełmy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.