eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Daleszyce oraz budżetów jednostek podległych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Daleszyce: Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Daleszyce oraz budżetów jednostek podległych
Numer ogłoszenia: 189807 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce, pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3072028, 3171694 w. 105, fax (041) 317 16 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://daleszyce.bip.cc
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Daleszyce oraz budżetów jednostek podległych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Daleszyce oraz budżetów jednostek podległych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności: 1). Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, 2). Dokonywanie operacji bankowych: przelewy, przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych: Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zleceń płatniczych złożonych przez zamawiającego drogą elektroniczną do godz. 1500 - w tym samym dniu roboczym,a złożonych po godz. 1500 - w następnym dniu roboczym. 3). Generowanie Zamawiającemu wyciągów bankowych wraz z załącznikami: wyciągi z rachunków bankowych Zamawiający powinien otrzymywać do godz. 1000 - następnego dnia roboczego po wykonaniu operacji. 4). Obsługę budżetu za pomocą elektronicznego systemu obsługi bankowej, 5). Lokowanie środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych (od 1 do 3 miesięcy) oraz długoterminowych (więcej niż 3 miesiące). 6).Dokonywanie wypłat zasiłków i świadczeń socjalnych na podstawie zatwierdzonych przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunkach bankowych list płac. 7). Wykaz jednostek dla których prowadzona będzie obsługa bankowa w zakresie rachunków bieżących i pomocniczych: - Urząd Miasta i Gminy Daleszyce Pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce - Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Daleszycach Pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce - Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury w Daleszycach ul. Szopena 25, 26-021 Daleszyce - Miejsko - Gminna Biblioteka Publiczna w Daleszycach - Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Daleszycach ul. Sienkiewicza 11B - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Sukowie - Szkoła Podstawowa w Daleszycach ul. Sienkiewicza 11 - Szkoła Podstawowa w Mójczy - Szkoła Podstawowa w Brzechowie - Szkoła Podstawowa w Borkowie - Szkoła Podstawowa w Niestachowie - Samorządowe Przedszkole w Daleszycach - Zakład Usług Komunalnych w Daleszycach ul. Ługi 1, 26-021 Daleszyce - Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Daleszycach

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.12.00.00 - Usługi depozytowe3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1/ spełniają warunki określone art.22 ust.1 oraz inne wymagania określone w Pzp i SIWZ, 2/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1,2 Pzp, 3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Wymagania Zamawiającego: 1/.Wykonawca ubiegający się o zamówienie uruchomi / jeżeli nie posiada/ punkt kasowy na terenie miasta Daleszyce od dnia 01.01.2008r. zapewniając obsługę od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15 :30, 2/. Obsługa budżetu Miasta i Gminy Daleszyce oraz budżetów jednostek podległych prowadzona będzie za pomocą elektronicznego systemu obsługi bankowej, 3/. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych za: - otwieranie rachunków bankowych (podstawowe, pomocnicze) - wpłaty i wypłaty gotówkowe - sporządzanie wyciągów bankowych - wpłaty na rzecz Zamawiającego z tytułu podatków i opłat lokalnych - druki czeków gotówkowych - zaświadczenia i opinie bankowe Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 1/ Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego opisanym w ww. ust. 1, 2/ Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3/ Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. 3.Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: 1/ niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści SIWZ, 2/ jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3/ zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4/ wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 5/ zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, 6/ nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. 5.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego- spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 1 do SIWZ), 2. formularz ofertowy (załącznik Nr 2 do SIWZ), 3. formularz cenowy (załącznik Nr 3 do SIWZ) 4. aktualny odpis z właściwego rejestru , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega w Urzędzie Skarbowym, ZUS z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo przedłożenie zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. Oprocentowanie środków na rachunku bieżącym - 20
  • 3. Oprocentowanie środków na pozostałych rachunkach - 10
  • 4. Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach krótkoterminowych (od 1 do 3 miesięcy) - 10
  • 5. Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach długoterminowych ( więcej niż 3 miesiące) - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://daleszyce.bip.cc

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach Pl. Staszica 9 26-021 Daleszyce.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach Pl. Staszica 9 26-021 Daleszyce pokój Nr 25 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.