eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa środków czystości do pomieszczeń szpitalnych, środków chemicznych stosowanych w gastronomii oraz naczyń jednorazowego użytku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-27

Warszawa: Dostawa środków czystości do pomieszczeń szpitalnych, środków chemicznych stosowanych w gastronomii oraz naczyń jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 189796 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138654 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości do pomieszczeń szpitalnych, środków chemicznych stosowanych w gastronomii oraz naczyń jednorazowego użytku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości do pomieszczeń szpitalnych, środków chemicznych stosowanych w gastronomii oraz naczyń jednorazowego użytku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 grup zadaniowych w ilościach i asortymencie wykazanym szczegółowo w Formularzach Cenowych stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji. 3. Wymagania do Zadań 1 - 5 -każdy oferowany asortyment winien być opatrzony na opakowaniu handlowym oryginalną etykietą producenta - w przypadku wymaganych koncentratów, oryginalna etykieta producenta winna zawierać informacje o sposobie przygotowania roztworu roboczego - do każdego asortymentu wymagana jest karta charakterystyki preparatu - informacje o właściwościach oferowanych środków muszą być umieszczone na etykiecie oraz w karcie charakterystyki - wszystkie preparaty zaoferowane w Zadaniu 5 mają pochodzić od jednego producenta. 4. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 7. Oferowany w prowadzonym postępowaniu asortyment (wymieniony w formularzach cenowych) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełniać wszystkie wymagane parametry. Nie spełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów daje podstawę Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 8. Podaną ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną, niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna wielkość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 9. Oferty będą oceniane w obrębie każdej części zamówienia oddzielnie, wg kryteriów opisanych w rozdziale XVI SIWZ. 10. W celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia oraz w celu dokonania oceny jakości zgodnie z kryterium oceny ofert jakość 30% - określonym w rozdziale XVI pkt 2 SIWZ, wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do dnia i godziny składania ofert po jednej sztuce oferowanego asortymentu dla Zadań 1 - 5 oraz 2 sztuki dla Zadania 6. Każdy produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu handlowym, które należy opisać nieścieralnym pisakiem - którego zadania i której pozycji dotyczy oraz nazwą Wykonawcy. Dodatkowo Wykonawca składający ofertę do Zadania 4 w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, przedstawi do wglądu, celem oceny zgodności oferowanych urządzeń dozujących z wymaganiami określonymi w SIWZ - 1 dozujące urządzenie automatyczne oraz 1 urządzenie elektryczne, które zostaną zwrócone Wykonawcy na jego wniosek po ogłoszeniu wyników postępowania przetargowego. 11. Termin realizacji dostawy w Zadaniach 1-4 wynosi 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 12. Termin realizacji dostawy w Zadaniach 5 i 6 nie może być dłuższy niż 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 13. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 14. Podwykonawstwo a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. c) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 15. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1 do siwz jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 - Środki czystości do pomieszczeń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19789,52

  • Oferta z najniższą ceną: 19789,52 / Oferta z najwyższą ceną: 19789,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 - Środki czystości do pomieszczeń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. BARLON Bartłomiej Osiński, Miszewo W., 09-120 Nowe Miasto, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8710,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16151,13

  • Oferta z najniższą ceną: 16151,13 / Oferta z najwyższą ceną: 19569,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3 - Środki czystości do pomieszczeń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. BARLON Bartłomiej Osiński, Miszewo W., 09-120 Nowe Miasto, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7023,30

  • Oferta z najniższą ceną: 7023,30 / Oferta z najwyższą ceną: 11917,47

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie 4 - Środki czystości do pomieszczeń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MS SERVICE Marcin Siekierka, ul. Jana Pawła Woronicza 76 lok. 18, 02-640 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35695,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41556,53

  • Oferta z najniższą ceną: 41556,53 / Oferta z najwyższą ceną: 47143,47

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie 5 - Środki chemiczne stosowane w gastronomii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31609,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46455,41

  • Oferta z najniższą ceną: 31760,27 / Oferta z najwyższą ceną: 46455,41

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie 6 - Naczynia jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30847,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17064,47

  • Oferta z najniższą ceną: 17064,47 / Oferta z najwyższą ceną: 17064,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.