eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › Zadanie1.Remont nawierzchni z powierzchniowym utrwaleniem ulicy Leśnej w Wysokiej Gmina Łazy. Zadanie2. Remont nawierzchni z powierzchniowym utrwaleniem ulicy Polnej w Wysokiej Gmina Łazy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Łazy: Zadanie1.Remont nawierzchni z powierzchniowym utrwaleniem ulicy Leśnej w Wysokiej Gmina Łazy. Zadanie2. Remont nawierzchni z powierzchniowym utrwaleniem ulicy Polnej w Wysokiej Gmina Łazy
Numer ogłoszenia: 189764 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łazach, ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, woj. śląskie, tel. 032 6729326.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazy.bip.jur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie1.Remont nawierzchni z powierzchniowym utrwaleniem ulicy Leśnej w Wysokiej Gmina Łazy. Zadanie2. Remont nawierzchni z powierzchniowym utrwaleniem ulicy Polnej w Wysokiej Gmina Łazy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie1.Remont nawierzchni z powierzchniowym utrwaleniem ulicy Leśnej w Wysokiej Gmina Łazy. I. Wjazd: 1. rozebranie nawierzchni asfaltowej gr 8 cm - pow. 22 m2 2. wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa dolomitowego frakcji 31,5 - 63 mm gr. 20 cm - pow. 82 m2 3. wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa dolomitowego frakcji 0 - 31,5 mm gr. 8cm - pow. 82 m2 4. ułożenie krawężników betonowych 15 x 30 cm na ławie betonowej o dł. 12 mb 5. wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) - pow. 82 m2 6. odmulenie rowu o głębokości ok. 0,8 mb z namułu o gr. do 30 cm na długości 20 mb II. Droga tłuczniowa: 1. mechaniczne wzruszenie (zdrapanie) do głębokości 5 cm wierzchniej warstwy podbudowy wraz z ułożeniem podbudowy z kruszywa dolomitowego frakcji 0 - 31,5 mm o gr. po zagęszczeniu 5 cm - pow. 1750 m2 2. podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową grysem bazaltowym frakcji 2 - 5 mm - warstwa dolna i 2 - 5 mm warstwa górna - pow. 1750 m2 III Droga boczna tłuczniowa: 1. mechaniczne wzruszenie (zdrapanie) do głębokości 5 cm wierzchniej warstwy podbudowy wraz z ułożeniem podbudowy z kruszywa dolomitowego frakcji 0 - 31,5 mm o gr. po zagęszczeniu 5 cm - pow. 375 m2 2. pojedyńcze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową grysem bazaltowym frakcji 2 - 5 mm warstwa górna - pow. 375 m2 Zadanie2. Remont nawierzchni z powierzchniowym utrwaleniem ulicy Polnej w Wysokiej Gmina Łazy Droga tłuczniowa 1. mechaniczne wzruszenie (zdrapanie) do głębokości 5 cm wierzchniej warstwy podbudowy wraz z ułożeniem podbudowy z kruszywa dolomitowego frakcji 0 - 31,5 mm o gr. po zagęszczeniu 5 cm - pow. 1750 m2 2. podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową grysem bazaltowym frakcji 2 - 5 mm - warstwa dolna i 2 - 5 mm warstwa górna - pow. 1750 m2 Szczegółowy opis stanowi specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wraz z przedmiarami robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: a) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia po¬stępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 60 000 zł każda oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zo¬stały wykonane należycie, Wymaga się od wykonawcy wykazania się wykonaniem co najmniej dwóch robót drogowych o nawierzchni bitumicznej lub powierzchniowym utrwaleniu o wartości nie mniejszej jak 60.000 zł każda. b) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należą do izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane uprawnienia do: - kierowania robotami o specjalności drogowej bez ograniczeń - co najmniej jedna osoba, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z 7 lutego 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 170, poz. 1217) w zakresie: - drogowym - co najmniej jedna osoba, i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawniania oraz dokumenty potwierdzające przynależność każdej z tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w rozdz.VI. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 2.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt 1, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 2 i 3. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 2.3.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1) potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo ak¬tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) potwierdzenia opisanego przez zama¬wiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia po¬stępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 60 000 zł każda oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zo¬stały wykonane należycie, Wymaga się od wykonawcy wykazania się wykonaniem co najmniej dwóch robót drogowych o nawierzchni bitumicznj lub powierzchniowym utrwaleniu o wartości nie mniejszej jak 60.000 zł każda. b) dokumentów stwierdzających, że osoby, którymi dysponuje wykonawca, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z 7 lutego 1994 r. - Prawo budowlane w zakresie: - drogowej - co najmniej jedna osoba,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazy.bip.jur.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego pokój 310..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego sekretariat Urzędu Miejskiego w Łazach ul.Traugutta 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie1.Remont nawierzchni z powierzchniowym utrwaleniem ulicy Leśnej w Wysokiej Gmina Łazy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Wjazd: 1. rozebranie nawierzchni asfaltowej gr 8 cm - pow. 22 m2 2. wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa dolomitowego frakcji 31,5 - 63 mm gr. 20 cm - pow. 82 m2 3. wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa dolomitowego frakcji 0 - 31,5 mm gr. 8cm - pow. 82 m2 4. ułożenie krawężników betonowych 15 x 30 cm na ławie betonowej o dł. 12 mb 5. wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) - pow. 82 m2 6. odmulenie rowu o głębokości ok. 0,8 mb z namułu o gr. do 30 cm na długości 20 mb II. Droga tłuczniowa: 1. mechaniczne wzruszenie (zdrapanie) do głębokości 5 cm wierzchniej warstwy podbudowy wraz z ułożeniem podbudowy z kruszywa dolomitowego frakcji 0 - 31,5 mm o gr. po zagęszczeniu 5 cm - pow. 1750 m2 2. podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową grysem bazaltowym frakcji 2 - 5 mm - warstwa dolna i 2 - 5 mm warstwa górna - pow. 1750 m2 III Droga boczna tłuczniowa: 1. mechaniczne wzruszenie (zdrapanie) do głębokości 5 cm wierzchniej warstwy podbudowy wraz z ułożeniem podbudowy z kruszywa dolomitowego frakcji 0 - 31,5 mm o gr. po zagęszczeniu 5 cm - pow. 375 m2 2. pojedyńcze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową grysem bazaltowym frakcji 2 - 5 mm warstwa górna - pow. 375 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie2. Remont nawierzchni z powierzchniowym utrwaleniem ulicy Polnej w Wysokiej Gmina Łazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga tłuczniowa 1. mechaniczne wzruszenie (zdrapanie) do głębokości 5 cm wierzchniej warstwy podbudowy wraz z ułożeniem podbudowy z kruszywa dolomitowego frakcji 0 - 31,5 mm o gr. po zagęszczeniu 5 cm - pow. 1750 m2 2. podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową grysem bazaltowym frakcji 2 - 5 mm - warstwa dolna i 2 - 5 mm warstwa górna - pow. 1750 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.