eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa druku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-28

Warszawa: Usługa druku
Numer ogłoszenia: 189751 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Mazowieckie , ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 59 79 100, faks 022 597 92 90, 022 597 96 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie do druku, druk oraz dostawę następujących publikacji: zadanie I: broszury informacyjno-edukacyjnej pt.: Azbest i co dalej? Mity i fakty: 1) format: B5, 2) objętość: 24 str. + okładka, 3) papier środek: kreda błyszcząca 135 g, 4) papier okładka: kreda błyszcząca 250 g, 5)oprawa: zeszytowa (2 zszywki), 6) kolorystyka: pełny kolor 4+4, 7) szacowany nakład: 10 000 egz.; zadanie II: Broszury informacyjnej nt. opłat za korzystanie ze środowiska: 1) format: broszura A5 (145x205), 2) środek: około 28 stron, kreda matowa 90g/m2, kolorystyka 4+4, 3) okładka: 4 strony, kreda matowa 300 (350) g/m2 +folia matowa/folia błysk 4) oprawa: zeszytowa, dwie zszywki, 5) szacowany nakład: 8 000 egz.; zadanie III: podręcznika młodego rowerzysty Moje pierwsze prawo jazdy - karta rowerowa: 1) format po oprawieniu: 165 x 240, 2) objętość: 96 stron + okładka, 3) papier okładka: kreda matowa 300 g/m2, 4) papier środki: kreda matowa 135 g/m2, 5) okładka: jednostronnie folia matowa, 6) druk (okładka i środki): 4 + 4, 7) oprawa: miękka szyta nićmi, 8) szacowany nakład: 60 000 egz.; zadanie IV: publikacji pt.: Nauka łowiectwu, część 4 - Środowiskowe uwarunkowania kryzysu zwierzyny drobnej: 1) format: B5, 2) objętość: 72 str. + okładka, 3) papier środek 1: offset 115 g, kolorystyka 1+1, 4) papier środek 2: kreda 135 g, kolorystyka 4+4, 5) oprawa: miękka klejona, 6) okładka: kreda błyszcząca 200g, kolorystyka 4+0, 7) szacowany nakład: 2 000 egz.; zadanie V: informatora - poradnika o rolniczych grupach producenckich (wydanie III): 1) szacowany nakład: 3 000 egz., 2) format: 165x240 mm, 3) objętość: 52 strony, 4) kolor: 4x4 (ful color), 5) papier kreda: 90g mat, 6) okładka kreda 250g, folia matowa + lakier UV wybiórczy, 7) oprawa szyta-drut (zeszytowa). Pliki graficzne stanowiące załączniki do ogłoszenia dostępne są na stronie www.zamowienia.mazovia.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu poniżej jest mowa o ustawie należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 zamówienie polegające na druku i dostawie publikacji odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 90 000 zł brutto; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie. 5. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie licytacji elektronicznej wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie licytacji elektronicznej (załącznik nr 2 do ogłoszenia dostępnego na stronie www.zamowienia.mazovia.pl). 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie licytacji elektronicznej. 3. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (załączniki nr 1A i 1B do ogłoszenia dostępnego na stronie www.zamowienia.mazovia.pl). 4. W przypadku wykonawców występujących wspólnie do złożenia dokumentów wymienionych w ust. 1 oraz oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu). 5. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda złożenia wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://licytacje.uzp.gov.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.zamowienia.mazovia.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Wymagania formalne: 1.1. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. 1.2 Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 1.3. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej dwa dni przed terminem otwarcia licytacji. 2. Wymagania techniczne: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa.

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. Licytacja elektroniczna na usługę druku będzie licytacją 3-etapową. 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 0.10 PLN. 7. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 8. Za cenę podlegającą licytacji Zamawiający przyjął zsumowaną wartość cen za druk 1 egzemplarza poszczególnych publikacji opisanych w sekcji II.1.3) niniejszego ogłoszenia. 9. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą kwotę 14.28 PLN brutto. (C-cena, C=C1+C2+C3+C3+C4+C5 gdzie C1 - cena druku 1 egzemplarza broszury: Azbest i co dalej? Mity i fakty; C2 - cena druku 1 egzemplarza broszury informacyjnej nt. opłat za korzystanie ze środowiska; C3 - cena druku 1 egzemplarza podręcznika młodego rowerzysty; C4 - cena druku 1 egzemplarza publikacji: Nauka łowiectwu część 4; C5 - cena druku 1 egzemplarza informatora o rolniczych grupach producenckich. Cena druku obejmuje wszelkie koszty zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia, stanowiącymi załączniki 3A - 3E do ogłoszenia dostępnego na stronie www.zamowienia.mazovia.pl). 10. Z dniem 15 października 2009 r. do systemu licytacji elektronicznych UZP została wprowadzona zmiana polegająca na żądaniu potwierdzenia składanej oferty w sytuacji, gdy stanowi ona mniej niż 50% ceny oferty najkorzystniejszej. Wprowadzenie ww. zmiany powoduje, iż w przypadku składania oferty stanowiącej mniej niż 50% ceny oferty najkorzystniejszej, momentem złożenia postąpienia będzie naciśnięcie przycisku potwierdzającego chęć złożenia oferty o wskazanej wartości. 11. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    1Licytacja kończy się wraz z upływem 20 minuty, jeżeli w okresie między 17 a 20 minutą nie zostanie złożona nowa oferta.
    2Licytacja kończy się wraz z upływem 25 minuty, jeżeli: - w okresie między 17 a 20 minutą zostanie złożona nowa oferta - w okresie między 22 a 25 minutą nie zostanie złożona nowa oferta.
    3Licytacja kończy się wraz z upływem 30 minuty, jeżeli: - w okresie między 22 a 25 minutą zostanie złożona nowa oferta - w okresie między 27 a 30 minutą nie zostanie złożona nowa oferta.

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? tak.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 05.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. B. Brechta 3, 03-472 Warszawa.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 18 listopada 2009 r., godz. 10:00.

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamknięcie licytacji elektronicznej następuje w chwili upływu czasu trwania licytacji elektronicznej, zgodnie z sekcją IV.3.10) niniejszego ogłoszenia.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: nie dotyczy.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: CENA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy wypełni Formularz oferty (załącznik nr 5 do ogłoszenia dostępnego na stronie www.zamowienia.mazovia.pl). Formularz ten będzie stanowić załącznik do umowy. PRZEKAZANIE WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘOWANIU O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ: Wniosek należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Kancelaria Ogólna Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. B. Brechta 3, 03-472 Warszawa oraz opisane - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie licytacji elektronicznej na usługę druku. Nie otwierać przed dniem 05.11.2009 r. godz. 11:00. WARUNKI UMOWY: Z wykonawcą zostaną podpisane umowy - odrębne dla każdego Departamentu (szczegółowe warunki umowy określają załączniki 4A i 4B do ogłoszenia na stronie www.zamowienia.mazovia.pl).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.