To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-04
Kołobrzeg: SUKCESYWNE DOSTAWY DROBIU, WĘDLIN DROBIARSKICH, PODROBÓW, WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH DROBIOWYCH
Numer ogłoszenia: 189779 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264400 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA, ul. C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, faks 094 3552011.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY DROBIU, WĘDLIN DROBIARSKICH, PODROBÓW, WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH DROBIOWYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa drobiu, wędlin drobiarskich, podrobów, wyrobów garmażeryjnych drobiowych z grupy 1511 i 1513 wg kodów CPV w okresie od dnia 23 września 2012 r. do dnia 22 września 2013 r., w podziale na dwa zadania: 1) Zadanie nr 1 - drób i podroby, 2) Zadanie nr 2 - wędliny drobiarskie i wyroby garmażeryjne drobiowe. 2. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego żywności a w szczególności: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., Nr 136 poz. 914 ze zmianami) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, 2) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17 poz. 127 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, 3) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, 4) rozporządzenia (WE) Nr 396/2005 Parlamentu Europejskiego i Rady Ministra dnia 23 lutego 2005 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych poziomów pozostałości pestycydów w żywności i paszy pochodzenia roślinnego i zwierzęcego oraz na ich powierzchni, zmieniające dyrektywę Rady 91/414/EWG (Dz. Urz. EU L70/1, z dnia 16.03.2005 r.) 5) rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady Ministra dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. Urz. UE L31/1, z dnia 01.02.2002 r.), 6) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (dz. Urz. UE L139/1, z dnia 13.11.2004 r.), 7) rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L139/55, z dnia 30.04.2004 r.), 8) rozporządzenia (WE) 882/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie kontroli urzędowych przeprowadzanych w celu sprawdzenia zgodności z prawem paszowym i żywnościowym oraz regułami dotyczącymi zdrowia zwierząt i dobrostanu zwierząt (Dz. Urz. UE L191/1, z dnia 30.04.2004 r.), 9) rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L384/4, z dnia 13.11.2004 r.), 3. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez zamawiającego w zamówieniu - pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgodności norm jakościowych dostarczanych produktów. Prawo do kontroli (tj. pobrania prób i badania dostarczonego towaru) przysługuje właściwemu miejscowo (dla zamawiającego lub wykonawcy) laboratorium Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej lub WIJHARS (w tym trzykrotnie na koszt wykonawcy) celem określenia jakości zdrowotnej i handlowej dostarczanych towarów. Przy pobieraniu prób żywności obecny będzie przedstawiciel Wykonawcy. 5. Ilości określone przez zamawiającego są ilościami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie z uwagi na różnice w obłożeniu obiektu, zmianę kategorii gości, zalecone diety oraz specyfikę sporządzania posiłków, w związku, z czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu dostaw w poszczególnych pozycjach załącznika nr 3 do umowy, po cenach w nim określonych. 6. Biorąc pod uwagę zapis pkt 5 zapotrzebowanie określone w załączniku nr 3 do umowy nie jest wiążące dla Zamawiającego i jego niezrealizowanie nie będzie stanowić podstawy roszczeń odszkodowawczych Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.13.00.00 - Produkty mięsne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: mięso drobiowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGRO-HANDEL Sp. z o. o., Mościszki 18, 64-010 Krzywiń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74332,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100848,80
Oferta z najniższą ceną: 93160,80 / Oferta z najwyższą ceną: 100848,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: wędliny drobiowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGRO-HANDEL Sp. z o. o., Mościszki 18, 64-010 Krzywiń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48814,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57531,90
Oferta z najniższą ceną: 57531,90 / Oferta z najwyższą ceną: 63848,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Budowa zespołu kolumbariów na Cmentarzu Komunalnym w Kołobrzegu - etap I
- ZAKUP, DOSTAWA I SERWIS FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SKRZYNIOWEGO O DMC DO 3,5 TONY
- Wykonanie remontu budynku biurowego "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu - postępowanie powtórzone
- Dostawa zmywarki gastronomicznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Kołobrzeg
- Remont głównego zasilania wody w S.U. MUSZELKA
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
- Dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie - mięso, wędliny.
- Dostawy mięsa oraz wędlin do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny".
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
- Dostawy mięsa oraz produktów mięsnych.
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.