eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica › Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-16

Krynica: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju.
Numer ogłoszenia: 189857 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117315 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, faks 018 4712338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa artykułów spożywczych i innych według 15 pakietów zgodnie z asortymentem i ilościami opisanymi w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15 listopada 2010 w przypadku pakietów 1 2,3,4, 5,6 oraz 7 oraz w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15 maja 2011r. w przypadku pakietów 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 oraz 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. Zamówienie składa się z 15 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji. 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia dotyczące przedmiotu zamówienia: Dostarczany towar musi być każdorazowo świeży, dobrej jakości, przydatny do żywienia pacjentów. Przedmiot zamówienia w momencie dostawy musi być dostarczony w terminie jego przydatności do spożycia. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wszystkich części zamówienia. W przypadku kiedy Wykonawca powierzy wykonanie którejkolwiek z części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w ofercie części której to dotyczy. 10. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ zostaną odrzucone. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych (15 pakietów). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na 1 pakiet, 2, 3, 4, 5,6,7,8,9,10,11,12,13,14 lub wszystkie 15 pakietów 13. Zamówienie z prawem opcji - Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji minimalny zakres zamówienia w ilości 80% wartości umowy określonej w załączniku nr 3 do specyfikacji co może być spowodowane mniejszym zapotrzebowaniem na przedmiot zamówienia. 14. Zamawiający dopuszcza oferty równoważne w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy, tzn. takie w których oferowany produkt spełnia wymagania SIWZ dotyczące walorów jakościowych a od opisu przedmiotu zamówienia różni się znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY 15 Kod CPV: 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 03000000-1 Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne 16. Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danego pakietu zamówienia. 16. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 16.1. Zamawiający wymaga, aby dostawa wykonywana była sukcesywnie przez okres od dnia podpisania umowy do dnia 15 listopada 2010r.w przypadku pakietów 1,2,3,4, 5,6 oraz 7 oraz w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15 maja 2011r. w przypadku pakietów 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 oraz 15. 16.2. Realizacja dostaw artykułów spożywczych odbywać się będzie nie później niż w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zamówienia telefonicznie lub faksem w przypadku pakietów 1,2,3,4,5,6,7 oraz 9 oraz nie później niż w ciągu 1 od dnia otrzymania zamówienia telefonicznie lub faksem w przypadku pakietów8,10,11,12,13,14 oraz 15. 6.3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot Zamówienia bezpośrednio do magazynu Działu Żywienia, mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, stosownym transportem i na koszt Wykonawcy. 6.4. Zamówiona partia musi być dostarczona w całości. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia poszczególnych partii dostaw. 6.3. Termin płatności: 30 dni od dnia otrzymania faktury.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAMAR SP. Z.O.O., UL. TARNOWSKA 113,, 33-300 NOWY SĄCZ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2674,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2801,73

  • Oferta z najniższą ceną: 2801,73 / Oferta z najwyższą ceną: 2801,73

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAMAR Sp. z o.o., Ul. Tarnowska 113, 33-300 NOWY SĄCZ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5325,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4450,89

  • Oferta z najniższą ceną: 4450,89 / Oferta z najwyższą ceną: 4450,89

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAMAR SP. Z O.O., UL. TARNOWSKA 113, 33-300 NOWY SĄCZ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1702,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1611,75

  • Oferta z najniższą ceną: 1611,75 / Oferta z najwyższą ceną: 1611,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAMAR SP. Z O.O., UL. TARNOWSKA 113, 33-300 NOWY SĄCZ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10258,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8858,38

  • Oferta z najniższą ceną: 8858,38 / Oferta z najwyższą ceną: 8858,38

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAMAR SP. Z O.O., UL. TARNOWSKA 113, 33-300 NOWY SĄCZ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3176,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2192,25

  • Oferta z najniższą ceną: 2192,25 / Oferta z najwyższą ceną: 2192,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAMAR SP. Z O.O., UL. TARNOWSKA 113, 33-300 NOWY SĄCZ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3598,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3599,37

  • Oferta z najniższą ceną: 3599,37 / Oferta z najwyższą ceną: 3599,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Nowym Sączu, Ul. Flisaków 1, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45443,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44280,03

  • Oferta z najniższą ceną: 44280,03 / Oferta z najwyższą ceną: 44825,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Nowym Sączu, Ul. Flisaków 1, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2803,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2437,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2437,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2463,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Pakiet nr 10.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Nowym Sączu, Ul. Flisaków 1, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2803,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2118,60

  • Oferta z najniższą ceną: 2118,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2126,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Pakiet nr 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak, Ul. Axentowicza 20a, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24299,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23167,50

  • Oferta z najniższą ceną: 23167,50 / Oferta z najwyższą ceną: 23760,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Pakiet nr 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Masarski ZDRÓJ Sp. Jawna Adam Gonciarz, Ryszard Kita, Andrzej Głąb, Ul. Zdrojowa 25, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16822,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19869,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Pakiet nr 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Masarski ZDRÓJ Sp. Jawna Adam Gonciarz, Ryszard Kita, Andrzej Głąb, Ul. Zdrojowa 25, 33-300 NOWY SĄCZ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7476,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6978,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6978,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7441,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Pakiet nr 14.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno Usługowo- Handlowa, Roman Kiełbas, Frycowa 161, 33-335 Nawojowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17757,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16413,75

  • Oferta z najniższą ceną: 16413,75 / Oferta z najwyższą ceną: 16413,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.