eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rossosz › DOSTAWA ŻUŻLU NA DROGI GRUNTOWE W GMINIE ROSSOSZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-12

Rossosz: DOSTAWA ŻUŻLU NA DROGI GRUNTOWE W GMINIE ROSSOSZ
Numer ogłoszenia: 189748 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Rossosz , ul. Lubelska 8, 21-533 Rossosz, woj. lubelskie, tel. 0-83 378 45 57, faks 0-83 378 45 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rossosz.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŻUŻLU NA DROGI GRUNTOWE W GMINIE ROSSOSZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1700 ton żużlu w partiach kilkudziesięcio tonowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.63.00.00 - Żużel, popioły, odpady żelaza i złom .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095 z późn. zm.) 1.2.Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast pozostałe warunki szczegółowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 1.5. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów lub oświadczeń, z treści których wynikać będą informacje potwierdzające spełnienie postawionych warunków. Ocena będzie dokonywana za zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu wymogów udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 SIWZ oraz składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 24 w/w ustawy - załącznik nr 3/3B albo 3C lub 3D/. Do wypełnionego formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ dołączy aktualne zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami, z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie oraz aktualmne zaświadczenie z KRK lub równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia Wykonawcy. Ponadto Wykonawca udzieli stosownej gwarancji na przedmiot zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rossosz.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY ROSSOSZ, powiat bialski, wojewodztwo lubelskie, 21-533 Rossosz ul. Lubelska 8 pokój nr 2 Sekretariat Urzędu Gminy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba WÓJTA GMINY ROSSOSZ, Rossosz ul. Lubelska 8 pokój nr 2, 21-533 Rossosz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 23.07.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki własne gminy Rossosz.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.