eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa szkoleniowa dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-05

Lublin: Usługa szkoleniowa dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie
Numer ogłoszenia: 189728 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowj ponizej 134 tys. euro, jest usługa obejmująca organizację specjalistycznych, autoryzowanych szkoleń z 8. tematów, finansowanych w całości ze środków budżetowych i służących kształceniu zawodowemu pracowników Centrum Wsparcia Informatycznego (zadanie 1, 2 i 3) i Centrum Serwisu Informatycznego (zadanie 4) Oddziału ZUS w Lublinie. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 niżej opisane zadania: 1.1. Zadanie 1 - szkolenie dla 2. grup liczących maksymalnie po 4 osoby (jedna grupa - szkolenie w Warszawie; druga grupa szkolenie we Wrocławiu) obejmujące nw. tematy: 1.1.1. HP-UX System and Network Administration I (H3064S); 1.1.2. HP-UX System and Network Administration II (H3065S); 1.1.3. HP Integrity Virtual Machines v4.3 Administration (HB506S); 1.2. Zadanie 2 - szkolenie dla 2. grup liczących maksymalnie po 4 osoby (jedna grupa - szkolenie w Warszawie; druga grupa - szkolenie we Wrocławiu) z tematu: Informix Database Administration: Managing and Optimizing Data (2X221PL); 1.3. Zadanie 3 - szkolenie dla 2. grup liczących maksymalnie po 4 osoby (jedna grupa - szkolenie w Warszawie; druga grupa - szkolenie we Wrocławiu) obejmujące nw. tematy: 1.3.1. Oracle Tuxedo 10g R3: Build SOA Applications Using SALT 1.3.2. Oracle Tuxedo 12c: Application Administration; 1.4. Zadanie 4 - szkolenie dla 2. grup: a) w Kielcach - dla 1. grupy liczącej maksymalnie 6 osób z tematu 1.4.1, b) w Lublinie - dla 1. grupy liczącej maksymalnie 4 osoby z tematu 1.4.2: 1.4.1. MS 6293 Troubleshooting and Supporting Windows 7 in the Enterprise 1.4.2. MS 50322 Configuring and Administering Windows 7 ; Uwaga 1! Nr. katalogowe szkoleń i ww. nazwy podano wyłączenie w celach informacyjnych. Zamawiający dopuszcza, możliwość składania ofert równoważnych, opisanych w SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość ww. zadań. Uwaga 2! Wszystkie postanowienia ogłoszenia dotyczą każdego zadania, chyba że treść postanowienia stanowi inaczej; 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); 4.WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV: 80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego; 5.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie, przed terminem składania ofert, wadium w kwocie: zadanie nr 1 - 4 000,00 zł; zadanie nr 2- 1 900,00 zł; zadanie nr 3 - 3 500,00 zł; zadanie nr 4 - 900,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy sełniają ww. warunek określony w art,. 22 ust.1 pkt 1 ustawy. Zamawiający nie ustala szczególnych wymagań w tym warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy sełniają ww. warunek określony w art. 22 ust.1 pkt 2. Zamawiający nie ustala szczególnych wymagań w tym warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, tj. warunek dotyczący potencjału technicznego. Zamawiający nie ustala szczególnych wymagań w tym warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy sełniają ww. warunek określony w art,. 22 ust.1 pkt 3. Zamawiający nie ustala szczególnych wymagań w tym warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy sełniają ww. warunek określony w art. 22 ust.1 pkt 4ustawy. Zamawiający nie ustala szczególnych wymagań w tym warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    opisane w SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. W przypadku oferty wspólnej (np. konsorcjum ): 1/ spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.3. będzie oceniane łącznie. 2/ oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.4.1 (z art. 22 ust.1 ustawy), składa pełnomocnik wykonawcy; przy czym pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty. Dopuszcza się również złożenie oświadczenia przez wszystkich wykonawców, składających ofertę wspólną, 3/ brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy ze składających ofertę wspólną poprzez złożenie wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.2; II. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; III. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione w terminie odpowiednio do wymagań określonych w pkt. III.4.3.1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

opisane w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX, pokój nr 902 - budynek 38C.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2014 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, pok. Nr 406 - budynek przy ul. T. Zana 38C (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie będzie opublikowane w dniu 05.06.2014r. na portalu UZP) do upływu terminu składania ofert; 2. SIWZ w wersji papierowej /bezpłatna/ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX, pokój nr 902 - budynek 38C lub otrzymać pocztą; 3. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest Włodzimierz Koczkodaj tel/fax: (81) 535-77-94 ; e-mail: koczkodajw@zus.pl i Wojciech Kowalczyk, tel. (81) 535-77-38; e-mail: kowalczykw@zus.pl w godzinach 07:15 - 15:15; 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.06.2014r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, sala nr 414 - budynek przy ul T. Zana 36A; 5. Termin związania ofertą - 30 dni od daty składania ofert - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert; 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; 7. Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia; 8. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, o których mowa w art. 151a ustawy; 10. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia (o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy), tj. dotyczących zatrudnienia osób bezrobotnych i młodocianych w celu przygotowania zawodowego, niepełnosprawnych i innych, o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego; 11. Na podstawie art. 27.1 ustawy Zamawiający ustala faksową (nr faksu: 81 535-77-94) lub elektroniczną (koczkodajw@zus.pl). formę przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień; przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. W zakresie określonym ustawą, Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej www.zus.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.